Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztratív ügyintéző állások Pest megyében 3-5 év tapasztalattal
393 db találat
Szűrés
-
Érkező vendégek, ügyfelek fogadása és kiszolgálása Központi telefonok, e-mailek kezelése Bejövő/kimenő dokumentumok, számlák, postai küldemények iktatása, kezelése Adminisztratív és szervezeti támogatás nyújtása a cég vezetőségének, munkatársainak Jelenléti ívek kezelése, rögzíté...máj. 25.
-
Munkatársaink, vendégek, futárok és postások fogadása Napi posta kezelése, kimenő és beérkező levelek iktatása Nagytételű rendelések koordinálása cégen belül Küldemények csomagolása, szórólapok továbbítása a dm üzletek számára Napi szintű kapcsolattartás és együttműködés a társos...máj. 24.
-
A gyártási műveletek befejezése után, a szállítási előkészületekben való részvétel A leszerelt, spedícióba szállított alkatrészek tételes megjelölése, csomagolása A csomagolással kapcsolatos adminisztratív és egyéb feladatok elvégzése, mint például a címkék felhelyezése stb. A cs...máj. 23.
-
tengeri szállítmányozással kapcsolatos adatrögzítés bejövő számlák iktatása számlázás rögzített adatok ellenőrzésemáj. 22.
-
A telefonon beérkező hívások kezelése, gépekkel kapcsolatos tanácsadás A kimenő hívások menedzselése, az ügyfelek kiszolgálása A futárok napi útvonaltervének összeállítása A beérkező megrendelések nyilvántartása További, a feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív teendők ellátása ...tegnap 13:20
-
Törökbálint Sportközpont Cseh László Uszodába keressük mosolygós, talpraesett, új RECEPCIÓS kollégánkat!máj. 21.
-
Beszerzési asszisztens Beszerzési adminisztrációs feladatok elvégzése Beszerzési folyamatok működésének... Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Anyaggazdálkodás, Beszerzés; Logisztikai ügyintéző... , adminisztrátor; Szállítás, Beszerzés, Logisztika; Angol; junior; Általános munkarend; Full time work... ; Employee status; High school; Economization, Procurement; Logistics administrator; Transportation... , Procurement, Logistics; English; junior; General work schedule ...tegnap 15:50
-
Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád: Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés MOHU Partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés) Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok...máj. 20.
-
Felmerülő adminisztrációs és szerződésírási feladatok ellátása Napi szintű kapcsolattartás... ; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Szakmai asszisztens... ; Irodavezető; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános munkarend... ; Full time work; Employee status; High school; Administrator, Document Manager; Professional Assistant... ; Head of Office Administration; Administration, Assistance, Office Work; Language skills are not required; junior; General work schedule ...tegnap 14:10
-
adminisztráció elvégzése A csomagok szabályos berakodásának ellenőrzése Kapcsolattartás az ügyfelekkel... csapat Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Logisztikus, Fuvarszervező; Logisztikai... ügyintéző, adminisztrátor; Szállítás, Beszerzés, Logisztika; Angol; Általános munkarend; Full time... work; Employee status; High school; Logistic Specialist, Transport Organizer; Logistics administrator; Transportation, Procurement, Logistics; English; General work schedule ...máj. 25.
-
HR Ticketek kezelése Aktív részvétel a HR back office folyamatokban Kapcsolattartás a telephelyi kollégákkal HR Riportok készítése Dokumentáció archiválás Folyamatokat támogató egyéb adminisztratív feladatok elvégzésemáj. 20.
-
Inárcson lévő Panziónkba Recepciós kollégát keresünk, szükség esetén szálláslehetőséggel. Nappali vagy éjszakai műszakra lehet jelentkezni. Nappalos kollégáink 7:00-19:00-ig, éjszakás kollégáink 19:00-7:00-ig dolgoznak, mindketten átlag havi 15 napot. Főbb feladatok: A takarítók...máj. 23.
-
utalások rögzítése, Beérkező számlák ellenőrzése,Naprakész adminisztráció-és nyilvántartás vezetése... , Jó problémamegoldó, Jó csapatjátékos Számviteli szabályok alapszintű ismereteKönyvelési adminisztrációs gyakorlat... ,Szakmai fejlődés támogatása Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Logisztikai ügyintéző... , adminisztrátor; Szállítás, Beszerzés, Logisztika; Angol; junior; Általános munkarend; Full time... work; Employee status; High school; Logistics administrator; Transportation, Procurement, Logistics; English; junior; General work schedule ...máj. 23.
-
Az Erzsébet Királyné Szálloda fiatalos, jó hangulatú csapatába keressük új kollégánkat „éjszakai recepciós” pozícióba. Vendégek be- és kijelentkezésének magas szintű lebonyolítása Foglalások kezelése, nyomon követése, visszaigazolása Számlázás, pénzkezelés Szállodai szoftverben...máj. 23.
-
való kapcsolattartás logisztikai, rendelési feladatok, forecast raktárlátogatás adminisztratív feladatok ellátása... munkatárs; Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor; Értékesítés, Kereskedelem; Szállítás, Beszerzés... , Logisztika; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend; Full time work... ; Employee status; High school; Professional Assistant; Sales Representative; Logistics administrator; Sales...máj. 24.
-
tengeri export- és import küldemények önálló kezelése, ehhez kapcsolódó levelezés bonyolítása angolul és magyarul; a megszervezett fuvarok teljes körű, pontos, adminisztrációja; szállítási dokumentumok kiállítása, hajóstársaságoktól díjak lekérdezése, árajánlatkészítés; kapcsolat...máj. 24.
-
Beszerzési rendelések teljes körű ügyintézése, beszállítókkal való kapcsolattartás Szállítmányozási feladatok bonyolítása, szállítmányok nyomonkövetése Vámügyintézés, termékek tarifálása, vámcsoport irányába vámkezelési megbízás leadása, NAV és vámcsoport által kiállított vámdoku...máj. 24.
-
Irodai asszisztens diákmunka (JÚNIUSTÓL!) - Budaörs
Legyen az első 5 jelentkező között!2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 20.Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.máj. 18. -
Creation and activation of contracts in the RAMAS system Billing of service contracts for customers Correction of wrongly prepared invoices using a credit note Administration of the electronic archive of invoices Communication with customers or dealers during invoice correction A...máj. 18.
-
Kapcsolattartás az alvállalkozókkal és a partnerekkel Az elérhető járművek felderítése és dokumentálása Ügyfelek igényeinek és szállítási kéréseinek megértése Az optimális járművek kiválasztása és koordinálása a szállítmányokhoz Szoros együttműködés a fuvarszervezőkkel Fuvarozáss...máj. 24.