Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Assistant állások Pest megyében angol nyelvtudással
9 db találat
Szűrés
-
Beszerzési adminisztrációs feladatok elvégzése Beszerzési folyamatok működésének biztosítása (kapcsolattartás a logisztikai, értékesítési területek képviselőivel Beszállítókkal és vevők való napi kapcsolattartás Jelentések, statisztikák készítése Visszáruzási folyamatok kezelése...tegnap 15:50
-
Partnerekkel, beszállítókkal való kapcsolattartás angol nyelven Szállítói számlák ellenőrzése, kapcsolódó ügyintézés Nyilvántartások, adatbázisok naprakész vezetése Termékekkel kapcsolatos reklamációkezelés Statisztikák, kimutatások készítése Terület folyamatainak optimalizálásáb...máj. 10.
-
a számlázási folyamatokkal járó egyéb adminisztrációs feladatok ellátása, adminisztrálása folyamatos... asszisztens, Munkatárs; Pénzügy, Könyvelés; Angol; junior; Általános munkarend; Home office; Part... -time work; Employee status; For parents with small children; High school; Accounting; Billing Assistant... , Cashier; Financial Assistant; Finance, Accounting; English; junior; General work schedule ...tegnap 11:05
-
a szervizbe érkező ügyfelek üdvözlése, személyre szabott ügyfélélmény biztosítása gépjárművek átvétele és átvizsgálása, sérülések dokumentálása szerviz csereautók kiadása és visszavétele gépjárművek mozgatása a telephelyen belül és kívül munkafelvétel támogatása, adatszolgáltatás...máj. 08.
-
adminisztrációja minimum középfokú pénzügyi végzettség legalább középfokú német vagy angol nyelvtudás... magánhasználatra is Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Pénzügyi asszisztens... , Munkatárs; Pénzügy, Könyvelés; Angol; Német; Általános munkarend; Full time work; Home office... ; Employee status; High school; Financial Assistant; Finance, Accounting; English; German; General work schedule ...máj. 11.
-
Főbb feladatai a klasszikus adminisztrációs feladatok, pl. külső és belső levelezések, a gyártáshoz kapcsolódó Excel kimutatások és prezentációk készítése mellett első kontaktszemélyként kapcsolattartás, a megrendelések és elszámolások kézbentartása az alvállalkozóinkkal, beszáll...máj. 02.
-
Kapcsolattartás az alvállalkozókkal, társosztályokkal Naprakész adminisztráció szállítmányozási szoftverünkbe...máj. 13.
-
szintű Excel ismeretek myLearning rendszer adminisztrátori tapasztalat Csoportvezetői/supervisori...máj. 09.
-
adminisztráció Cafetéria rendszer működtetésében részvétel Juttatási rendszer fejlesztésében... - és állatbarát cég vagyunk Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; HR adminisztráció...máj. 10.