Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

S11 kft állások, munkák személyi asszisztens kategóriában

54 db találat
Szűrés
  •    Az ügyvezető igazgató munkájának segítése, kiszolgálása,   HR feladatokban való aktív részvétel    Az ügyvezető ügyfeleinek, vendégeinek fogadása,   Az ügyvezetéshez beérkező és kimenő dokumentumok gyűjtése rendszerezése, aláírásra történő   előkészítése,  Vezetői értekezletek...
    tegnap 17:28
  • Irodai asszisztens

    1026 Budapest, Pasaréti út 173.
    cégvezetők munkájának teljes körű támogatása rendelések, foglalások, irodai beszerzések bonyolítása megbeszélések, találkozók szervezése levelezések, beérkező és kimenő posta ügyintézése belső és külső ügyfelek fogadása céges rendezvények megszervezésében való együttműködés egyéb...
    tegnap 15:23
  • Irodavezető

    1225 Budapest, Angeli utca 68.
      általános adminisztráció, ügyintézés, postázás, irodaszerek beszerzése, az iroda működésének fenntartása, irodarend ellenőrzése,  munkaidő és szabadság nyilvántartása,  új belépők/kilépők adminisztrációja,  bejövő számlák kezelése, iktatása, nyilvántartások kezelése, szerződése...
    tegnap 12:08
  • We are looking for a person, who has wide experience in assistant fields, including financial operational and sales areas. The person must be able to oversee and proactively recommend, any part of the business directly to the UK MD. report to MD verbally and in writing proactivel...
    tegnap 16:35
  • adminisztráció: rendelések felvitele, raktári adminisztráció, számlázás, bejövő számlák ellerzése Ügyfélszolgálati feladatok ellátása Napi irodai munkák, feladatok ellátása, ok megválaszolása Jelentések és statisztikák készítése
    tegnap 15:20
  • Office Manager

    1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 17.
    Ügyvezető igazgató munkájának mindennapi támogatása Széleskörű feladatok ellátása
    tegnap 13:55
  • Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...
    tegnap 12:19
  • A munkakör célja a vevői megrendelések teljesítési szintjének biztosítása és növelése, az ehhez kapcsolódó adminisztrációs, logisztikai, raktározási és áru beszerzési feladatok ellátása. Főbb feladatok: megrendelések összeállítása és elküldése a beszállítóktól érkező áruk átvétel...
    tegnap 10:05
  • Ajánlatokat, megrendeléseket rögzít Ügyvezetőnek teljes körű adminisztratív támogatást nyújt Személyi titkársági feladatokat végez Napi szintű kapcsolatot tart és egyeztet a partnerekkel Statisztikákat és kimutatásokat készít, cégszerű levelezést lebonyolít...
    tegnap 07:07
  • Naptár meghívások kezelése (ütközések megoldása, figyelmeztetés a lemondásokról és sürgős helyzetek megoldása) Értekezletek és rendezvények szervezése (belső és külső) Utazási ügyintézés Nemzetközi kiküldetések szervezése Költségtérítés, vállalati kártyák kezelése Utánkövetés, ik...
    tegnap 14:09
  • Adminisztrációs ügyintéző

    8000 Székesfehérvár, Vásárhelyi utca
    Az ügyvezető igazgató személyi asszisztenseként általános asszisztensi feladatok ellátása, Általános rögzítési feladatok, szükség esetén vevőkkel történő telefonos kapcsolattartás alap szinten (német vagy angol nyelven), A főkönyvelő munkájának háttértámogatása (számlák iktatása,...
    ápr. 28.
  • A munkakör célja: Központi iroda működésének biztosítása, a feladatok összehangolása Felsővezetők munkájának teljeskörű támogatása Tulajdonosok részére személyi asszisztensi feladatok ellátása Ezek lesznek a te feladataid: A cég felsővezetőinek teljes körű személyi asszisztensi é...
    ápr. 28.
  • Kit keresünk? olyan emberre van szükségünk, aki kedvesen és udvariasan kommunikál a páciensekkel, mindemellett precízen végzi az ehhez kapcsolódó adminisztrációt. fontos az is, hogy magabiztosan fogadja a telefonhívásokat, akár angolul is. számunkra a megfelelő jelölt hosszú távr...
    ápr. 28.
  • Warehouse administrator

    2903 Komárom, Bánki Donát utca 8.
    Task: Warehouse management Handling and storage in accordance with warehouse and safety regulations and following FIFO methods WMS (Warehouse Management System) daily processing and updating Reporting Stocktaking Creation of warehouse documentation
    ápr. 28.
  • Rába Domínium Ingatlan Kft. győri központjába keresünk TITKÁRSÁGI KISEGÍTŐ / ÜGYINTÉZŐT 4 vagy 6 órás munkaidőben Feladatok: Titkárunk irányítása mellett banki és postai küldemények szállítása Gépjárművek mosatása, szervizeltetése Ingatlanokban mérőórák leolvasása Bérlőkkel való...
    ápr. 28.
  • Ügyvezető munkájának támogatása (napirend szervezése, naptár kezelése) Üzleti levelezés, telefonhívások kezelése Részvétel az ügyvezetői megbeszéléseken: protokollok írása, riportálás Céges találkozók, események, konferenciák megszervezése Utazások megszervezése (jegyfoglalás, sz...
    ápr. 28.
  • Jelentéseket és beszámolókat állítasz össze, Elemzéseket és ad- hoc riportokat készítesz, Támogatod a társosztályokat a riportolási rendszereik működtetésében, Kapcsolatot tartasz az operatív területekkel, Részt veszel a havi zárás és eredményleadás folyamatában...
    ápr. 28.
  • Üzletágvezető teljes körű személyi asszisztenciája; Az üzletágvezető és a szenior kollégák napi és szakmai munkájának támogatása, segítése és az általuk meghatározott projektfeladatokban való részvétel; Ügyviteli és egyéb adminisztrációs feladatok koordinálása és ellátása; Érteke...
    ápr. 28.
  • Szükségünk van új munkaerőre, aki rendben tartja az irodai háttérfolyamatokat nálunk. Keressük azt az embert, aki minden folyamatot azonnal átlát, nyolckezes zongoradarabokat is könnyedén eljátszik és office gomb van a vállára tetoválva :) Jellemző feladatok: előfizetéses online...
    ápr. 28.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim