Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Recepciós állások, munkák V. kerületben
14 db találat
Szűrés
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Ügyfélszolgálati teendők Tanulói befizetések, pénztár kezelés Tanárok munkájának segítése Adminisztrációs feladatok Postázás, banki teendők Megbízóról:Fiatalos, vidám angol nyelviskola vagyunk, 18 éves tapasztalattal és szakmai háttérrel. Sikerünk titka a pozitív látásmód, embe...tegnap 15:05
-
Budapesti Ügyvédi Irodánk keres Recepcióst / Asszisztenst 20 órás részmunkaidőben délutáni műszakban. Telefonhívások kezelése Ügyfelek fogadása és kiszolgálása Bejövő és kimenő posta kezelése, futárok rendelése Az ügyvédi munka folyamatos támogatása Egyéb titkársági feladatok...ápr. 27.
-
telefonok kezelése; vendégek fogadása és tájékoztatása; posta küldemények kezelése; munkához tartozó adminisztratív feladatok ellátása; egyéb ad-hoc feladatok (konferenciatermek berendezésében segédkezés)ápr. 27.
-
Key Responsibilities: - Serve as the first point of contact for our company, offering a warm welcome to guests and clients both in person and over the phone in Hungarian and English. - Manage incoming calls, including screening, forwarding, and taking messages with a high level o...ápr. 27.
-
Recepciós diákmunka - francia nyelvtudáss (V. kerületi hotel)
1053 Budapest, Kossuth Lajos utca 2/A.Vendégek fogadása és utaztatása Szobák és kulcsok kezelése Szállodai szoftver napi szintű használata, készpénzkezelés, számlázás Vendégek színvonalas kiszolgálása Információ és segítség nyújtás a vendégek részére Írásbeli és szóbeli vendégkommunikáció Programok ismertetése, érték...ápr. 26. -
Vendégek fogadása és utaztatása Szobák és kulcsok kezelése Szállodai szoftver napi szintű használata, készpénzkezelés, számlázás Vendégek színvonalas kiszolgálása Információ és segítség nyújtás a vendégek részére Írásbeli és szóbeli vendégkommunikáció Programok ismertetése, érték...ápr. 26.
-
Vendégek kiszolgálása Rendezvényeken való kisegítés (pakolás) Recepciós feladatok ellátása (bejövő hívások kezelése, adminisztráció) Munkaidő: Hétfő és péntek között 6:00-20:00 között 6-8 órás műszakokban, (egyeztetés alapján) között, heti legalább 2 műszak vállalásával...ápr. 26.
-
Check in/check out feladatok ellátása, Felmerülő vendégigények kielégítése, Vendégek tájékoztatása, Beérkező levelek kezelése, Vendég-elégedettség folyamatos javítása, A szükséges adminisztrációs feladatok ellátása.ápr. 25.
-
Vendégek fogadása, be-és kijelentkeztetése, kapcsolattartás Adminisztratív, számlázási feladatok ellátása, pénzkezelés Telefonok, levelek, e-mailek kezelése Éjszakai zárások kezelése Vendéglevelezések, foglalások kezeléseápr. 25.
-
Kollégánkat részmunkaidős foglalkoztatásra keressük (havi 7-9 munkanap megállapodás szerint, 12 órás munkarendben) Váltott műszakban történő munkavégzés (nappal és éjszaka) A hotel vendégeinek barátságos kiszolgálása, kérések teljesítése az érkezéstől a kijelentkezésig. Programo...ápr. 24.
-
Recepciós pakolós munkatárs - rendezvényközpont (diákmunka - V. kerület)
Legyen az első 5 jelentkező között!1055 Budapest, Falk Miksa utca 1.Vendégek kiszolgálása Rendezvényeken való kisegítés (pakolás) Recepciós feladatok ellátása (bejövő hívások kezelése, adminisztráció) Munkaidő: Hétfő és péntek között 6:00-20:00 között 6-8 órás műszakokban, (egyeztetés alapján) között, heti legalább 2 műszak vállalásával...ápr. 16. -
-Érkezéskor és távozás előtt a teljes emelet ellenőrzése: mosdók, konyhák, irodatér tisztasága, tárgyalók berendezése, berendezések működőképessége. A bejárás (ellenőrzési lista előre egyeztetve) alatt bármilyen probléma felmerül a bérleményben, az Office Coordinátort értesíteni,...ápr. 16.