Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Szakmai asszisztens állások, munkák 3-5 év tapasztalattal

47 db találat
Szűrés
  • Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...
    máj. 05.
  • Irodai Ügyintéző

    1027 Budapest, Bem rakpart 38-39.
    szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitel
    ma 00:00
  • Egy rendkívüli módon jól szervezett, a családias vállalkozás értékeit megtartó és szem előtt tartó cégként a hatékonyság tükrében a Pénzügy és a HR terület vezetése egy kézben összpontosul. Kalocsai Nóra vezetőnk mellé keressük azt az asszisztens-koordinátor munkatársunkat, aki a...
    máj. 06.
  • Főbb feladatok, munkák: adatbázisok, nyilvántartások frissítése számlázás munkarendek koordinálásának segítése bejelentések, megrendelések fogadása és kezelése szerződések előkészítése és naprakész nyilvántartása munkalapok és rendelések feldolgozása leltározási/raktározási felad...
    máj. 06.
  • Ágazati megrendelések dokumentálása, árajánlatok készítése vezetők iránymutatása alapján, munkalapok előkészítése, nyilvántartások vezetése, részvétel a feladatok delegálásában, menedzselésében és ellenőrzésében feltárt hibák és beérkező bejelentések nyilvántartása, kezelése álta...
    máj. 06.
  • Külföldi és belföldi ügyfelekkel való kapcsolattartás telefonon és írásban Árajánlatok írása, azok követése  Pre-sales tevékenység  Gépbemutatókon, belső mini-rendezvényeken való részvétel, szervezésben való közreműködés Expókon, márkaképviseletek által szervezett rendezvényeken...
    máj. 06.
  • általános asszisztensi feladatok ellátása, ügyvédek, ügyvédjelöltek munkájának támogatása, dokumentációk összeállítása, ügyvédi adatbázisok alkalmazása, kezelése, ügyvédi nyilvántartások vezetése, számlák kezelése, iktatása, kapcsolattartás az ügyfelekkel, hivatali ügyintézés sze...
    máj. 05.
  • Új beszállítók felkutatása Külföldi beszállítókkal való napi kapcsolattartás Beszállítók versenyeztetése, kiválasztása Beszállítókkal, megrendelésekkel kapcsolatos információk rögzítése az ERP rendszerben Raktári készletszintek figyelése, optimalizálása Beszállítók értékelése Ker...
    máj. 04.
  • Több mint 50 éves szakmai múlttal rendelkező, iparágában piacvezető műanyag gyártó, feldolgozó és értékesítő vállalatunk részére keressük kereskedelmi kollégánkat az alábbi feladatok ellátására. Kapcsolattartás beszállítóinkkal és vevőinkkel (rendelések feladása, vevői rendelések...
    máj. 04.
  • Riportok előkészítése a cég ingatlan üzemeltetési ügyeivel összefüggésben, környezetvédelmi és energetikai feladatokkal kapcsolatban Eseti és rendszeres (karbantartási) munkákra alvállalkozói ajánlatok bekérése, ártükör készítése, szerződések előkészítése Beérkező számlák ellenőr...
    máj. 04.
  • Irodai adminisztrátor

    7623 Pécs, Martin Ferenc utca 2/1.
    Bejövő számlák kezelése, nyilvántartások napi szintű vezetése Bejövő számlák iktatása ügyviteli rendszerbe Kimenő posta kezelése Szerződések kezelése Partnerekkel kommunikáció, kapcsolattartás Társosztályokkal való együttműködés (logisztika, műszaki részleg, HR, könyvelés)...
    máj. 04.
  • Az Organizáció, BIM Audit és építéskövetés és 3D térszerkezeti modell fejlesztése elnevezésű projektek adminisztratív támogatása és nyomon követése mely magába foglalja az alábbi feladatokat, mind a belső rendszerünkben, mind papír alapon: beszerzés indítás teljesítés igazolás sz...
    máj. 04.
  • Order processing for import & export of technical components Communication with customers & suppliers Working time: Monday–Friday 8:00–12:00 or 9:00–13:00
    máj. 03.
  • Irodai napi adminisztráció Napi készpénz kezelése és iktatása Szállítólevelek, számlák készítése Iratok, szerződések iktatása Beérkező telefonhívások fogadása Ügyvezetői döntések előkészítése Folyamatok, feladatok nyomon követése, státuszjelentés, statisztikák készítése Kapcsolat...
    máj. 03.
  • online és offline marketing szervezése, lebonyolítása hirdetések szövegének és képi anyagának az összeállítása közösségi média felületek nyomonkövetése és tartalomgyártás A jelentkezéshez kérünk szakmai önéletrajzot és motivációs levelet, amiben kérünk bérigény megjelölést. A jel...
    máj. 02.
  • - Projektekkel kapcsolatos szervezési, kommunikációs, valamint pénzügyi és beszerzési feladatok ellátása - Projekt határidők felkövetése - Vevőkkel / Beszállítókkal való kapcsolattartás - Műszaki csapat és a vevők közötti kommunikáció fenntartása - Emlékeztetők, státuszjelentések...
    máj. 02.
  • Feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ben meghatározottaknak megfelelően végzi. A HUN-REN Magyar Kutatási Hálózat rendszeres, tudományos és szervezeti teljesítménymérésével összefüggő feladatok ellátása, a kutatóhelyek értékelési módszertanának és eszköztárának fejlesztése. Szakmai...
    máj. 02.
  • Feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ben meghatározottaknak megfelelően végzi; Ellátja a HUN-REN Központ stratégiai tervezési feladatainak adminisztrációját; Ellátja a kutatóhelyek tudományos kutatással kapcsolatos tudományos, kutatási és kutatásszervezési ügyeinek adminisztrációjá...
    máj. 02.
  • Mid-Officer

    1051 Budapest, Hercegprímás utca 12.
    Ügyletekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása Credit control feladatok ellátása (szerződéskötési és hatálybalépési feltételek meglétének ellenőrzése) Negyedéves monitoring feladatok ellátása Az üzleti terület napi munkájának teljes körű támogatása Management riportok e...
    máj. 01.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim