Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Irodai asszisztens állások, munkák pénzügy, könyvelés területen

25 db találat
Szűrés
  • finanszírozási szerződések, dokumentumok kezelése számlázásban való részvétel, számlák kezelése vagyonbiztosítás megkötése szállítókkal / vendorokkal / ügyfelekkel való kapcsolattartás
    ápr. 25.
  • 4 órás - részmunkaidős munkakör Feladatok Pénzügyi, adminisztratív feladatok Számlák kibocsátása. Bizonylatok utalványozási és kifizetési folyamatának menedzselése, banki átutalások rögzítése. Fizetési hátralékok nyomon követése, fizetési felszólítások kezelése a kialakított prot...
    tegnap 15:20
  • Társaságunk munkatársa támogatja az elárusító automaták bevétel elszámolásának, valamint az automatát üzemeltető kollégák elszámoltatásának információs hátterét. Ennek keretében: A havi zárás során a zárási dátumokat, pénzforgalmi és értékesítési adatokat excel táblában rögzíti é...
    tegnap 13:25
  • Pénzügyi feladatok és folyamatok teljeskörű kézbentartása: számlák kezelése, bank, utalások, kapcsolattartás a könyvelővel. Irodavezetés: a vállalat munkájához kapcsolódó eszközök beszerzése, és kezelése iroda rendben tartása, irodai külalak tervezés, posta, emailek kezelése A cé...
    ápr. 23.
  • kiállítása túlóra-, szabadság-, betegszabadság nyilvántartás vezetése belső adminisztrációs excel táblák... karbantartása, frissítése irodai adminisztratív területen szerzett tapasztalat középfokú végzettség... jogviszony; Kisgyermekeseknek; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Pénzügyi asszisztens... , Munkatárs; Számviteli munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy, Könyvelés... children; High school; Administrator, Document Manager; Financial Assistant; Accounting Expert...
    tegnap 14:10
  • gyakorlat; Diákmunka; Részmunkaidő; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Jogi asszisztens... , Adminisztratív munkatárs; Közgazdász; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Jog, Jogi tanácsadás... ; Administrator, Document Manager; Law Clerk, Legal Assistant; Economist; Administration, Assistance... , Office Work; Law, Legal Advisory; Finance, Accounting; English; flexible working hours ...
    ápr. 27.
  • Gazdasági adminisztrátor

    2051 Biatorbágy, Erdőalja utca 6.
    Posta kezelése Vevői számlák kiállítása Szállítói számlák érkeztetése és iktatása ügyviteli rendszerbe Beérkező hívások fogadása Egyéb adminisztratív jellegű feladatok elvégzése
    ápr. 22.
  • Nóra vezetőnk mellé keressük azt az asszisztens-koordinátor munkatársunkat, aki az alábbi feladatok... .   Pénzügyi asszisztens feladatok. Egy folyamatok által szervezetten működő 50 fős vállalkozás... és egy KKV mindennapjainak asszisztensi menedzselése területén. Részt vehetsz egy fejlődő KKV... állapodni. Részmunkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Szakmai asszisztens; Toborzás... , Kiválasztás; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Pénzügy, Könyvelés; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai...
    ápr. 24.
  • biztosítása: Munkaügyi adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása (munkaszerződések, jelenléti... asszisztensi pozícióban Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, Excel, Outlook) Precíz... ; Középiskola; Szakmai asszisztens; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Irodavezető; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy, Könyvelés; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános munkarend; Part-time... work; High school; Professional Assistant; Financial Assistant; Head of Office Administration...
    ápr. 24.
  • Ügyfelekkel való kommunikáció telefonon, e-mailben, személyesen Pénzügyi termékek és szolgáltatások bemutatása és értékesítése ügyfeleknek Értékesítési folyamat támogatása Ügyfelekkel való kapcsolattartás fenntartása és elégedettségük biztosítása Adminisztratív feladatok Piac- és...
    ápr. 25.
  • Részt fogsz venni a havi riportok készítésében, valamint az adminisztrációs folyamatokban A teendőid közé fog tartozni az Excel táblázatok szűrése Bekapcsolódsz a számlázási kérések feladásába és a teljesítés igazolások előállításába Számítunk rád az ad-hoc jellegű feladatok ellá...
    ápr. 18.
  • Részt fogsz venni a havi riportok készítésében, valamint az adminisztrációs folyamatokban A teendőid közé fog tartozni az Excel táblázatok szűrése Bekapcsolódsz a számlázási kérések feladásába és a teljesítés igazolások előállításába Számítunk rád az ad-hoc jellegű feladatok ellá...
    ápr. 18.
  • tájékoztatása és kiszolgálása pénzkezelés pénztárkezelés és a hozzá kapcsolódó adminisztráció lebonyolítása...
    ápr. 26.
  • Iroda-, gyárüzemeltetéssel fogalalkozó cégünk a napi feladatokhoz asszisztensi munkatársat keres. Főbb feladatok: Az ügyfélkapcsolatok támogatása és ügyféligények kezelése. Az iroda működésének napi támogatása, beleértve az adminisztrációt és a dokumentumok kezelését. Gyárüzemelt...
    tegnap 11:25
  • adminisztrációban való közreműködés) Havi zárásokban és könyvvizsgálatban való közreműködés Tárgyi eszköz... nyilvántartásban és Cafeteria adminisztrációban való közreműködés; Iroda működésével kapcsolatos... pénzügyi feladatokban közreműködés Egyéb pénzügyi és adminisztrációs feladat; Pénzügyi és számviteli... ; Diákmunka; Részmunkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs...
    ápr. 18.
  • , reklamáció kezelés a számlák vonatkozásában; Számlázási folyamatokkal járó egyéb adminisztrációs... ; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Pénzügy, Könyvelés; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános munkarend...
    ápr. 23.
  • Könyvelő (részmunkaidő)

    1094 Budapest, Tűzoltó utca 59.
    Egyéb számviteli adminisztrációs feladatok Mérlegképes könyvelő szakképesítés vagy 3-5 év könyvelői...
    ápr. 24.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim