Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Asszisztens munkatárs állások Pest megyében főiskolai végzettséggel
8 db találat
Szűrés
-
munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése bérszámfejtés előkészítéséhez kapcsolódó feladatok ellátása személyi anyagok nyilvántartása, naprakész vezetése, változások lekövetése kiküldetési nyomtatványok igénylése kapcsolattartás német és...ápr. 25.
-
● Díjbekérők, szállítólevelek, számlák elkészítése, házipénztár kezelése, kapcsolattartás könyvelővel ● Titkársági feladatok, dokumentumkezelés elektronikusan (Google Drive) és papír alapon ● Iroda folyamatos működésének biztosítása (telefonok fogadása, levelezés (Outlook) és for...ápr. 25.
-
munkatársunknak feladata lesz .. a szállítói számlák könyvelése az SAP vállalatirányítási rendszerben... ; Kisgyermekeseknek; Főiskola; Könyvelés; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Számviteli munkatárs; Pénzügy... status; For parents with small children; College; Accounting; Financial Assistant; Accounting Expert...ápr. 24.
-
Ügyfél megrendelések fogadása, kategorizálása, regisztrációja, ajánlatok elkészítése és teljes tervezése (idő, költség, kapacitás, stb.), kiküldése; szerződések és teljesítések nyomon követése és ezek menedzselése, adminisztrálása felhő alapú szoftverben, változások kezelése; vev...ápr. 24.
-
, vagy segédkezés a mérleg előkészítésében elsősorban olyan munkatársat keresünk, akinek van könyvelői... intelligens könyvelő asszisztens ismerete - abszolút versenyképes fizetés ( a konkrét összeg függ... nem dolgozunk, és nem hívogatjuk a munkatársakat munkaidőn túl -ha önállóan tudsz dolgozni biztosítjuk...ápr. 23.
-
; Pénzügyi, Gazdasági igazgató; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Bank, Biztosítás, Bróker...ápr. 27.
-
ki-, beléptetése) Bérváltozások rögzítése, dokumentálása, nyomonkövetése HR adminisztrációs feladatok... elvégzése Részvétel egyéb HR tevékenységgel/adminisztrációval kapcsolatos fejlesztési projektekben... ; Középiskola; Bérszámfejtés, TB ügyintézés; HR adminisztráció; HR, Munkaügy; Nem kell nyelvtudás...ápr. 26.
-
Call center operátor – értékesítés/telesales (remote/home office opcióval, 4-6-8 órában)
Országosan bárhonnan pályázható, Egyéb külföldfolyamat koordinációja Utómunka, naplózás, adminisztráció, illetve termináció, státusz meghatározása...ápr. 27.