Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Szakmai asszisztens állások, munkák 3-5 év tapasztalattal

16 db találat
Szűrés
  • Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...
    máj. 17.
  • szortimentfejlesztés és karbantartás hálózat üzemeltetési, sales és marketing terület munkájának támogatása stratégiai feladatok tervezés jelentések, kimutatások készítése adatbázisok karbantartása
    máj. 16.
  • Üzletviteli folyamatok támogatása Ügyviteli feladatok teljes körű, önálló végzése Fizetésképtelenségi bírósági eljárások részfeladatainak ellátása Kommunikáció az ügyfelekkel és hatóságokkal Általános pénzügyi feladatok
    tegnap 12:45
  • Pályát váltana? Érdekli az ipari ingatlanok világa? Kipróbálná magát ezen az egyre növekvő területen? Ha igen a válasza, olvassa el a jelentkezéshez szükséges információkat és küldje el nekünk az önéletrajzát még ma! Az Ön feladatai lesznek: Iroda adminisztratív, iktatási és arch...
    máj. 17.
  • általános asszisztensi feladatok ellátása, ügyvédek, ügyvédjelöltek munkájának támogatása, dokumentációk összeállítása, ügyvédi adatbázisok alkalmazása, kezelése, ügyvédi nyilvántartások vezetése, számlák kezelése, iktatása, kapcsolattartás az ügyfelekkel, hivatali ügyintézés sze...
    máj. 17.
  • Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...
    máj. 17.
  • Pénzügyi támogatás nyújtása a cég vezetőjének és a pénzügyi osztálynak. Bejövő és kimenő számlák kezelése, feldolgozása. Számlázási feladatok ellátása. Kapcsolattartás külső partnerekkel, beszállítókkal, ügyfelekkel. Egyéb operatív feladatok ellátása...
    máj. 16.
  • Order processing for import & export of technical components Communication with customers & suppliers Working time: Monday–Friday 8:00–12:00 or 9:00–13:00
    máj. 15.
  • beérkező rendelések, előrejelzések feldolgozása, kezelése és visszaellenőrzése karbantartásokhoz kapcsolódó adminisztrációs adatok ellenőrzése, hiányzó adatok pótlása napi irodai adminisztrációs feladatok (telefonok, e-mailek fogadása, bejövő-kimenő posta kezelése, scannelés) kap...
    máj. 15.
  • - Ügyfélkapcsolatok kezelése személyesen és telefonon keresztül - Megrendelések feldolgozása és nyomon követése - Raktárkészlet kezelése és rendszerezése - Adminisztratív feladatok ellátása, beleértve a számlázást és dokumentáció kezelését
    máj. 15.
  • Milyen feladatokra számíthatsz? - kapcsolattartás a biztosítókkal - írásban és helyben történő ügyfélkommunikáció - a meglévő állomány kezelése, adminisztrációja
    máj. 14.
  • Irodai értékesítési asszisztens

    2336 Dunavarsány, Vörösmarty Mihály utca 2434.
    - értékesítési feladatok ellátása - bejövő-kimenő telefonhívások lebonyolítása - email-ek kezelése - adminisztratív feladatok ellátása - készletezés - pénzügyi, számlázási feladatok ellátása - kapcsolattartás a megrendelőkkel  
    máj. 14.
  • We are looking for a motivated and detail-oriented Sales Team Assistant to join our dynamic team in Budapest. As a Sales Team Assistant, you will play a crucial role in supporting our sales representatives and ensuring the smooth operation of our sales processes. This position i...
    máj. 14.
  • Office Manager (m/f)

    1118 Budapest, Gombocz Zoltán utca
    Organisation and management of administrative offline & online documentation Coordination of daily administration and office tasks Organization of business trips Management and maintenance of personnel documentation, including GDPR Management and maintenance of booking documents...
    máj. 14.
  • Kimenő számlák kiállítása, rendelések leadása az anyacég felé Dokumentumkezelés - hivatalos dokumentumok befogadása, nyilvántartása, rendszerezése papír alapon és elektronikusan Bejövő számlák rendszerezése, utalásra előkészítése, befizetések nyilvántartása Elszámolások, kimuta...
    máj. 14.
  • kapcsolattartás külföldi partnerekkel e-mailben és telefonon a kereskedelmi kollégák támogatása bel- és külföldi logisztika intézése megrendelések koordinálása (megrendelés leadás, visszaigazolás, stb) számlázás számlák, megrendelési dokumentumok kezelése könyvelővel való kapcsol...
    máj. 10.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim