Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Office assistant állások Szigetszentmiklóson 3-5 év tapasztalattal
12 db találat
Szűrés
-
Raktári adminisztrációval kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása A menetlevelek és egyéb fuvardokumentumok ellenőrzése, SAP rendszerben történő rögzítése Készletnyilvántartás pontos vezetése, leltármodul kezelése A szükséges adattáblák kitöltése EKAER rendszerben a szükség...máj. 24.
-
Az iroda napi pénzügyi adminisztrációs feladatainak ellátása, részvétel a hatáskörébe tartozó szakterület ügyviteli, ügyintézési folyamataiban; Könyvelési anyagok előkészítése a külsős könyvelő részére; Havi, negyedéves és éves zárásban való aktív részvétel, szorosan együttműködv...máj. 23.
-
ismeretekkel rendelkezel (MS Office, kiemelten Excel). 2-3 éves hasonló munkakörben szerzett... ! Próbaidő után heti egy napot fixen Home Office-ban tölthetsz Könnyen megközelíthetőek vagyunk, rögtön... ! Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Számlázó, Pénztáros; Pénzügyi asszisztens... ; Home office; Employee status; High school; Billing Assistant, Cashier; Financial Assistant; Finance...máj. 23.
-
kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, okmányok kezelése tranzit, export és import küldemények... , adminisztrátor; Szállítás, Beszerzés, Logisztika; Angol; junior; 2 műszak; Full time work; Employee status... ; High school; Logistics Coordinator; Logistics administrator; Transportation, Procurement, Logistics; English; junior; 2 shifts ...máj. 24.
-
Tenderek kidolgozása Fuvarozási dokumentációk adminisztrációja és nyomon követése Vevői igények...máj. 25.
-
adminisztrációja Folyamatos kapcsolattartás a beszállítókkal és a belső részlegekkel Felmerülő hiány - ill. sürgős... a támogató szervezetekkel Az anyag/logisztikai folyamatokhoz kapcsolódó adminisztráció KIR/MIR... szerzett tapasztalat Barátságos és támogató csapat Home office lehetőség Céges telefon és laptop... Kedvezményes színházjegyek biztosítása Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti jogviszony... ; Általános munkarend; Full time work; Home office; Employee status; For parents with small children...máj. 21.
-
és adminisztráció munkájának támogatása hasonló területen szerzett vezetői tapasztalat pontos, kitartó...máj. 24.
-
, megrendelése; Telepítésekhez tartozó adminisztráció elvégzése; Egyeztetéseken való részvétel... , feldolgozása, kezelése; Hibabejelentésekhez tartozó adminisztráció elvégzése; Telepítésekhez... ; Microsoft Office felhasználó szintű ismeretek; Önállóság, problémamegoldó készség és rugalmasság; Megbízható...máj. 21.
-
, egyéb alkatrészbeszerzés Raktárkészlet menedzselése, adminisztráció kezelése Kis autószállítóval telepközi...máj. 23.
-
Kulcs-Soft könyvelő program ismerete Microsoft Office programok felhasználói szintű ismerete Stabil... Érdekes és változatos feladatkörök Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti jogviszony... ; Kisgyermekeseknek; Középiskola; Adatrögzítő; Könyvelés; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy... , Könyvelés; Nem kell nyelvtudás; junior; Beosztás szerinti munkarend; Full time work; Home office... , Assistance, Office Work; Finance, Accounting; Language skills are not required; junior; Work schedule by shift ...máj. 22.
-
, társosztályokkal Kimenő számlák adminisztrációja Napi operatív folyamatok támogatása, adminisztrációs feladatok... és kereskedelmi gondolkodásmód Kiváló Microsoft Office felhasználói tapasztalat (Excel, Word) Pontos... ; Employee status; High school; Commercial Assistant; Sales Representative; Sales, Trade; Language skills are not required; senior; General work schedule ...máj. 17.
-
Legalább középfokú pénzügyi, számviteli végzettség, Felhasználói szintű MS Office ismeretek, Önálló... ; Financial Assistant; Finance, Accounting; Language skills are not required; senior; General work schedule ...máj. 20.