Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Assistant állások Pest megyében egyetemi végzettséggel

42 db találat
Szűrés
  • Projektmenedzser feladatainak adminisztratív támogatása, információgyűjtés, döntéstámogatás Folyamatos kapcsolattartás ügyfelekkel és alvállalkozókkal Projektekhez kapcsolódó szerződések teljeskörű kezelése (előkészítéstől a teljes kifutásig) Projektdokumentációk elkészítésében v...
    tegnap 00:30
  • Beérkező számlák iktatása, ellenőrzése, igazoltatása, fizetési határidő figyelése Banki utalások rögzítése Problémás számlák egyeztetése a szállítókkal Beékező számlák könyvelése, valamint a könyveléshez szükséges analitikák, táblázatok készítése Kimenő számlák készítése Kintlevő...
    máj. 12.
  • bejövő, kimenő posta iktatása, irodaszer rendelés, kereskedelmi megrendelések feldolgozása, szerződések előkészítése, beszállítói-, alvállalkozói számlák ellenőrzése, rögzítése, szállítólevelek, számlák egyéb dokumentumok rögzítése, kezelése, rendszerezése, megrendelések és száll...
    máj. 12.
  • Főbb feladatok, munkák: adatbázisok, nyilvántartások frissítése számlázás munkarendek koordinálásának segítése bejelentések, megrendelések fogadása és kezelése szerződések előkészítése és naprakész nyilvántartása munkalapok és rendelések feldolgozása leltározási/raktározási felad...
    máj. 12.
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Beszerzési asszisztens

    2146 Mogyoród, Víztorony utca 1.
    Beszerző munkájának magas szintű támogatása Beszerzési/vevői rendelések pontos és időben történő kezelésének támogatása Szolgáltatókkal és partnerekkel való kapcsolattartás, együttműködés Nemzetközi fuvarok szervezése Beszerzéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása...
    máj. 13.
  • szállítólevelek és számlák kiállítása és nyilvántartása, árajánlatok készítése és továbbítása a vevők felé, megrendelések ügyintézése és nyilvántartása, egyéb adminisztratív feladatok ellátása, vezető utasításainak elvégzése.
    máj. 09.
  • Szerviz asszisztens

    2030 Érd, Fehérvári út 63-65.
    szerviz részleg asszisztensi feladatainak ellátása szerviz tevékenységhez tartozó kimutatások készítése ügyfelekkel, partnerekkel való kapcsolattartás ügyfél megkeresések fogadása személyesen és telefonon i  Call center tevékenység eseti jelleggel a pénzügyi részleg munkájának se...
    máj. 13.
  • Külföldi partnereinkkel, vevőinkkel történő kapcsolattartás Ajánlatok készítése, nyomon követése Megrendelésekkel kapcsolatos teljes körű ügyintézés Számlázással kapcsolatos teendők Az árubeérkezések és kiszállítások nyomon követése Reklamációk kezelése; Együttműködés társosztály...
    máj. 10.
  • -Szerződések előkészítése. -Iratok lefűzése -Postázás -Szabadság nyilvántartás vezetése -Üzemanyag elszámolás, cégautó nyilvántartás -Egyéb irodai adminisztratív feladatok ellátása
    máj. 11.
  • Direktértékesítési kollégák munkájának háttér támogatása  Készletgazdálkodás - direktértékesítők raktárainak  Forgalmi jelentések készítése  Napi befizetések ellenőrzése és rögzítése adminisztratív feladatok ellátása 
    máj. 13.
  • ; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Könyvelés; Pénzügyi, Számviteli vezető; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Pénzügy... school; Accounting; Head of Finances, Accounting Manager; Financial Assistant; Finance, Accounting; Language skills are not required; General work schedule ...
    tegnap 18:15
  • adminisztrációs idejű folyamatokban szerződéseket kötsz Nyilvántartásokat vezetsz, riportokat készítesz a napi... és támogató kollégákkal dolgozhatsz együtt Teljes munkaidő; Középiskola; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Értékesítési... munkarend; Full time work; High school; Financial Assistant; Sales Representative; Sales, Trade...
    máj. 12.
  • Az iroda napi pénzügyi adminisztrációs feladatainak ellátása, részvétel a hatáskörébe tartozó szakterület ügyviteli, ügyintézési folyamataiban; Könyvelési anyagok előkészítése a külsős könyvelő részére; Havi, negyedéves és éves zárásban való aktív részvétel, szorosan együttműködv...
    máj. 08.
  • Ügyviteli adminisztrációban való részvétel Postázandó küldemények, csomagok előkészítése, szállítás megrendelése Bejövő küldemények átvétele Recepciós feladatok, vendégek fogadása Telefonos ügyfélszolgálat Az iroda napi működésében való tevékeny részvétel...
    máj. 10.
  • Vevői érdeklődések nyomon követése: telefonos és e-mailes kommunikáció a beérkezett megkeresések nyomon követésére az érdeklődők részletes és megfelelő informálása a termékeinkről az egyes megkeresések státuszának rögzítése elektronikus platformon rendelések felvétele és vállalat...
    máj. 04.
  • Kereskedelmi-project menedzser Karriertipp!

    2233 Ecser, Rákóczi utca 58-62.
    Kereskedelmi asszisztens - árajánlatok készítése- megrendelések összeállítása, kezelése- projectek... asszisztens; Kereskedelmi munkatárs; Projektmenedzser; Értékesítés, Kereskedelem; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; Általános munkarend; Full time work; High school... ; Professional Assistant; Commercial Assistant; Project Manager; Sales, Trade; Administration, Assistance...
    máj. 09.
  • nyilvántartása szolgáltatási szerződések kezelése beszerzéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok... ; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Szakmai asszisztens... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend; Full time work; Employee status... ; High school; Administrator, Document Manager; Professional Assistant; Administration, Assistance, Office Work; English; junior; General work schedule ...
    máj. 10.
  • Gyártás koordinátor

    2700 Cegléd, Ipartelepi út
    ; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Termeléstervező... /Gyártástervező; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Gyártás, Termelés; Angol; junior; Általános munkarend... ; Full time work; Employee status; High school; Administrator, Document Manager; Manufacturing...
    tegnap 14:20
  • Cég átfogó adminisztrációs feladatainak ellátása, Szerződések kezelése, rendszerezése, ügyfelekkel való napi kapcsolattartás Dokumentumok szkennelése, rendszerezése Gyors és gépírás aktív használata saját rendszerben Postabontás, alkalmanként posta feladás, Pénzüggyel való kapcso...
    ápr. 30.
  • Inside sales munkatárs

    2040 Budaörs, Gyár utca 2.
    , egyéb adminisztrációs és asszisztensi feladatok ellátása. középszintű angol nyelvtudás szóban...
    máj. 11.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim