-
Irodai asszisztens
1112 Budapest, Balatoni út 2/A.Nettó 500e - 1,0M Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Nemzetközi kapcsolattartás partnereinkkel (telefonon és emailben)
- Adminisztratív feladatok ellátása
- Dokumentumok kezelése, adatrögzítés
- Kereskedelmi és logisztikai csapattal való együttműködés
November 16. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Prepare Presentations: Develop and design presentations for various stakeholders, including the Senior Management team.
- Report Preparation: Assist in the creation of reports and briefing documents for the Regional Executive Committee.
November 12. -
TOBORZÓ
Országos lefedettség
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokfizikai munkaerő toborzása projektjeinkhez...
November 11. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Ensuring the day-to-day operations of the office premises and a smooth, professional and welcoming environment.
- Act as a key point of contact for stakeholders, colleagues, visitors, and external partners.
- Organize and coordinate community-building events, internal communications and team experiences.
November 11. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Coordination of the (partial) project to establish and continuously expand the EU reference network with all participating centres and clinics at EU level
- Participation in the helpdesk for the network's eHealth service
- Work with the project management team on the progression of the clinical registry
November 10. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Organize and prepare Board meetings, including logistics and calendar management.
- Support the preparation and distribution of agendas, board packs, and meeting materials.
- Provide meeting support and follow-up, including guest management, attendance tracking, and regulatory filings.
November 10. -
Office Assistant
Svájc
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol anyanyelvi szint • Német anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Provide administrative support to the Executive Assistant
- Assist with documentation and correspondence related to export controls and sanctions compliance
- Maintain and organize physical and digital files, including contracts, certificates, and regulatory documents
November 07. -
Üzletviteli és Raktári Asszisztens
2800 Tatabánya, Tarjáni út 1.Nettó 280e - 370e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • 50e - 150e Ft éves prémium
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Tablet • Laptop • Workstation • Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Gyártási folyamatok adminisztratív támogatása, napi egyeztetés a termeléssel.
- Raktári bevételezés, készletnyilvántartás vezetése, leltárelőkészítés és leltár-támogatás.
- Kapcsolattartás a beszerzéssel és az értékesítéssel, partneri levelezés.
November 04. -
-
projektasszisztens
3526, Miskolc, Szentpéteri kapu 72-76
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokTámogatja a projektmenedzser munkáját, a projekt koordinációs feladatainak ellátásával. Összegyűjti a szükséges információkat, közreműködik a projekt megvalósításával összefüggő dokumentációk, jelentések előkészítésében, elvégzi az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatokat. A keletkezett...
Október 28. -
Irodai asszisztens
Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokIroda üzemeltetésével kapcsolatos teendők ellátása Vendégek fogadása, ellátása Naptárak kezelése, találkozók szervezése a vezetők számára A cég működéséhez szükséges munka-, és egyéb eszközök beszerzése Bejövő/kimenő dokumentumok iktatása, scannelés, fénymásolás Számlázáshoz kapcsolódó...
Október 28. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatok- Proactive diary management for busy investment bankers
- Arranging travel; organizing and providing detailed travel schedules
- Liaising with internal and external stakeholders to organize client meetings and full trip agendas
- Processing expenses and invoices in a timely manner
Október 23. -
Associate Curricular Affairs (gn)
Hibrid • Berlin
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokInvoice management: Oversee the verification and submission of instructor and vendor invoices to the Finance Unit, ensuring accuracy, compliance, and efficiency in processing....
Október 23. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Francia középfok
Főbb feladatok- Handle and oversee the management of contracts across all ADMI locations in Europe, ensuring accuracy and compliance with company standards.
- Manage incoming correspondence, including emails and physical mail, ensuring timely responses and proper documentation.
Október 21.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Junior python developer állások, munkák szakmai asszisztens kategóriában
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!