Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák nem kell nyelvtudás nyelvtudással, >10 év tapasztalattal

13 db találat
Szűrés
  • Az egyedi, útdíjrendszer szakmai ismereteinek elsajátítása után elsődleges feladatod lesz a személyes ügyfélszolgálatunkra beérkező ügyfelek informálása, e-matrica értékesítése, pótdíjas panaszok kezelése, valamint a tevékenységi körhöz kapcsolódó egyéb szolgáltatások (pl. matric...
    tegnap 15:42
  • Mi lesz a feladatod? Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket és a vállalati célokat szem előtt tartva a legjobb megoldást ajánlod Komplex értékesítési megoldásokra (cross-sell, up-sell) törekszel Konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsad...
    ápr. 29.
  • Segítségnyújtás, tanácsadás meglévő ügyfeleinknek, telefonon és/vagy e-mailben (panaszok, adatváltozás, hibaelhárítási feladatok), esetenként a személyes ügyfélszolgálati feladatok A megkeresések számítógépes rendszerben történő rögzítése és nyilvántartása...
    ápr. 28.
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel és a termelési részleggel, tanácsadás, árajánlatok küldése Reklámdekorációs és digitális nyomdai munkák gyártásának koordinálása Webáruházban forgalmazott eladáshelyi eszközök értékesítése A megrendelt munkák adminisztrálása, nyomon követése, számlá...
    ápr. 27.
  • Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...
    ápr. 26.
  • Telefonos, elektronikus és személyes kapcsolattartás a képzésben résztvevőkkel Érdeklődők, jelentkezők tájékoztatása, adatkezelése Folyamatos résztvevői adatkezelés, iratgyűjtés Képzések előkészítése, elektronikus és papíralapú nyilvántartások kezelése Honlap adminisztrációja, st...
    ápr. 26.
  • Az ügyfelek teljes körű és magas szintű tájékoztatása, kiszolgálása telefonon keresztül Az ügyfélkérés és ügyfélproblémák lehető legrövidebb időn belül történő megválaszolása Piackutatás elérhetőségeire Az ügyfélkapcsolatok erősítése bejövő hívások kezelése során Folyamatos kapcs...
    ápr. 26.
  • Feladatok Élményt nyújtó ügyfélkiszolgálás, értékesítés a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése Eszközök, online szolgáltatások bemutatása az ügyfeleknek Panaszok, reklamációk kezelése Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket é...
    ápr. 25.
  • ügyfelek részére segítségnyújtás, tájékoztatás személyesen és telefonon, ügyfélpanaszok rögzítése, ügyfélpanaszok kezelése, elbírálásra előkészítése, válaszlevelek kiküldése, adminisztráció, iktatás, pénztárkezelés
    ápr. 18.
  • Munkavégzéshez szükséges információ elsajátítása, azok folyamatos frissen tartása Bejövő és kimenő hívások fogadása, indítása VCC Live rendszerben (napi 100-120 db hívás) Adatbázisok szűrése, frissítése (kimenő hívások indítása) Álláshirdetésekre jelentkezők tájékoztatása a munka...
    ápr. 17.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim