-
Szerviz asszisztens
4030 Debrecen, Szikgáti út 11.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Bejövő és kimenő számlák kezelése, nyilvántartása
- Napi adminisztrációs feladatok elvégzése, dokumentumok kezelése
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnerekkel
- Beérkező levelek, telefonhívások kezelése
- Ügyfelek nyomon követése
Október 31.• Előre sorolva tegnap 11:25 -
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Felettese utasításainak megfelelő kimutatásokat készít és ad át határidőre, pl.: elábé napi kimutatások, stand ellenőrzése
- Leltárak felvételében, kiértékelésében való részvétel
- Készletfigyelés
- Rendelések felvitele az Oracle rendszerbe
Október 31.• Előre sorolva tegnap 11:25 -
-
Irodai asszisztens
1145 Budapest, Torontál utca
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szerződéseket, megbízókat, ajánlatokat és tanúsítványokat készítesz elő – nem egyedül, de nem is utánad kell majd javítani.
- Kapcsolatot tartasz ügyfelekkel, auditorokkal, kollégákkal – a Te kommunikációd tartja gördülékenyen a folyamatokat.
Október 31.• Előre sorolva tegnap 15:20 -
-
Irodai asszisztens
1053 Budapest, Szép utca 4.Br. 500e - 550e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Klasszikus titkársági feladatok, bejövő hívások kezelése, vendégek fogadása
- Cég operatív tevékenységeiben, adminisztrációban, ügyvitelben való részvétel
- Az irodai munkatársak tevékenységének adminisztratív támogatása
November 03. -
6728 Szeged, Kereskedő köz 4.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Anyagmozgások kezelése vállalatirányítási rendszerben
- Kiszállításokhoz kapcsolódó asszisztencia, dokumentumkezelés
- Nyilvántartások kezelése, vezetése
- Készletnyilvántartás vezetése, leltározás
- Dokumentumok iktatása, rendszerezése
Tegnap 12:39 -
Lurdy Bevásárló- és Irodaközpont - Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14, 1097
-
Szakmai tréningek
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az iroda napi működésének koordinálása és ellenőrzése
- Irodai infrastruktúra (bútorok, technikai eszközök, közművek) karbantartásának szervezése
- Szolgáltatókkal, alvállalkozókkal, beszállítókkal való kapcsolattartás (takarítás, biztonsági szolgálat, karbantartó, IT stb.)
Tegnap 11:40 -
-
Értékesítési és logisztikai asszisztens
9200 Mosonmagyaróvár, Mosonszentjánosi utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Ügyféltörzsadatok rögzítése és karbantartása
- Nevek, címek, kapcsolattartók, termék- és árlisták naprakészen tartása
- Dokumentumok, adatok rendszerezése, archiválása
- Ajánlatok és árlisták előkészítése, követése
- Megrendelések és szállítólevelek feldolgozása
- Kapcsolattartás az értékesítési képviselőkkel
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:01 -
Beszerzési referens / ügyintéző
2100 Gödöllő, Tessedik Sámuel út 4.
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Részvétel az Egyetem beszerzési eljárásainak adminisztratív lefolytatásában;
- Az egyes szervezeti egységek által lefolytatott beszerzéshez kapcsolódó ajánlattételi felhívások, dokumentációk, illetve az ajánlatok bírálatának ellenőrzése, összegzések elkészítése, lefolytatott eljárásaik ellenőrzése;
Tegnap 10:58 -
-
Csongrád-Csanád megye
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Tegnap 09:12 -
-
Asszisztens társasházkezelő céghez
Budapest, IX. kerület
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- társasházkezelő kollégák adminisztratív támogatása,
- kapcsolattartás tulajdonosokkal, közműszolgáltatókkal, vállalkozókkal,
- hibabejelentések, műszaki problémák rögzítése, javítások megszervezése,
- nyilvántartások vezetése (Word, Excel, belső hibakezelő rendszer),
- személyes részvétel közgyűléseken,
November 12.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
Értékesítési asszisztens (acéltermékek)
RAVEN Hungary Kft. - Divízió Sóskút - Sóskút, 3518 9 hrsz, 2038
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- árajánlatok készítése és továbbítása a vevők felé,
- megrendelések ügyintézése és nyilvántartása,
- napi kapcsolattartás a meglévő és új vevőkkel telefonon és e-mailen,
- értékesítők munkájának támogatása,
- adminisztratív feladatok ellátása,
- vezető utasításainak elvégzése.
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
-
Budapest, VII. kerület
-
Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Laptop • MacOS • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Stabil, bejelentett fix fizetés, hogy magabiztosan indulhass el a pályán
- Folyamatos fejlődési lehetőség, mentorálás és képzés, hogy lépésről lépésre sajátítsd el a szakma fortélyait
- Karrierút akár vezetői pozícióig
- Fiatalos, támogató csapat, ahol fontos vagy, és számíthatsz a közösség erejére
November 17. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- páciensek személyes fogadása,
- előkészíti a vizsgálathoz szükséges anyagokat és eszközöket,
- az orvos kezébe adja a szükséges eszközöket, anyagokat,
November 06.• Előre sorolva tegnap 00:01 -
Kereskedelmi asszisztens - Nyíregyháza
4400 Nyíregyháza, Orosi út 20.
-
Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az értékesítést, illetve az értékesítőket támogató napi tevékenységek: rendelés rögzítés, számlázás, pénztárgép kezelés,
- Bejövő hívások kezelése és a beérkező ügyfelek fogadása, igények felmérése, valamint megrendelések esetén a teljes adminisztráció, számlázás,
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
-
Műszaki és ingatlangazdálkodási asszisztens
6721 Szeged, Szent István tér 16.Br. 500e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A műszaki vezető és az ingatlangazdálkodó napi munkájának támogatása
- Adminisztratív feladatok ellátása, dokumentációk és jelentések készítése, nyilvántartása, archiválása
- Operatív e-mailek és telefonok kezelése
- Érdemi műszaki és ingatlangazdálkodási ügyintézés a szakterületek vezetőinek irányításával
November 17. -
Értékesítési asszisztens (AG)
Budapest, XIV. kerület
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- értékesítési vezető mindennapos munkájának támogatása
- ajánlatkérések kezelése, kalkulációk előkészítése
- ajánlatok készítése és követése
- elfogadott ajánlatok rögzítése
- szerződéskötési folyamat adminisztratív támogatása (szerződések előkészítése, dokumentációk bekérése)
- DKR portál használata
Október 30.• Előre sorolva november 17. -
-
Projekt asszisztens
Budapest
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Tapasztalt projektvezetővel együttműködés az ügyfelek kiszolgálásában. - Cél az önálló SEO projektvezetés megtanulása, és minél hamarabb kisebb projektek önálló vezetése felügyelet mellett. - A munkakör betöltéséhez kapcsolódó online marketing ismeretek megszerzése segítségünkkel. - A meglévő és...
Október 30.• Előre sorolva november 17. -
Irodai adminisztrátor
Budapest, XIII. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- irodáinkhoz tartozó pénzügyi feladatok támogatása,
- kimenő számlák kiállítása, bejövő számlák feldolgozása,
- iratkezelés, iktatás, postázás, fénymásolás, szkennelés
- irodáink működésének támogatása, mindennapi adminisztrációs feladatok elvégzése,
November 17. -
Képviselői koordinátor
2800 Tatabánya, Búzavirág utca 6.
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A kereskedelmi vezető napi operatív és adminisztratív feladatainak támogatása
- Túratervek összeállítása, módosítása és megvalósításuk nyomon követése
- GPS adatok és boltlátogatások elemzése, kiértékelése
- Forgalmi kimutatások, szortimentlisták és egyéb statisztikák készítése
November 05.• Előre sorolva november 17. -
-
Közbeszerzési koordinátor
Hibrid • 1117 Budapest, Alíz utca 1.
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Segítesz nekünk az értékesítési és pályázati projektek adminisztrációjában
- Magabiztosan kezeled az IDPR és EKR rendszereket – vagy szívesen megtanulod
- Előkészíted a projekteket, statisztikákat gyártasz, nyilvántartásokat vezetsz
November 17. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!