Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Office clerk állás, munka
8 db találat
Szűrés
-
teljeskörű könyvelési feladatok ellátása, felügyelete havi, negyedéves zárási, jelentéskészítési feladatok ellátása ad hoc és rendszeres menedzsment jelentések készítésében való részvétel aktív kommunikáció munkatársakkal, ügyfelekkelmáj. 26.
-
Általános adminisztrációs feladatok ellátása (kimenő-bejövő posta kezelés, bejövő számlák formai ellenőrzése, számlázás, szerződések előkészítése és ellenőrzése, utalások előkészítése, üzleti utazások szervezése, irodai beszerzések intézése, stb.) Gyártástámogatási rendszerben va...tegnap 13:47
-
Az irodai napi adminisztrációs feladatainak ellátása A központi telefonrendszer kezelése A létesítmény fenntartásával kapcsolatos ügyek intézése A létesítmény fenntartásával összefüggő beszerzések intézésemáj. 27.
-
Az iroda napi pénzügyi adminisztrációs feladatainak ellátása, részvétel a hatáskörébe tartozó szakterület ügyviteli, ügyintézési folyamataiban; Könyvelési anyagok előkészítése a külsős könyvelő részére; Havi, negyedéves és éves zárásban való aktív részvétel, szorosan együttműködv...máj. 23.
-
adminisztrációs feladatok Pénztárak könyvelése Tárgyi eszközökhöz kapcsolódó könyvelési feladatok... német nyelvtudást Heti 30-40 óra munkavégzést Magabiztos Excel tudást Felhasználói szintű MS Office... , sporteseményeken való részvételt Teljes munkaidő; Home office; Részmunkaidő; Alkalmazotti jogviszony... munkarend; Full time work; Home office; Part-time work; Employee status; High school; Accounting...tegnap 13:00
-
kiegyenlítésének rendezése egy adott divízió teljeskörű pénzügyi adminisztrációjával kapcsolatos... home office színes szociális élet, kulturális programok Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti... work; Home office; Employee status; College; Accounting; Finance, Accounting; English; German; junior; General work schedule ...máj. 24.
-
iskolai végzettséged van Magabiztos német nyelvtudással rendelkezel írásban és szóban Haladó MS-Office... számíthatsz nálunk? Munkavégzés helye: Szombathely Az éves munkaidőnk akár 40%-át is Home Office... Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; HR adminisztráció; Pénzügyi... munkarend; Full time work; Home office; Employee status; High school; HR Administration; Financial Assistant...máj. 24.
-
adminisztrációja, könyvelése a vállalatirányítási rendszerben és DMS-ben Számlafolyamat... használatában szerzett tapasztalat előny MS office programok felhasználói szintű ismerete - kiemelten...máj. 16.