Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Irodai asszisztens állások Pest megyében pályakezdőknek
158 db találat
Szűrés
-
a céghez érkező vendégek fogadása telefonok kezelése az iroda napi szintű gördülékeny munkavégzésének elősegítése: irodaszerek, tisztítószerek konyhai fogyóeszközök stb.) biztosítása, rendelése ügyféltér tisztaságának és rendezettségének felügyelete egyéb beszerzésekkel kapcsolat...máj. 10.
-
Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.máj. 11.
-
szállítólevelek és számlák kiállítása és nyilvántartása, árajánlatok készítése és továbbítása a vevők felé, megrendelések ügyintézése és nyilvántartása, egyéb adminisztratív feladatok ellátása, vezető utasításainak elvégzése.máj. 09.
-
adminisztráció: rendelések felvitele, raktári adminisztráció, számlázás, bejövő számlák ellerzése Ügyfélszolgálati feladatok ellátása Napi irodai munkák, feladatok ellátása, ok megválaszolása Jelentések és statisztikák készítésemáj. 09.
-
Budaörsi irodánkba, fiatalos csapatba, kollégát/kolléganőt keresünk, irodai asszisztensi munkakörbe. Feladatok: Általános irodai feladatok Kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben és telefonon Kimutatások készítése Kimenő, bejövő hívások kezelése A cég te...máj. 07.
-
Ügyviteli adminisztrációban való részvétel Postázandó küldemények, csomagok előkészítése, szállítás megrendelése Bejövő küldemények átvétele Recepciós feladatok, vendégek fogadása Telefonos ügyfélszolgálat Az iroda napi működésében való tevékeny részvétel...máj. 10.
-
-Szerződések előkészítése. -Iratok lefűzése -Postázás -Szabadság nyilvántartás vezetése -Üzemanyag elszámolás, cégautó nyilvántartás -Egyéb irodai adminisztratív feladatok ellátásamáj. 11.
-
Irodai asszisztens diákmunka (JÚNIUSTÓL!) - Budaörs
Legyen az első 5 jelentkező között!2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 20.Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.máj. 08. -
Adminisztratív feladatok ellátása A vezetők munkájának támogatása Napi kapcsolattartás a társosztályokkal Kimutatások, statisztikák készítése, ellenőrzése, elemzése Ügyfelekkel való kapcsolattartás Megrendelések nyomon követése Panaszkezelés Vállalatirányítási rendszer használata...máj. 07.
-
Szállítólevelek raktári rendszerünkbe (WAMAS) történő rögzítése Vásárlói rendelések dokumentálása Beérkező levelek feldolgozása Raktári és vásárlói reklamációk nyomonkövetése Kapcsolattartás áruházainkkal, beszállító partnereinkkel (magyar és német nyelven)...máj. 07.
-
Kimenő és beérkező autók kezelése Szállítólevelek rendezése, lefűzése Nyomon követi a göngyölegek számát, kódját és típusát. Nyilvántartást vezet az összegyűjtött és leszállított göngyölegekről. Napi rendszerességgel közreműködik a göngyölegkészlet koordinálásában. munkarend 12 ó...máj. 11.
-
árajánlatok kidolgozása, nyomonkövetése, telefonos egyeztetés az ajánlatkérővel, árajánlatok bekérése beszállító partnereinktől, szoros együttműködés a logisztikával, gyártással, pénzüggyel.tegnap 15:50
-
Raktári adminisztrációval kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása A menetlevelek és egyéb fuvardokumentumok ellenőrzése, SAP rendszerben történő rögzítése Készletnyilvántartás pontos vezetése, leltármodul kezelése A szükséges adattáblák kitöltése EKAER rendszerben a szükség...tegnap 11:50
-
Árazások elvégzése számlázóprogram (Excel program) használatával Honlap feltöltése, karbantartása Vevők kiszolgálásamáj. 08.
-
Változatos munkakörbe, budaörsi logisztikai központunkba (Budaörs, Gyár u. 2.) keressük azt a munkájára igényes, precíz, pontos, akár pályakezdő kollégánkat, aki örömmel munkatársunk lenne és még a saját ötleteit is megvalósítanámáj. 09.
-
Vámügyintézéssel járó adminisztráció ellátása Import és export szállítmányok előrögzítése (légi, tengeri, közúti) Vámáru továbbítási okmányok, tranzit okmányok és vámokmányok előrögzítése Vámhivatali személyes ügyintézés Vámügyintézők munkájának támogatása...tegnap 08:00
-
Raktári adminisztrációval kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása A menetlevelek és egyéb fuvardokumentumok ellenőrzése, SAP rendszerben történő rögzítése Készletnyilvántartás pontos vezetése, leltármodul kezelése A szükséges adattáblák kitöltése EKAER rendszerben a szükség...máj. 11.
-
Adminisztratív munka ellátása Postázás Archiválás Táblázatok vezetésemáj. 09.
-
Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.máj. 04.
-
Adatok rögzítése, és az ehhez kapcsolódó feladatok elvégzése Statisztikai adatszolgáltatások előkészítése, ellenőrzése Részvétel a dokumentációk, nyilvántartások és elszámolások elkészítésében, vezetésében és ellenőrzésében Közreműködés a hatósági eljárásokban Kapcsolattartás a r...máj. 09.