Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák egyetemi végzettséggel, 3-5 év tapasztalattal
7 db találat
Szűrés
-
Regisztrált, saját ügyfeleink telefonos tájékoztatása szolgáltatásainkról Telefonos egyeztetések pontos adminisztrációja CRM rendszerünkben Ügyfélszámla kezelése Pénzügyi piac napi híreinek követése Szoros együttműködés a marketing csapattalmáj. 09.
-
Hosszú távú kapcsolat kiépítése a vevőkkel (nagykereskedők, disztribútorok) az értékesítési területen a B2B/B2C szegmensek professzionális termékeivel, Ügyféladatok elemzése és vásárlói trendek azonosítása, Az értékesítés fejlesztése és megvalósítása az általános értékesítési cél...máj. 11.
-
A bejövő megkeresések kezelése telefon és email útján Leendő hallgatóink tájékoztatása, segítése Cégünk és kurzusaink értékének képviselete és közvetítése A Pipeline és a CRM kezelése És végezetül egy fontos részlet. Nincs hideg hívás. Az összes lead FRISS és ROPOGÓS lesz...tegnap 10:15
-
A Profession Services toborzási szolgáltatásainak értékesítés telefonon új ügyfelek számára (hideg hívások) Potenciális ügyfelek felkutatása, új ügyfél akvirálás, lead generálás Ügyfelekkel való kapcsolattartás Az ügyfélkör tudatos megismerése, feltérképezése, piacszegmentálás To...máj. 14.
-
Ha dolgoztál már B2B sales területen, képviseltél vállalati brandet és már nem ismeretlenek számodra az étrend-kiegészítők, továbbá folyamatosan fejleszted magad, akkor téged keresünk! Feladatok: Rendszeres telefonos kapcsolattartás meglévő partnereinkkel Beérkező rendelések keze...máj. 13.
-
A DHL Freight szolgáltatásainak értékesítése Meglévő ügyfélkapcsolatok ápolása Ajánlatok kiadása, nyomon követése A Telesales portfólió fejlesztése és karbantartás az éves célkitűzések teljesítéséhez Fogyasztói igények felmérése, értékelése Hideg és meleghívások indítása A minden...máj. 11.
-
A bejövő online/telefonos új autó érdeklődők igényeinek pontos feltárása, online, telefonon a szervizre való előjegyzések pontosítása, rögzítése, az általunk nyújtott szolgáltatások minőségének felmérése, az ügyfelek meghallgatása, a megszerzett információk pontos CRM/szervező...máj. 10.