Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztrátor állás, munka
123 db találat
Szűrés
-
Projektmenedzser feladatainak adminisztratív támogatása, információgyűjtés, döntéstámogatás Folyamatos kapcsolattartás ügyfelekkel és alvállalkozókkal Projektekhez kapcsolódó szerződések teljeskörű kezelése (előkészítéstől a teljes kifutásig) Projektdokumentációk elkészítésében v...tegnap 16:50
-
Mezőgazdasági cégünkhöz irodai pozícióba keresünk adminisztrátor, ügyintézőt hosszú távra. Főbb feladatok: termeléshez és tenyésztéshez kapcsolódó nyilvántartások vezetése gazdaság irányító és nyilvántartó szoftverekkel (Pl. Agroorg) Nébih, Államkincstár, Mepar E-ügyintéző intern...ápr. 26.
-
Hirdetési megrendelésekkel kapcsolatos adminisztrációs és ügyintézői feladatok teljeskörű ellátása Egyszerűbb szerződések megírása, kezelése Adatrögzítés saját belső rendszerben Nyomtatás, scannelés, iktatás, adminisztratív ügyekben partnerekkel való kapcsolattartás Hirdetések ny...ma 00:30
-
Bejövő számlák kezelése, nyilvántartások napi szintű vezetése Bejövő számlák iktatása ügyviteli rendszerbe Kimenő posta kezelése Szerződések kezelése Partnerekkel kommunikáció, kapcsolattartás Társosztályokkal való együttműködés (logisztika, műszaki részleg, HR, könyvelés)...tegnap 09:05
-
recepciós feladatok ellátása, vendégek, ügyfelek fogadása, beléptetése telefonos és e-mail-es ügyfélszolgálat beérkező és kimenő levelek feldolgozása, érkeztetése, iktatása, szortírozása, továbbítása a megfelelő osztályra, postai ügyintézés adatfeldolgozás, a vállalatirányítási r...ápr. 27.
-
adminisztratív feladatok ellátása: iratkezelés, az elektronikus szakrendszerek kezelése; beérkező és kimenő postai, illetve elektronikus küldemények kezelése, rendszerezése és iktatása; általános irodai feladatok elvégzése: nyomtatás, fénymásolás, szkennelés; munkaerő nyilvántart...ápr. 27.
-
Főbb feladatok, munkák: o munkabérek és járulékok utalási listáinak előkészítése o Járulékbevallások elkészítése, beküldése o Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével adminisztráció o Munkáltatói és egyéb igazolások kiállításama 13:40
-
garázskapuk és alkatrészek értékesítése, az ehhez tartozó adminisztrációs munkák elvégzése szervizbejelentések kezelése ügyfelek tájékoztatása, segítése ajánlatot kérő ügyfelek kezelésetegnap 15:20
-
banki ügyintézés, utalások banki rögzítése, nyomon követése, számlázási folyamatban való részvétel háttértámogató irodai munkakörhöz kapcsolódó naprakész nyilvántartások vezetése, határidők nyomon követése, betartása pályázatokhoz szükséges dokumentációk adminisztratív előkészíté...ápr. 27.
-
A kisvállalkozásunk adminisztrációs ügyintézése. Készlet rögzítése, vevőkkel való kapcsolattartás, ajánlatok , rendelések késztése, számlázás, pénztár kezelése, munkavállalókkal kapcsolatos napi ügyintézés. Könyvelés, bérszámfejtés NEM része a feladatnak...ápr. 24.
-
Kiemelten a megrendelt termékek összeszedése, csomagolása, majd szállító partnereinknek átadása a fő feladat! Beérkező rendelések feldolgozása Kapcsolattartás a megrendelőkkel, beszállítókkal Számlák, szállítólevelek kiállítása Garanciális ügyintézés Beszerzéssel kapcsolatos fela...ápr. 22.
-
Adminisztratív feladatok bejövő posta átvétele, feldolgozása (iratok érkeztetése, kezelése, továbbítása a telephelyen belül és más telephelyek felé) kimenő levelek postázása számlák iktatása iktatóprogramban nyilvántartások, adatbázisok kezelése (munkaruha, stb.) rendszerszintű a...ápr. 25.
-
Ügyfél kiszolgálással kapcsolatos feladatok ellátása Ügyféladatok és dokumentáció teljes körű vezetése és karbantartása Ügyfélmegbízások teljesítése Telefonon információszolgáltatás és adott megbízások elintézése, időpont egyeztetés Ügyfelek fogadása és koordinálása Megrendelések...ápr. 27.
-
Budaörsi irodánkba, fiatalos csapatba, kollégát/kolléganőt keresünk, irodai asszisztensi munkakörbe. Feladatok: Általános irodai feladatok Kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben és telefonon Kimutatások készítése Kimenő, bejövő hívások kezelése A cég te...ápr. 25.
-
Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartásaápr. 24.
-
Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.ápr. 26.
-
hibajavítás ügyintézése; projektek ügyintézése; karbantartások ügyintézése, állományi táblázatok naprakészen tartása szerelőkkel és társosztályokkal való kapcsolattartás, átadási dokumentációk elkésztése; megrendelések rögzítése (NMBS, Trello, naptár, saját vállalatirányítási ren...ápr. 26.
-
Az alapok számláinak kezelésével kapcsolatos feladatok elvégzése Befektetési alapok nevében kötött befektetési ügyletek kezelése, elszámolása Ingatlan ügyletek (adásvétel, apport stb.), valamint a portfólió értékét befolyásoló egyéb szerződések feldolgozása, rögzítése Az alapokba...ápr. 27.
-
(autóbuszvezetők) adminisztrációjával kapcsolatos feladatok Havi vezénylések összeállításában... való részvétel Személyszállítási vezető munkájának támogatása (adminisztrációs feladatok... ; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Szakmai asszisztens; Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor; Szállítás... , Beszerzés, Logisztika; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; junior... ; Logistics administrator; Transportation, Procurement, Logistics; Administration, Assistance, Office Work...tegnap 14:20
-
adminisztrációs, asszisztensi feladatok teljes körű ellátása áru- és irodaszer rendelés havi zárás... a jelentkezésedet:Budapest X. kerület Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor... , Dokumentumkezelő; Szakmai asszisztens; Irodavezető; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... ; Administrator, Document Manager; Professional Assistant; Head of Office Administration; Administration...ápr. 27.