Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Szakmai asszisztens állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
26 db találat
Szűrés
-
Szeretnél egy fiatalos, lendületes csapat tagja lenni? Szeretnéd a magas szintű angol tudásodat hasznosítani? Akkor gyere és legyél csapatunk tagja. Mi lesz a feladatod? Angol és magyar nyelven kapcsolattartás a cég belföldi és külföldi partnereivel Beérkező rendelések összefog...ma 18:05
-
Pénzügyi feladatok és folyamatok teljeskörű kézbentartása: számlák kezelése, bank, utalások, kapcsolattartás a könyvelővel. Irodavezetés: a vállalat munkájához kapcsolódó eszközök beszerzése, és kezelése iroda rendben tartása, irodai külalak tervezés, posta, emailek kezelése A cé...ma 15:55
-
Ügyvezető igazgató munkájának mindennapi támogatása Széleskörű feladatok ellátásama 13:55
-
Ajánlatokat, megrendeléseket rögzít Ügyvezetőnek teljes körű adminisztratív támogatást nyújt Személyi titkársági feladatokat végez Napi szintű kapcsolatot tart és egyeztet a partnerekkel Statisztikákat és kimutatásokat készít, cégszerű levelezést lebonyolít...ma 07:10
-
Energetikai projektek adminisztratív és operatív feladatainak ellátása. Adatok feldolgozása, rendszerezése, kimutatások, prezentációk készítése. Projekt dokumentációk folyamatos nyomon követése, vezetése. Átadási dokumentáció technikai ügyintézése és kezelése. Külső partnerekkel...tegnap 20:15
-
Keresem azt a széles látókörrel, de nem feltétlenül végzettséggel vagy papírral rendelkező munkatársamat és / vagy üzlettársamat, aki nem csak alkalmazotti szemlélettel rendelkezik. Tényleg nem a papírodra vagyok kiváncsi, inkább a hozzáálásodra, tapasztalatodra. Legyen tapasztal...tegnap 13:55
-
Cég vezetőinek és munkatársainak napi támogatása Bejövő számlák kezelése, ellenőrzése, rögzítése Adatrögzítés, nyilvántartások vezetése A cég tevékenységéhez kapcsolódó dokumentumok kezelése, rendszerezése, tárolása, archiválása Kimutatások, elemzések készítése Kimenő és bejövő s...tegnap 11:15
-
Hitelezési szakértő munkájának támogatása Dokumentáció összeállítása Kalkulációk készítése Ügyfél kapcsolattartás Kapcsolódó adminisztrációmáj. 03.
-
Legalább középfokú végzettség, Ügyviteli, adminisztrációs területen szerzett gyakorlat, MS Office irodai alkalmazások felhasználói szintű ismerete, Büntetlen előélet Magyar állampolgárság Cselekvőképesség Egyéni készségek: Jó kommunikációs készség Jó problémamegoldó készség Te...máj. 03.
-
office assistance, support and facilitation of office purchases; maintaining contact with colleagues registration of official letters, administration of mailings; participation in the company's operative activities, administration and filing; performing administrative tasks relat...máj. 02.
-
Kivitelezési csapatunk (főépítésvezető, építésvezetők, művezetők) adminisztratív támogatása Projekthelyszín napi működéséhez kapcsolódó feladatok koordinálása, ellátása Folyamatos kapcsolattartás az alvállalkozóinkkal, munkavédelmi koordinátorokkal Számlák ellenőrzése, iktatása...máj. 02.
-
Dinamikus személyt keresünk, aki csatlakozik a csapatunkhoz mint Ingatlankezelő Asszisztens. Ez a beosztás közvetlenül segíti az Ingatlankezelőt a mindennapi munkájában, összpontosítva az ügyfélszolgálatra, adminisztratív feladatokra és a kapcsolattartásra. Követelmények: Magabiz...máj. 02.
-
Adminisztrációs feladatok ellátása precízen és hatékonyan Készlet nyilvántartás vezetése és rendszeres frissítése Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Ügyfelekkel történő kapcsolattartás telefonon és e-mailben Rendelések fogadása, feldolgozása és koordinálása Számlázá...máj. 02.
-
HARPS Hungary ügyfélszolgálati asszisztenseként elsősorban az árajánlatok készítéseért, partnerek kapcsolattartásért, megrendelések és tranzakciók feldolgozásáért lesz felelős. Ez egy határozott idejű (2024. május 1-től október 31-ig), teljes munkaidős munkakör...máj. 01.
-
Szerződések, bejövő teljesítési igazolások és számlák ellenőrzése, rögzítése, teljesítési igazolások kiadása, Utalások nyomonkövetése, ellenőrzése, Közműszámlák ellenőrzése, Riportok lehívása a belső rendszerünkből, ezek továbbítása, Pénzügyi adminisztráció elvégzése...máj. 01.
-
Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartásaápr. 30.
-
A következő feladatokba fogsz tudni bekapcsolódni, illetve későbbiekben hosszú távon a következő feladatok végzésére nyílhat lehetőség a ProCons Kft. kecskeméti irodájában és esetenként partnereinél: felmérések, helyszíni konzultációk, folyamatos projektmenedzseri feladatok, jo...ápr. 30.
-
banki ügyintézés, utalások banki rögzítése, nyomon követése, számlázási folyamatban való részvétel háttértámogató irodai munkakörhöz kapcsolódó naprakész nyilvántartások vezetése, határidők nyomon követése, betartása pályázatokhoz szükséges dokumentációk adminisztratív előkészíté...ápr. 27.
-
Adminisztratív asszisztens (operatív személyzet és konzuli ügyek felelőse) A nagykövetség és a diplomaták hivatalos ügyekben végzett feladatainak támogatása (segítségnyújtás az aktuális ügyekkel kapcsolatos háttérmunkában) Alkalmanként hivatalos munkakörben történő vezetés, diplo...ápr. 26.
-
Szerviz szakmai, adminisztratív, dokumentációs tevékenységével kapcsolatos szervezési és kapcsolattartási teendők Ügyfélkezelés, ügyfelekkel való napi kapcsolattartás Szerviz gépkocsiflotta kezelés Ügyviteli és kommunikációs eszközök kezelése Munkaeszközök, szerszámok, műhelyrend...ápr. 25.