-
Junior Procurement Buyer
Dunaharaszti
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- You’ll spend most of your time calculating prices and recording them in our system to ensure data is well-structured and traceable for decision-making.
- You’ll participate in negotiations with service providers and learn the basics of negotiation techniques.
Október 29.• Előre sorolva tegnap 12:40 -
-
End User Computing Specialist
Törökbálint
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Receive, dispatch, and resolve service request tickets and incoming calls
- Manage user accounts in Active Directory and other enterprise systems
- Provide IT support for hardware and software issues
- Deploy workstation images centrally
- Collaborate with IT Infrastructure teams for better user support
November 12. -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Lakhatási támogatás • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- You will be accountable for supporting, simplifying and improving the production process of our high-quality products
- Understanding the operational processes at a LEAN environment
- Learning the detailed way of thinking and loss elimination
November 07.• Előre sorolva tegnap 00:10 -
-
Facility manager
Raben Trans European Hungary - Dunaharaszti, Jedlik Ányos út 31, 2330
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Central contact person for facility management at the branches
- Execution, monitoring and participance in creation of FM Group Standards
- Cost and budget responsibility (FM and utilities)
Október 31.• Előre sorolva november 18. -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Bónusz
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Provide administrative support to the team, including coordinating meetings, managing calendars, and preparing reports
- Maintain accurate and up-to-date records, including inventory levels, production schedules
- Coordinate travel arrangements, expense reports, and other administrative tasks as needed
November 07. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!