Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Asszisztens munkatárs állások, munkák Pest megyében
21 db találat
Szűrés
-
KEY ACCOUNT MANAGER ASSZISZTENS-t keresünk! Egy izgalmas, lendületes és egyedülálló munkakör mely nem korlátozódik egy hagyományos funkcionális területre. Itt nyomonkövetheted a teljes termékciklust! Felelsz majd a termékportfólió beszerzéséért, az optimális készlet kezelésért,...ápr. 24.
-
● Díjbekérők, szállítólevelek, számlák elkészítése, házipénztár kezelése, kapcsolattartás könyvelővel ● Titkársági feladatok, dokumentumkezelés elektronikusan (Google Drive) és papír alapon ● Iroda folyamatos működésének biztosítása (telefonok fogadása, levelezés (Outlook) és for...ápr. 25.
-
Szállítói számlák ellenőrzése, könyvelése, egyeztetése, archiválása A feldolgozott szállítói számlák jóváhagyása a pénzügyi rendszerben Egyeztetés és kapcsolattartás a társosztályokkal, szállítópartnerekkel Reklamációk nyomon követése Visszáruk kezelése...ápr. 24.
-
Napi szintű együttműködés a METRO logisztikai szolgáltatójával e-mailen és telefonon Szállításokhoz kapcsolódó egyeztetés az áruházakkal, beszállítókkal Cikklistázás és adatkarbantartás a központi logisztikai rendszerben Áruházi és szállítórendelések ellenőrzése, továbbítása Adat...ápr. 21.
-
Gyűjtőszámlák kiállítása Szállítói bónusz és szolgáltatás elszámolás, valamint a számlázás támogatása Kapcsolattartás a társosztályokkal, Metro áruházakkal, vevőkkel és külső partnerekkel Rendszerfejlesztésben való részvétel MNB jelentések készítése (havi, negyedéves és éves) Köv...ápr. 21.
-
; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Szakmai asszisztens; HR adminisztráció; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... status; High school; Administrator, Document Manager; Professional Assistant; HR Administration...ápr. 23.
-
rendszer adminisztrációja, teljesitésigazolások kiadása Rendszeres projekt riporting feladatok ellátása... , munkától függő) Irodában töltött idő elvárás (heti 1-2 nap, munkától függő) Projekt asszisztens részére...ápr. 24.
-
office. Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Egyetem; Üzletfejlesztő... ; Employee status; University; Business (Intelligence) Developer; Project Manager; Sales, Trade; English; junior; General work schedule ...tegnap 08:45
-
Generalist in Front Office HR Services (German Speaking)
Legyen az első 5 jelentkező között!2220 Vecsés, Lincoln útPest megye Front office munkatárs Answering telephone and written enquiries relating to personnel... office; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; HR adminisztráció; HR... generalista, Specialista; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy; Angol; Német...ápr. 23. -
, kampánykezelés és optimalizálás Online hirdetéshez tartozó adminisztrációs és riportolási feladatok...ma 09:35
-
your English CV! Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; HR adminisztráció...ma 13:25
-
HR Operations Specialist (German speaking) for HR Service Hub
Legyen az első 5 jelentkező között!2220 Vecsés, Lincoln útyour English CV! Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; HR adminisztráció...ma 13:30 -
került munkatársak számára Akár heti 2 nap Home office lehetőség Vállalati laptop és mobiltelefon... jogviszony; Középiskola; Bérszámfejtés, TB ügyintézés; HR adminisztráció; HR, Munkaügy; Nem kell nyelvtudás...tegnap 13:49
-
rendszerre Tárgyalásokra való felkészülés A munkavégzéshez kapcsolódó adminisztrációs feladatok... ; Középiskola; Területi képviselő; Értékesítési munkatárs; Értékesítés, Kereskedelem...ápr. 23.
-
Kapcsolattartás magyar és külföldi beszállítókkal, belső ügyfelekkel (értékesítők, raktár, szállítás, pénzügy). Beszerzési marketing, webshop támogatás, kapcsolódó adminisztráció.ápr. 22.
-
képviselőjével és a kivitelezési csoporttal Ellátja a feladatkörében felmerülő adminisztrációs teendőket...ápr. 22.
-
Rádió, Belső portál (Intranet)-PENNY APP (munkatársi applikáció) Szövegírás (főként) belső... kommunikációs csatornákhoz (pl.sikertörténetek,projektkommunikáció, munkáltatói márkaépítés) Munkatársi... adminisztrációs feladatok Legalább 2-3 év tapasztalat marketing, employer branding...ápr. 25.
-
az alvállalkozókkal, a projekt(ek) időrendi követése, átadás-átvétel adminisztrációja, teljesítések...ápr. 24.
-
Emberi erőforrás, üzleti adminisztráció vagy hasonló területen szerzett főiskolai végzettséggel...ápr. 23.
-
Call center operátor – értékesítés/telesales (remote/home office opcióval, 4-6-8 órában)
Országosan bárhonnan pályázható, Egyéb külföldfolyamat koordinációja Utómunka, naplózás, adminisztráció, illetve termináció, státusz meghatározása...ápr. 25.