Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Irodai asszisztens állások Pest megyében 5-10 év tapasztalattal

433 db találat
Szűrés
  • Gyártás koordinátor

    2700 Cegléd, Ipartelepi út
    ; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Termeléstervező... /Gyártástervező; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Gyártás, Termelés; Angol; junior; Általános munkarend... ; Full time work; Employee status; High school; Administrator, Document Manager; Manufacturing...
    máj. 20.
  • Könyvelő

    2310 Szigetszentmiklós, Viola utca 10.
    ; Kisgyermekeseknek; Középiskola; Adatrögzítő; Könyvelés; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy...
    tegnap 13:53
  • Teljes értékesítési folyamat nyomonkísérése, adminisztratív támogatás Árajánlatok készítése Vevői rendelések feldolgozása Ügyféladatok és dokumentáció teljes körű vezetése és karbantartása Adatszolgáltatások, jelentések, kimutatások előkészítésében való részvétel Beérkező telefon...
    máj. 20.
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • , Vevőszolgálat; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános...
    tegnap 09:15
  • a beérkezett számlák szükséges adatainak rögzítése vállalatirányítási rendszerben a rögzítés során észrevett hibák gyűjtése és a megfelelő személyek felé átadása a felismert hibák javítási folyamatának nyomon követése és riportálása a vállalatirányítási rendszerben a szükséges be...
    máj. 16.
  • Mélyépítési projektek adminisztratív támogatása Projekt szerződések előkészítése, nyomon követése Megrendelők és számlák egyeztetése a könyveléssel Alvállalkozói és beszállítói ajánlatkérések dokumentumainak elkészítése Levelezési és szervezési feladatok lebonyolítása Projektveze...
    máj. 19.
  • Főbb feladatok, munkák: adatbázisok, nyilvántartások frissítése számlázás munkarendek koordinálásának segítése bejelentések, megrendelések fogadása és kezelése szerződések előkészítése és naprakész nyilvántartása munkalapok és rendelések feldolgozása leltározási/raktározási felad...
    máj. 18.
  • ; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adatrögzítő; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Szakmai asszisztens... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános munkarend; Full... time work; Employee status; High school; Data Analyst; Administrator, Document Manager; Professional... Assistant; Administration, Assistance, Office Work; Language skills are not required; junior; General work schedule ...
    máj. 19.
  • ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; senior; Általános munkarend; Full time work...
    máj. 21.
  • ; Középiskola; Recepciós; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; Általános munkarend...
    máj. 19.
  • . Gödöllő Pest megye Adminisztrációs munkatárs Külföldi hallgatókkal és a kollégiumokkal kapcsolatos... ; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol... ; Általános munkarend; Full time work; Employee status; High school; Administrator, Document Manager...
    máj. 16.
  • Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    máj. 08.
  • Raktári adminisztrációval kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása A menetlevelek és egyéb fuvardokumentumok ellenőrzése, SAP rendszerben történő rögzítése Készletnyilvántartás pontos vezetése, leltármodul kezelése A szükséges adattáblák kitöltése EKAER rendszerben a szükség...
    máj. 14.
  • A MAB Tarnóca Kft., az építőipar egyik meghatározó szereplője, Törökbálintra, központi irodai csapatába BESZERZÉSI ASSZISZTENS munkatársat keres. Szeretnél egy stabil hátterű, csaknem 30 éves múltú vállalatnál, modern irodai környezetben, változatos, izgalmas projektekben részt v...
    máj. 17.
  • HR asszisztens

    2040 Budaörs, liget utca 3.
    munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése bérszámfejtés előkészítéséhez kapcsolódó feladatok ellátása személyi anyagok nyilvántartása, naprakész vezetése, változások lekövetése kiküldetési nyomtatványok igénylése kapcsolattartás német és...
    máj. 19.
  • Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Szakmai asszisztens; Anyaggazdálkodás... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; senior; Általános munkarend; Full time work; Home office...
    máj. 20.
  • Raktári ki- és bevételezések adminisztrációja. Leltározás, számlák, forgalmi kimutatások egyeztetése, összesítő kimutatások készítése. A raktárban lévő készletek nyilvántartása, a raktár rendjének ellenőrzése és fenntartása. Raktári adminisztrációval kapcsolatos adminisztratív fe...
    máj. 13.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim