Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Pénzügy, könyvelés állások, teljes munkaidő munkák Szigetszentmiklóson
7 db találat
Szűrés
-
- Kapcsolattartás a vámhivatallal, ügyfelekkel, társosztályokkal - A vámügyintézéssel járó adminisztráció ellátása - Dokumentumok archiválása - Vámdokumentáció ellenőrzése, vámokmányok kezelése, nyilvántartása - Ügyfelek kiértesítése a szállítmány beérkezéséről, jövőbeni megérkez...ma 15:10
-
Az adott részleg látványtervezési munkájának magas színvonalon való megvalósítása, koordinálása a termékek kihelyezése által, az eladótérben meghatározott VM standardok alapján. Pontosan ismerni és alkalmazni a divatirányzatokat, trendeket, időszakosan elemezni a konkurenciát Ár...máj. 05.
-
Az iroda napi pénzügyi adminisztrációs feladatainak ellátása, részvétel a hatáskörébe tartozó szakterület ügyviteli, ügyintézési folyamataiban; Könyvelési anyagok előkészítése a külsős könyvelő részére; Havi, negyedéves és éves zárásban való aktív részvétel, szorosan együttműködv...tegnap 15:15
-
Átutalási megbízások létrehozása a bank online rendszerében, Házipénztár kezelése és a pénzmozgás rögzítése, Pénzügyi folyamat betartása, pénzügyi rendszerek kezelése, Pénzügyi dokumentációk elkészítése, ellenőrzése, kezelése, archiválása, Külső valamint belső könyvelési folyamat...tegnap 13:20
-
Bejövő számlák rögzítése, különös figyelemmel a megfelelő költséghelyre történő rögzítésre, Bejövő számlák igazolásra történő továbbítása és iktatása a vállalatirányítási rendszerbe, Kimenő számlák kiállítása az ügyfelek részére, Könyvelés előkészítése, számlákkal kapcsolatos inf...máj. 05.
-
Participating in monthly/quarterly reports, forecasting and budgeting Analysis of production costs, material variances Preparing general ledger entries and its documentations Reconciliation of monthly GL and subledgers Prepare and analyze cost center reports sharing with local ma...máj. 05.
-
Senior mérlegképes könyvelő
Legyen az első 5 jelentkező között!2310 Szigetszentmiklós, Leshegy utca 2.1. Responsible for the cost management of the European company. 2. Assist the CFO in handling the financial work of the other European company. 3. Other tasks assigned by the CFO. 4. Regular reporting to the CFO. 5. Contact with other department.ápr. 25.