Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Szakmai asszisztens állások IX. kerületben 3-5 év tapasztalattal

25 db találat
Szűrés
  • Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...
    máj. 22.
  • Értékesítés | Csomagoló üveg | Magyarország piacterülete Feladatkör Folyamatos kapcsolattartás a meglévő ügyfelekkel, valamint az ügyfélkör bővítése az értékesítési területen (Magyarország) Piacfigyelés és -elemzés, valamint proaktív információcsere a csapatban Felelősség a hozzá...
    máj. 21.
  • - Ügyfélkapcsolatok kezelése személyesen és telefonon keresztül - Megrendelések feldolgozása és nyomon követése - Raktárkészlet kezelése és rendszerezése - Adminisztratív feladatok ellátása, beleértve a számlázást és dokumentáció kezelését
    ma 16:20
  • Webshop adminisztrátor

    1095 Budapest, Timót utca 4.
    A cég weboldalainak, webáruházainak tartalmi szerkesztése. Webshopok (Joomla, Shoprenter) adminisztrációs feladatainak ellátása (termék feltöltés, karbantartás) Grafikai anyagok elkészítése Google / Facebook kampányok kezelése Social media posztok írása
    ma 11:35
  • Sales és marketing csapat támogatása Adminisztratív feladatok ellátása Eseményekre, rendezvényekre történő előkészületek CRM rendszerben történő regisztráció és dokumentumok adminisztrálása Kapcsolattartás az ügyfelekkel Kapcsolatfelvétel külföldi kutatóintézetekkel Értékesítési...
    tegnap 16:00
  • Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...
    tegnap 14:10
  • - professzionális ügyfélkiszolgálás - hosszú távú kapcsolat kiépítése az ügyféllel - tanácsadás a termékek kiválasztásában - az üzlet esztétikájáról és megjelenéséről való gondoskodás
    máj. 22.
  • Title: Finance and Administrative Assistant  Reports to: Senior Finance Officer, Minority Rights Group Europe  Salary: 491 664 HUF gross for 5 days a week. This is initially a one-year full-time position with possibility for extension depending on future programmes and fundraisin...
    máj. 22.
  • Cégügyek intézése Adminisztratív feladatok ellátása Ügyfelekkel, Hivatalokkal és egyéb szervekkel való kapcsolattartás személyesen, telefonon illetve e-mailen keresztül Külföldi ügyfelek, vendégek fogadása
    máj. 22.
  • Termékfejlesztés támogatása, azzal kapcsolatos tesztelési folyamatok nyomon követése Új fejlesztések, termékek piacra kerülésében való közreműködés Nemzetközi szépségipari trendek és innovációk nyomon követése, javaslatok, ajánlások megfogalmazása Szépségipar (nemzetközi) folyama...
    máj. 21.
  • Az idén 30 éves Grow Csoport keresi csapatának legújabb, lendületes és proaktív tagját! Cégcsoportunk a szervezetfejlesztés, vállalati tréningek, coachingok mellett, a piac egyik legnagyobb nyílt képzési palettáját is kínálja ügyfeleinek. Leendő munkatársunk a képzéseinket szerve...
    máj. 21.
  • a raktárba beérkező és kiadásra kerülő gyógyszerek mennyiségi, minőségi átvétele, komissiózása, szállításra való előkészítése stb. készletnyilvántartó rendszer ismerete/kezelése szállítólevelek elkészítése be és kiadásra kerülő termékekről közreműködés a leltározással, selejtezé...
    máj. 21.
  • Közreműködés a projektek áramszolgáltatói engedélyeztetési folyamatainak lebonyolításában Határidők nyomon követése Áramszolgáltatókkal történő egyeztetés, kapcsolattartás Adminisztratív feladatok ellátása Társosztályokkal történő kapcsolattartás Tervezés és engedélyeztetési oszt...
    máj. 21.
  • Kereskedelmi asszisztens

    1097 Budapest, Illatos út 11.
    hazai és külföldi partnerekkel történő kapcsolattartás magyar és angol nyelven, ajánlatok összeállítása, projektek nyomon követése, határidők ellenőrzése, részvétel értékesítési, beszerzési, áruforgalmi ügyletek lebonyolításában, pályázatfigyelés, adminisztratív jellegű feladatok...
    máj. 21.
  • Office manager

    Rugalmas - Budapest, Fejér megye
    office management with accounting skills office assistance, support and facilitation of office purchases; maintaining contact with colleagues registration of official letters, administration of mailings; participation in the company's operative activities, administration and fil...
    máj. 20.
  • 1. Vevő megrendelések e-mailben, telefonon történő egyeztetése rendszerben való rögzítése 2. Partnerek szállításról való értesítése 3. Számlák kiállítása 4. Sofőrök elszámoltatása
    máj. 20.
  • Adminisztrációs feladatok ellátása precízen és hatékonyan Készlet nyilvántartás vezetése és rendszeres frissítése Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Ügyfelekkel történő kapcsolattartás telefonon és e-mailben Rendelések fogadása, feldolgozása és koordinálása Számlázá...
    máj. 20.
  • hazai és nemzetközi ügyfélkörünkkel való együttműködés reklámipari gyártás területén a projektfolyamat összefogása a tervezéstől a kivitelezésig párhuzamosan futó projektek kezelése mentor és/vagy projektgazda támogatással műszaki és nyomdaipari gyártásaink összehangolása aláváll...
    máj. 19.
  • A vezérigazgató munkájának hatékony és teljes körű támogatása. Az üzleti naptár vezetése, határidők nyomon követése. Levelezések önálló lebonyolítása, különböző szakmai anyagok előkészítése. Utazások, megbeszélések, találkozók szervezése, az ezekhez szükséges információk és dokum...
    máj. 19.
  • A Te munkaköröd két részből áll: 1. Projekt asszisztens: az ingatlanok adásvételével és a felújításával foglalkozó projekt koordinátor támogatása az adminisztrációban birtokba adási és vételi protokollok követése a projekt koordinátor irányítása alatt közüzemi szolgáltatóknál mér...
    máj. 18.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim