Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztratív munkatárs állások Pest megyében pályakezdőknek

181 db találat
Szűrés
  • adminisztráció: rendelések felvitele, raktári adminisztráció, számlázás, bejövő számlák ellerzése Ügyfélszolgálati feladatok ellátása Napi irodai munkák, feladatok ellátása, ok megválaszolása Jelentések és statisztikák készítése
    tegnap 15:20
  • Vámügyintéző kollégák munkájának segítése Kapcsolattartás partnerekkel, külső irodákkal Excel táblázatok töltése, kezelése Bizonylatok archiválása, kezelése
    máj. 03.
  • Raktári adminisztrátor

    2360 Gyál, Gorcsev Iván utca 7.
    Betárolás és kitárolás (raktári) adminisztrációja A menetlevelek és egyéb fuvardokumentumok ellenőrzése Készletnyilvántartás pontos vezetése, leltármodul kezelése A szükséges adattáblák kitöltése Kimutatások, jelentések határidőre való elkészítése, riportok karbantartása Társoszt...
    tegnap 15:15
  • Irodai adminisztrációs feladatok teljes körű ellátása Dokumentációk kezelése Iroda napi szintű működésének támogatása Egyéb, vezető által kiadott tevékenységek elvégzése
    Friss
  • Irodai asszisztens diákmunka (JÚNIUSTÓL!) - Budaörs

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 20.
    Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    tegnap 10:00
  • Creation and activation of contracts in the RAMAS system Billing of service contracts for customers Correction of wrongly prepared invoices using a credit note Administration of the electronic archive of invoices Communication with customers or dealers during invoice correction A...
    máj. 03.
  • Budaörsi irodánkba, fiatalos csapatba, kollégát/kolléganőt keresünk, irodai asszisztensi munkakörbe. Feladatok: Általános irodai feladatok Kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben és telefonon Kimutatások készítése Kimenő, bejövő hívások kezelése A cég te...
    máj. 01.
  • Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    máj. 03.
  • Adatok rögzítése, és az ehhez kapcsolódó feladatok elvégzése Statisztikai adatszolgáltatások előkészítése, ellenőrzése Részvétel a dokumentációk, nyilvántartások és elszámolások elkészítésében, vezetésében és ellenőrzésében Közreműködés a hatósági eljárásokban Kapcsolattartás a r...
    máj. 03.
  • Dokumentumok előkészítése, szerkesztése Nyilvántartások vezetése, határidők figyelemmel kísérése Házi pénztár kezelése Munkaügyi feladatok napi szintű ellátása Egyéb adminisztratív feladatok ellátása (számlák előkészítése, kintlévőségek nyilvántartása)...
    ápr. 30.
  • Pénzügyi adminisztrátor (diákmunka)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    2330 Dunaharaszti, Némedi út 2.
    Pénzügyi dokumentumok kezelése és nyomon követése Borítékolás, Irat rendezés, Számlázás, Excel kimutatások kezelése
    tegnap 00:40
  • -Szerződések előkészítése. -Iratok lefűzése -Postázás -Szabadság nyilvántartás vezetése -Üzemanyag elszámolás, cégautó nyilvántartás -Egyéb irodai adminisztratív feladatok ellátása
    ápr. 29.
  • Raktári adminisztrációval kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása A menetlevelek és egyéb fuvardokumentumok ellenőrzése, SAP rendszerben történő rögzítése Készletnyilvántartás pontos vezetése, leltármodul kezelése A szükséges adattáblák kitöltése EKAER rendszerben a szükség...
    máj. 02.
  • Raktári adminisztrációval kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása A menetlevelek és egyéb fuvardokumentumok ellenőrzése, SAP rendszerben történő rögzítése Készletnyilvántartás pontos vezetése, leltármodul kezelése A szükséges adattáblák kitöltése EKAER rendszerben a szükség...
    máj. 02.
  • Pénzügyi dokumentumok kezelése és nyomon követése Borítékolás, Irat rendezés, Számlázás, Excel kimutatások kezelése
    máj. 03.
  • segítség a toborzásban, kiválasztásban telefonos előszűrés interjúk előkészítése
    ápr. 27.
  • Feladataid közé fog tartozni a jelenléti ívek vezetése, munkaidő-nyilvántartó rendszer kezelése. Részt veszel a toborzás-kiválasztás folyamatában, az interjúk szervezésében és lebonyolításában. Számítanak rád az üzemorvosi vizsgálatok leszervezésében, beutalók elkészítésében. Bek...
    máj. 03.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim