Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Területi irodai ügyintéző állás, munka
39 db találat
Szűrés
-
teljeskörű könyvelési feladatok ellátása, felügyelete havi, negyedéves zárási, jelentéskészítési feladatok ellátása ad hoc és rendszeres menedzsment jelentések készítésében való részvétel aktív kommunikáció munkatársakkal, ügyfelekkelmáj. 26.
-
Strategic Treasury Management: Take the lead in managing treasury of company, cash flow, and risk management activities, ensuring they align perfectly with their bold business strategy. Expert Tax Compliance: Be the go-to expert for all tax compliance and reporting matters, ensur...máj. 27.
-
iroda adminisztratív működésével kapcsolatos ügyek, beszerzések koordinálása, intézése beérkező/kimenő dokumentumok kezelés, iktatása, hagyományos és elektronikus archiválása kapcsolattartás külső szolgáltatókkal kimenő számlák kiállítása könyvelési munkafolyamatok adminisztratív...tegnap 16:55
-
Az irodai napi adminisztrációs feladatainak ellátása A központi telefonrendszer kezelése A létesítmény fenntartásával kapcsolatos ügyek intézése A létesítmény fenntartásával összefüggő beszerzések intézésemáj. 27.
-
bankolással kapcsolatos feladatok (partner felvétele, utalás, stb.) pénzügyi előrejelzés (bevétel és kiadás), számlázás, számlák nyilvántartása bérjegyzék kiosztása, átvezetése, pénzügyi jelentések készítése Excel formátumban folyamatos kapcsolattartás külsős könyvelővel HR felad...tegnap 15:05
-
Meglévő folyamatok és azok digitális fejlesztési lehetőségeinek felmérése és elemzése az üzleti igényeknek megfelelően (automatizáció, robotizáció) A megoldási lehetőségek összegyűjtése és megvalósíthatóságának felmérése A döntések értelmében a fejlesztések végrehajtása vagy az i...tegnap 13:11
-
Bővülő csapatunkba keresünk munkatársat "irodai/pénzügyi asszisztens" pozícióba. Jelenleg 50 fős, de folyamatosan bővülő fiatalos, lelkes csapatunkba irodai munkatársat keresünk főállásban, a cég napi szintű feladatainak segítésére és ellátására. Cégünk fő ágazatai a felső kategó...máj. 27.
-
adminisztráció kezelése Munkaügyi dokumentumok készítése és kezelése Munkavállaló... Egyéb általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása Gazdasági vezető munkájának... ; Egyetem; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; HR adminisztráció; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy; Pénzügy, Könyvelés; Angol; Általános munkarend... ; Financial Assistant; Administration, Assistance, Office Work; HR, Human Relations; Finance, Accounting; English; General work schedule ...tegnap 13:14
-
Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...máj. 23.
-
Számlák rendszerezése, párosítása Excel felületen Hiányzó vevői számlák bekérése Vevői portálkezelés Ügyfelekkel való kapcsolattartás írásban angol nyelven Egyéb irodai adminisztrációs tevékenységek Outlook mappák monitorozása, rendezésemáj. 26.
-
Az iroda napi pénzügyi adminisztrációs feladatainak ellátása, részvétel a hatáskörébe tartozó szakterület ügyviteli, ügyintézési folyamataiban; Könyvelési anyagok előkészítése a külsős könyvelő részére; Havi, negyedéves és éves zárásban való aktív részvétel, szorosan együttműködv...máj. 23.
-
monitorozása; összevezetése Egyéb pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátása, számviteli dokumentumok... , fiatalos csapat Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor... , Dokumentumkezelő; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy... , Könyvelés; Angol; junior; Általános munkarend; Full time work; Employee status; High school; Administrator... , Document Manager; Financial Assistant; Administration, Assistance, Office Work; Finance, Accounting; English; junior; General work schedule ...máj. 25.
-
), illetőleg elvégzi az egyéb adminisztráció feladatokat. Kapcsolatot tart a parkolásmenedzsment... Kiemelkedő kommunikációs készség Minimum 2 év adminisztrációs területen szerzett tapasztalat... jogviszony; Főiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy, Könyvelés; Angol; junior; Általános munkarend; Full time... work; Home office; Employee status; College; Administrator, Document Manager; Financial Assistant...máj. 24.
-
előkészítése, ellenőrzése és nyilvántartása cégvezetés folyamatos tájékoztatása pénzügyi adminisztrációs... területen szerzett, minimum 3 év tapasztalat megbízható, önálló, precíz munkavégzés, elkötelezettség... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy, Könyvelés; Angol; senior; Általános munkarend; Full... time work; Employee status; High school; Head of Finances, Accounting Manager; Financial Assistant... ; Head of Office Administration; Administration, Assistance, Office Work; Finance, Accounting; English; senior; General work schedule ...máj. 27.
-
rendelkezésreállást Hasonló területen szereztél szakmai tapasztalatot A Sole-Mizo Zrt. Magyarország... közösségnek. Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő... ; Kontrolling; Közgazdász; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy, Könyvelés; Angol; junior... ; Kötetlen munkaidő; Full time work; Employee status; College; Administrator, Document Manager...máj. 27.
-
területén Legalább középfokú (szakmai) angol nyelvtudás A pályázatírás ill. K+F... személyiség Biotechnológiai vagy gazdasági vagy műszaki területen szerzett felsőfokú végzettség... ; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Pályázatírás; Projektmenedzsment; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... ; Administrator, Document Manager; Tender Writing; Project Management; Administration, Assistance, Office Work...máj. 24.
-
személyiség Felsőfokú szakirányú végzettség Üzleti adminisztráció vagy Könyvelési területen Általános... év könyvelési területen szerzett tapasztalat SAP felhasználói szintű ismerete IFRS alapszintű...máj. 27.
-
területen szerzett tapasztalat Felsőfokú végzettség pénzügy / marketing / üzleti adminisztráció...tegnap 08:05
-
rendelkezel pénzügyi adminisztráció területen (pályakezdők jelentkezését is várjuk); Középszintű angol...máj. 27.
-
A cég irodájának mindennapi működtetése, Irodai adminisztráció elvégzése Irodai beszerzések intézése... Üzemeltetési feladatok ellátása Számlázás, házi pénztár vezetése Munkaügyi adminisztráció kezelése... ismerete Rendezvényszervezés területén szerzett tapasztalat Változatos projektekben való részvétel... , Munkatárs; Irodavezető; Rendezvényszervező; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy... ; College; Financial Assistant; Head of Office Administration; Event Coordinator; Administration, Assistance...máj. 24.
-
: adatrögzítés; egyéb nyilvántartások vezetése; könyvelésre kerülő anyagok teljes adminisztrációja... egyaránt. (Előfeltétel az állás betöltéséhez) Minimum 3 év hasonló területen szerzett tapasztalat... Pénzügyi vagy hasonló területen szerzett tapasztalat Versenyképes fizetés Igényes és modern...máj. 27.
-
eszközök kezelése gépjármű flotta adminisztráció vevői kintlévőségek kezelése adatszolgáltatások... kiemelt precizitás mérlegképes könyvelői végzettség hasonló területen szerzett minimum 3-5 éves...tegnap 17:15