Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Kedves álláskereső!
A keresett településen jelenleg nincs aktív álláshirdetésünk, de kérjük, tekintse meg az alábbi rugalmas és országosan bárhonnan végezhető állásokat.
Pénzügy, könyvelés állások Baracson 1-3 év tapasztalattal
7 db találat
Szűrés
-
In this role you will: Become first point of contact for internal operational stakeholders and first escalation point of the team for any daily operational issues. Manage the performance of the team to be sure that the services delivered by the team are in line with the agreed or...tegnap 21:45
-
Szállítói számlák véglegesítése, kontírozása a készlet analitika alapján. Készlet feladás elkészítése az analitikában és feladása a főkönyv felé. Vásárolt készlet bevételi bizonylatok cikkenkénti árazása, árkülönbözeti számlák egyeztetése. Készlet analitika egyeztetése a főkönyvv...máj. 10.
-
Owner of the daily AP operation relevant to the migrated KOSTAL entities, according to the agreed priorities and measurements and perform the dedicated operational tasks. This position will be the owner of the AP related mailboxes, with responsibility for prompt communication. Ma...máj. 09.
-
office management with accounting skills office assistance, support and facilitation of office purchases; maintaining contact with colleagues registration of official letters, administration of mailings; participation in the company's operative activities, administration and fil...máj. 08.
-
Legfőbb feladatod adótanácsadói vélemények elkészítése lesz. A legnagyobb szakmai kihívás a jogszabályi környezet folyamatos változása, illetve az, hogy nincs igazán két egyforma projekt és a munkák közben is folyamatosan merülnek fel váratlan kihívások, amiket talpraesetten kell...máj. 08.
-
Main tasks, roles and responsibilities: Preparation and implementation of commercial processes (e.g. billing) in the area of eMobility Invoicing: Creation and dispatch of invoices manually and automatically Payment processing: verification and processing of customer payment Manua...máj. 06.
-
Receiving the PO and non-PO based invoices through the agreed receiving and documentation process. Booking the invoices/credit notes/prepayments/custom bills/expense reports/payments. Action Write Offs for GRNI (goods received not invoiced) Manage resolution of all functional pro...ápr. 26.