asszisztens állás, munka Pest megyében (1-3 év szakmai tapasztalat)

13 db találat
  • Logisztikai asszisztens

    Szigetszentmiklós
    Központi raktár adminisztrációjához kapcsolódó feladatok ellátása  Szállítólevelek, számlák kiállítása, logisztikai ügyintézés  Fuvarszervezés, fuvarlevelek feldolgozása Selejtezéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása  Gépkocsi flotta adminisztrációs feladatok ellátás...
  • Ügyfélszolgálati asszisztens

    Dunakeszi, Pallag u. 37.
    Rendelések feldolgozása, számlák exportálása, visszáruk intézése Vevői árak módosítása, jóváírások kezelése, vevői tartozások figyelése Vevők tájékoztatása akciókról, kifutó vagy ideiglenesen nem rendelhető termékről Szállítások egyeztetése Vevői reklamációk kezelése CRM-ben tört...
  • Hr associate Karriertipp!

    Rugalmas munkavégzési hely
    Assisting recruitment for all personnel, including writing and placing job ads Scheduling meetings, interviews, HR events Supporting all internal and external HR related inquiries or requests Maintaining digital and paper format HR records of employees, including résumés, employe...
  • Vagyonhasznosítási ügyintéző

    2600 VÁC, KÖZTÁRSASÁG út 34.
    önkormányzati ingatlanokkal kapcsolatos pályázatok kiírása, pályázatok lebonyolítása, bérlői tartozások nyilvántartása és behajtása bérlői állomány adatbázisának kezelése, folyamatos aktualizálása, folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel, szakértőkkel...
  • Adatrögzítő, ügyfélszolgálati munkatárs

    2120 Dunakeszi, Pallag utca 51.
    Rendelések rögzítése Rendelések visszaigazolása Műszaki egyeztetés Termékbemutatás Árajánlatok készítése Ügyfélszolgálati feladatok elvégzése Vevők kiszolgálása
  • Pénzügyi ügyintéző

    Budaörs
    Számlázás Kimenő és bejövő számlák rögzítése Adatrögzítés Alvállalkozói számlák ellenőrzése, jóváhagyása és rögzítése Okmányok ellenőrzése, lefűzése Kapcsolattartás vevőkkel, szállítókkal Egyéb ügyintézés ( posta iktatása)
  • Project analyst

    Rugalmas munkavégzési hely
          Assist in the preparation of the monthly invoicing worksheet which is the source document for client invoicing and source of revenue recognition.       Perform variance analysis comparing forecasted revenue to actual revenue to identify gaps, changes in scope, etc       Rev...
  • Szállítmányozási adminisztrátor

    2351 Alsónémedi
    Szállítmányokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása Megbízások rögzítése Általános adminisztráció és irodai ügyintézés Ügyfél kapcsolattartás Adatbázis naprakész vezetése
  • Administrative Assistant

    2310 Szigetszentmiklós, Leshegy utca 2.
    As Administrative Assistant you will be responsible for providing and following up sales orders, keeping contact with clients, handling complaints, monitoring and analyzing reports and managing administrative tasks. You will be the “right hand” of the sales manager. You can also....
  • Data Analyst / Consultant - Real World Evidence

    Rugalmas munkavégzési hely
    xxx
  • Projekt értékesítő- Budaörs

    2040 Budaörs, Petőfi Sándor utca
    Költségvetések, árajánlatok készítése, egyeztetése, feldolgozása és nyomon követése Projekt ajánlatok készítése, egyeztetése, feldolgozása és nyomon követése Műszaki és beszállítói alternatívák kidolgozása
  • Megváltozott munkaképességű takarítónő

    2040 Budaörs, Baross utca 165.
    irodai helyiségek, étkező és mosdók alapos takarítása időszakos nagytakarítások végzése
  • Statikus tervező

    2040 Budaörs
    statikus tervezői munkakör épületek építési engedélyezési és kiviteli tervezése tervező kollégákkal való együttműködés közös tervezési feladatokban felmérések, művezetések, egyeztetések társtervezőkkel való kapcsolattartás főbb tervezési feladatok: ipari és kereskedelmi, csarnoké...