Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Területi irodai ügyintéző állások Pest megyében 1-3 év tapasztalattal
4 db találat
Szűrés
-
adminisztratív feladatok ellátása teljeskörű HR adminisztráció postázás, adatrögzítés felsőfokú végzettség... készség diszkréció precíz, önálló munkavégzés szakirányú végzettség HR területen szerzett... ; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; HR adminisztráció; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy... parents with small children; College; Data Analyst; Administrator, Document Manager; HR Administration...máj. 14.
-
adminisztrációs feladatok Pénztárak könyvelése Tárgyi eszközökhöz kapcsolódó könyvelési feladatok... -számvitel szakirány) Könyvelési területen szerzett 2-3 év tapasztalatot Középszintű szóbeli és írásbeli...tegnap 13:00
-
a számlázási folyamatokkal járó egyéb adminisztrációs feladatok ellátása, adminisztrálása folyamatos... minimum 1-2 év számlázási, könyvelési területen szerzett szakmai tapasztalat számviteli, adó...máj. 14.
-
rendszerre Tárgyalásokra való felkészülés A munkavégzéshez kapcsolódó adminisztrációs feladatok... ; Középiskola; Területi képviselő; Értékesítési munkatárs; Értékesítés, Kereskedelem...máj. 08.