Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Irodai asszisztens állások Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében >10 év tapasztalattal
10 db találat
Szűrés
-
- Különféle dokumentumok előállítása a gyártáshoz kapcsolódóan az üzem részére, - Termékek végdokumentálása, - Kapcsolattartás a cégen belüli társosztályokkal, külső partnerekkel, beszállítókkal.tegnap 12:40
-
a szociális étkeztetési szolgáltatás napi szintű koordinálása, szervezése: kérelmek fogadása és a kérelmek elbírálásához szükséges dokumentumok beszerzése ellátottakkal való kapcsolattartás: ellátottak és hozzátartozóik megfelelő tájékoztatása, rendszeres kapcsolattartás napi szi...tegnap 14:50
-
Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Szakmai asszisztens; Anyaggazdálkodás... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; senior; Általános munkarend; Full time work; Home office...máj. 17.
-
adminisztrációs feladatok precíz elvégzése (digitális munkalap kitöltés) Hasonló pozícióban szerzett...máj. 18.
-
Key account menedzser
Rugalmas - Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megyeigények kezelése, adminisztráció Nálunk a helyed, ha rendelkezel: -2-4 év értékesítői... kommunikációs és kapcsolatteremtő képességgel-B kategóriás jogosítvánnyal-Irodai alkalmazások...máj. 14. -
és az ehhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése. agrármérnök végzettség (előny az állattenyésztési szak...máj. 16.
-
oktatások lebonyolítása Kimutatások, heti jelentések készítése Kapcsolódó adminisztrációs...máj. 15.
-
jó kapcsolatteremtő, kapcsolatépítő képesség stressztűrés és konfliktuskezelés pontos adminisztráció MS. Office...máj. 08.
-
Technikus
Budapest, Győr-Moson Sopron Vármegye, Vas Vármegye, Komárom-Esztergom Vármegye, Bács-Kiskun Vármegye, Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegye, Zala Vármegye, Tolna Vármegye, Csongrád-Csanád Vármegye, Heves Vármegye, Somogy Vármegye, Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegye.szakképesítés, szakterületen szerzett legalább 1 év szakmai gyakorlat, Haladó szintű MS Office (irodai... tapasztalattal rendelkező excel ismeret, Irodai adminisztrációs területen szerzett tapasztalat...máj. 17. -
Kereskedelmi ügyfélmenedzser / B2B értékesítő, Olasz felsőfokú nyelvtudással
Rugalmas - Pest megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megyekidolgozása, bejövő megrendeléseik teljeskörű koordinálása, adminisztrációja Önálló döntéshozatal...máj. 09.