Állások, munkák és állásajánlatok

44 db találat
  • Postai ügyfélszolgálati ügyintéző - Székesfehérvár 2

    8000 Székesfehérvár, Eszperantó tér 1.
    Levelek és más küldemények felvétele Csekkbefizetések és egyéb pénzforgalmi befizetések elfogadása Hírlapelőfizetések és sorsjegyek kezelése, forgalmazása Pénzforgalmi bizonylatok, készpénz, beszedett díjak, értékcikk- és kereskedelmi áruk kezelése A kézbesítő postásokkal...
  • Ügyfélszolgálati munkatársat

    1093 Budapest
    Főképp telefonon, másodlagosan e-mailen keresztül érkező vásárlói megkeresések szakszerű, pontos kezeléseA reklamációk és felmerülő problémák kezeléseAz érdeklődők tájékoztatása aktuális ajánlatainkról, esetleges...
  • Repülőtéri Check-in Agent

    1185 Budapest
    Útlevél, vízum és repülőjegy ellenőrzése Utasok tájékoztatása Utasok útiokmányainak, poggyászainak kezelése utasfelvétel és beszállítás során
  • Ügyfélszolgálati munkatárs

    1061 Budapest, Paulay Ede utca 44.
    Foglalások visszaigazolása, kezelésekapcsolattartás a vendégekkelesetlegesen felmerülő kérdések megválaszolásakarbantartó kollégák munkájának koordinálása
  • Értékesítési munkatárs

    Csepel, Dunaharaszti, Dabas,Monor, Albertirsa, Kiskunlacháza
    Vodafone üzletekben termékek és szolgáltatások értékesítése Meglévő ügyfelek kezelése Értékesítési lehetőségek folyamatos keresése, ügyfélérték növelés, keresztértékesítés Ügyfélszolgálati ügyintézés Panaszok, reklamációk...
  • Ügyfélszolgálati munkatárs

    Budapest
    termékinformációkkal kapcsolatos kérdések gyors és szakszerű megválaszolásában bejövő hívások fogadása, meglévő ügyfélkör támogatása a legoptimálisabb szolgáltatások használatában hívások során a szolgáltatások iránti igények felmérése és a termékek ajánlása fontosnak tartjuk...
  • Terminál információs supervisor

    Budapest, XVIII. kerület
    Felel a Terminál információs munkatársak munkájáért, ha problémájuk van a napi operatív munkavégzés során, akkor segít nekik Kapcsolatot tart a társszervezetekkel Proaktívan odamegy az utasokhoz: megválaszolja a kérdéseiket és segít nekik a tájékozódásban Járatinformációt...
  • Ügyfélszolgálati asszisztens

    Győr
    Ügyfeleket kedvesen, személyesen üdvözli és tájékoztatja. Professzionálisan kezeli a bejövő telefonhívásokat és e-maileket, valamint időpontokat egyeztet. Beszerzi a cég napi működéséhez szükséges irodai és operatív eszközöket. Kezeli a postát, nyilvántartásokat vezet és...
  • Ügyfélreferens

    Üllő, Budapest V. kerület, Kistarcsa, Csömör, Örkény
    Az ügyfelek teljes körű kiszolgálása, tájékoztatása, igényeik feltérképezése, kapcsolattartás, tanácsadás, proaktív értékesítés Számlavezetéssel kapcsolatos napi operatív feladatok elvégzése minden ügyfélszegmensre Lakossági hitelezéssel kapcsolatos feladatok ellátása...
  • Csomagpont Ügyintéző

    Budapest, XIII. kerület
    bejövő ügyfelek fogadása küldemények kiadása – átvétele, összekészítése csomagcímke készítése, számla kiállítása pénztár program kezelése utánvét, illetve a fuvardíj beszedése
  • Személyes ügyfélszolgálati munkatárs

    1091 Budapest, Üllői út 117.
    Személyes ügyfélszolgálati tevékenység ellátása, a beérkező ügyfelek fogadása, tájékoztatása, információnyújtás Ügyféllevelek megválaszolása Panaszos ügyek kezelése, reklamációs ügyintézés Kapcsolattartás társasházi képviseletekkel, partnerekkel Kapcsolattartás más...
  • Oktatásszervező

    1051 Budapest, Sas utca 25.
    Gazdasági jellegű képzések, továbbképzések-rendezvények szervezése, lebonyolítása felnőttek részére. Telefonos és személyes tájékoztatás, szerződéskötés, elektronikus nyilvántartások kezelése, oktatói megbízások elkészítése, napló és jelenléti ív vezetése, képzési díj...
  • Customer Services Representative

    Budapest
    Partnerekkel (biztosítókkal és autókereskedő cégekkel) való folyamatos kapcsolattartás Ügyfelekkel (autótulajdonosokkal) való kapcsolattartás Ügyfelek és partnerek közötti kommunikáció segítése Online rendszer teljes körű kezelése Felettesnek folyamatos...
  • Repülőtéri utasinformáló koordinátor

    1185 Budapest
    • Proaktívan kommunikálni az utasokkal: megválaszolni a kérdéseiket és segíteni a tájékozódásban• Járatinformációt nyújtani, az utasok kisebb, nagyobb problémájának megoldása• Magas színvonalú utasélmény támogatása, fontos, hogy az utazók a lehető legjobban...