Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel, >10 év tapasztalattal
15 db találat
Szűrés
-
Az ügyfelek professzionális kiszolgálása, az ügyfélkapcsolatok erősítése Munkafolyamatok menedzselése, a fordítási projektet előkészítő folyamat adminisztrációja és precíz nyomon követése az előírt ütemezések és határidők betartásának biztosítása érdekében Információk megosztása,...tegnap 16:20
-
hallgatók teljes körű tanulmányi adminisztrációja és tájékoztatása személyesen, telefonon, valamint elektronikus úton (email és video-s ügyfélkiszolgálás) Felsőoktatási Információs Rendszerhez kapcsolódó hibák javítása, hallgatói életút elektronikus tanulmányi rendszerekben napra...tegnap 09:50
-
Ügyfélkapcsolati munkatárs (digitális nyomda és dekorációs részleg)
1117 Budapest, Galvani utca 1-3.Kapcsolattartás az ügyfelekkel és a termelési részleggel, tanácsadás, árajánlatok küldése Reklámdekorációs és digitális nyomdai munkák gyártásának koordinálása Webáruházban forgalmazott eladáshelyi eszközök értékesítése A megrendelt munkák adminisztrálása, nyomon követése, számlá...ápr. 27. -
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...ápr. 26.
-
Ügyfelekkel való kapcsolattartás Jelentések, összesítők, kimutatások készítése, adminisztráció A cég CRM rendszerének pontos, precíz használataápr. 26.
-
Az ügyfelek teljes körű és magas szintű tájékoztatása, kiszolgálása telefonon keresztül Az ügyfélkérés és ügyfélproblémák lehető legrövidebb időn belül történő megválaszolása Piackutatás elérhetőségeire Az ügyfélkapcsolatok erősítése bejövő hívások kezelése során Folyamatos kapcs...ápr. 26.
-
Feladatok Élményt nyújtó ügyfélkiszolgálás, értékesítés a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése Eszközök, online szolgáltatások bemutatása az ügyfeleknek Panaszok, reklamációk kezelése Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket é...ápr. 25.
-
OPUS TIGÁZ ügyfélmegkeresések fogadása és feldolgozása elsődlegesen személyesen továbbá írásban és telefonon. Munkájához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása SAP rendszerben. Mennyiségi és minőségi elvárásoknak való megfelelés. Szakmai tudás naprakészen tartása, új ismere...ápr. 25.
-
az ügyfélszolgálatra beérkező hibák, észrevételek fogadása és kezelése, probléma felismerés, L1-L2 közti szinten műszaki és informatikai jellegű támogatás nyújtása, helpdesk funkciók ellátása, bejelentések rögzítése informatikai rendszerek használatával, szükség esetén az illeték...ápr. 25.
-
Német anyacéggel folyamatos kapcsolattartás írásban Német nyelvű szoftver használata Német dokumentumok adatainak rögzítéseápr. 25.
-
ügyfelek udvarias, segítőkész fogadása, eligazítása az autószalonban; telefonos információ- és segítségnyújtás (nem műszaki kérdésekben); szerviz-időpontok tervezése, egyeztetése; ügyfelek mobilitásának koordinációja; szerviztanácsadó munkájának adminisztratív segítése; pénztári...ápr. 25.
-
Kapcsolattartás a belföldi és külföldi szállítóinkkal, ügyfeleinkkkel, Minőségi ügyfélszolgálat biztosítása, Raktározási szállítási feladatokkal kapcsolatos adminisztráció elkészítése, Szállítások nyomon követése, számlázással kapcsolatos feladatok elvégzése, Problémák, reklamác...ápr. 24.
-
OPUS TITÁSZ Zrt. és OPUS TIGÁZ Zrt. kapcsán érkező ügyfélmegkeresések fogadása és feldolgozása telefonon és írásban. Munkájához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása SAP rendszerben. Mennyiségi és minőségi elvárásoknak való megfelelés. Szakmai tudás naprakészen tartása, új...ápr. 23.
-
ügyfelek részére segítségnyújtás, tájékoztatás személyesen és telefonon, ügyfélpanaszok rögzítése, ügyfélpanaszok kezelése, elbírálásra előkészítése, válaszlevelek kiküldése, adminisztráció, iktatás, pénztárkezelésápr. 18.
-
Munkavégzéshez szükséges információ elsajátítása, azok folyamatos frissen tartása Bejövő és kimenő hívások fogadása, indítása VCC Live rendszerben (napi 100-120 db hívás) Adatbázisok szűrése, frissítése (kimenő hívások indítása) Álláshirdetésekre jelentkezők tájékoztatása a munka...ápr. 17.