Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Személyes ügyfélszolgálat állások, munkák középiskolai végzettséggel
12 db találat
Szűrés
-
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...tegnap 17:06
-
Elektronikus rendszerek kezelése. Tanév rendjéhez kapcsolódó projektek intézése. Személyes és telefonos ügyintézés, valamint az ehhez kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése. Folyamatos kapcsolattartás a hallgatókkal; kérések, panaszok kezelése. Együttműködés más szervezeti...tegnap 14:44
-
A meglévő ügyfelekkel való kapcsolatfelvétel magyar nyelven. - Saját gyártású, kiváló minőségű táplálékkiegészítők értékesítése. - Termékeink jó és naprakész ismerete és ajánlások az ügyfelek számára - Adatok bevitele az adatbázisba, megrendelések feltöltése...tegnap 11:13
-
A Te feladatod lesz, hogy Telefonon vagy írásban érkezett ügyfelek igényeit kezeld, tájékoztatás nyújts és egyéb ügyfél-interakciókat kezelj. Panaszokkal és aktuális feladatokkal kapcsolatos ügyekkel fordulhatnak hozzád. Kezdeményezz, hozz önálló döntést a felelősségi körödben, e...ápr. 25.
-
az ügyfélszolgálatra beérkező hibák, észrevételek fogadása és kezelése, probléma felismerés, L1-L2 közti szinten műszaki és informatikai jellegű támogatás nyújtása, helpdesk funkciók ellátása, bejelentések rögzítése informatikai rendszerek használatával, szükség esetén az illeték...ápr. 25.
-
A logisztikai központunkhoz beérkező megrendelések nyomonkövetése, az ügyfelek megkeresésének kezelése, problémák, reklamációk intézése elsősorban írásban, a magyaron kívül angol és/vagy német nyelven.ápr. 24.
-
Kiváló ügyfélélmény A területéhez valamint hozzá tartózkodó ügyfelek minden szituációban történő barátságos, professzionális kiszolgálása a Vodafone erre vonatkozó mindenkori előírásaival és folyamataival összhangban (pl. üdvözlés, bemutatkozás, rendszerek használata stb.). Érték...ápr. 24.
-
Panaszok hátterének feltárása; javaslattétel az ügyek kezelésére; panaszügyek megválaszolása írásban illetve szóban; kapcsolattartás a társaság más szervezeti egységeivel; az érvényben lévő szabályzatok, utasítások, leírások elsajátításaápr. 24.
-
Bejövő hívásokat fogadsz, e-maileket válaszolsz meg, kapcsolatot tartasz ügyfeleinkkel; Tájékoztatsz, segítesz és megoldásokat nyújtasz a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban; Hívásaidat pontosan adminisztrálod belső rendszereinkben.ápr. 24.
-
Megismerheted ügyfélkezelési folyamatainkat, az ügyfélkiszolgálás hátterét Kiszolgálhatod üzleti ügyfeleinket szóban és írásban Megismerkedhetsz az értékesítési és ügyfélkezelési folyamatokkal nem csak elméletben, hanem akár a gyakorlatban, együtt dolgozva csapatunkkal. Különböző...ápr. 23.
-
központi beszerzések intézése adatszolgáltatás a csoport és társterületek, valamint a hatóságok felé irodaépületek üzemeltetése gépjárműflotta kezelése irodaszerek, mobiltelefonok beszerzése együttműködés a társosztályokkalápr. 23.
-
Ügyfélszolgálati feladatok: Ügyfélkezelés, a beérkező igények kezelése (személyes és telefonos) A pénztárhoz beérkező elektronikus üzenetek szakszerű megválaszolása Tagi dokumentumok teljes körű ügyintézése, nyomtatványok, levelek kezeléseápr. 22.