Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Hr állás, munka (3-5 év tapasztalat)

40 db találat
Szűrés
  • dokumentáció pontos és időben történő elkészítése főkönyvi számlák egyeztetése hónap végi riport és év végi jelentés előkészítése adatszolgáltatás a könyvvizsgálónak
    ápr. 30.
  • heti, havi, éves zárási folyamatok ellenőrzése és irányítása havi, éves adózási folyamatok támogatása teljeskörű könyvelés, adózás felügyelete, ellenőrzése könyvvizsgálatra való felkészülés adóbevallások készítése csapat (kb. 5-10 fős) vezetése, támogatása, mentorálása...
    ápr. 30.
  • Javadalmazási folyamatok megértése és dokumentálása Szoros együttműködés a kompenzációs vezetővel Riportok készítése Adminisztráció, nyilvántartások rendszerezése Adatgyűjtések, adatelemzések és ellenőrzések végzése Adattisztítás támogatása HR osztály munkájának támogatása...
    máj. 02.
  • Egy rendkívüli módon jól szervezett, a családias vállalkozás értékeit megtartó és szem előtt tartó cégként a hatékonyság tükrében a Pénzügy és a HR terület vezetése egy kézben összpontosul. Kalocsai Nóra vezetőnk mellé keressük azt az asszisztens-koordinátor munkatársunkat, aki a...
    ápr. 30.
  • A humán kontrolling és beszámolási rendszer működtetése a Díjbeszedő cégcsoporthoz tartozó társaságok vonatkozásában Létszám-, munkaidő- és személyi jellegű költségek tervezése, várható előrejelzések készítése, terv- és tényadatok elemzése, a módszertan folyamatos fejlesztése Ren...
    ápr. 30.
  • HR Feladatok: Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése Bérszámfejtés előkészítéséhez kapcsolódó feladatok ellátása Rendszeres és ad hoc adminisztratív feladatok ellátása (pl. jelenléti ívek kezelése) Munkaügyi iratok, személyügyi anyagok...
    ápr. 29.
  • Pénzügyi és adminisztratív osztály munkájának adminisztratív támogatása Kezeli a munkaidő nyilvántartó rendszert Naprakészen követi és rögzíti a rendszerben a módosításokat A munkaviszony létesítésével, megszűnésével és megszűntetésével kapcsolatos adminisztratív teendők ellá...
    ápr. 29.
  • Be- és kilépési dokumentációk összeállítása, ehhez kapcsolódó folyamatok betartása Munkaszerződés módosításokhoz szükséges dokumentumok előkészítése Munkaügyi iratok rendszerezése, kezelése Időgazdálkodással kapcsolatos teendők ellátása Szoros kapcsolattartás Bér és TB társosztá...
    ápr. 30.
  • HR kontroller

    6000 Kecskemét, Boróka utca
    A HR gazdálkodást támogató elemzések, statisztikák, külső, belső adatszolgáltatások készítése Létszám- és HR költségtervezés, a terv teljesülésének folyamatos figyelemmel kísérése, prognózisok előállítása Havi záráshoz kapcsolódó HR kontrolling feladatok (rendszeres létszám és kö...
    ápr. 28.
  • - Teljeskörű könyvelési feladatok ellátása - Adóbevallások elkészítése, adatszolgáltatások benyújtása - Alapvető riportok, pénzügyi, illetve az ügyfél által elvárt egyéb kimutatások és jelentések készítése - Év végi zárási feladatok elvégzése, beszámoló önálló összeállítása...
    ápr. 28.
  • HR fejlesztési projektet önálló vezetése, amelyek a munkavállalói elégedettség, folyamatfejlesztés, vagy új szoftverek bevezetésével kapcsolatban HR controlling feladatok ellátása Oktatás fejlesztése, valamint belső oktatási folyamatok koordinálása Digitalizáció, valamint Excel a...
    ápr. 25.
  • ; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; HR adminisztráció; Számviteli munkatárs; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy; Pénzügy, Könyvelés; Nem kell nyelvtudás; senior; Általános... munkarend; Full time work; High school; Administrator, Document Manager; HR Administration... ; Accounting Expert; Administration, Assistance, Office Work; HR, Human Relations; Finance, Accounting...
    tegnap 09:10
  • Pénzügyi és igazgatási asszisztens

    2400 Dunaújváros, Papírgyári út 42.
    ügyintézés; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; HR, Munkaügy; Pénzügy, Könyvelés; Nem kell nyelvtudás... Insurance Assistance; Financial Assistant; HR, Human Relations; Finance, Accounting; Language skills are not required; junior; General work schedule ...
    tegnap 10:29
  • -nyilvántartás, szabadság, táppénz, túlóra napi szinten való nyilvántartása HR folyamatok támogatása...
    tegnap 10:25
  • ; HR adminisztráció; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; HR, Munkaügy; Pénzügy, Könyvelés... ; Employee status; High school; Professional Assistant; HR Administration; Financial Assistant; HR, Human...
    máj. 01.
  • , identify root causes for errors; suggest & implement corrections with HR and Finance teams Prepare... ) Analyse and spot inconsistencies in Financial / Workday data and guide HR and Finance teams on the... stakeholders. Report and control actual HR Overheads: Extract monthly actual data from Finance... studies to use different set ups for better alignment with Global / Regional HR or Finance guidance... . Support implementation and maintenance nomenclature alignment in the region Main Challenges: HR...
    máj. 02.
  • ; Bérszámfejtés, TB ügyintézés; Könyvelés; Közgazdász; HR, Munkaügy; Pénzügy, Könyvelés; Magyar; senior... ; Accounting; Economist; HR, Human Relations; Finance, Accounting; Hungarian; senior; General work schedule ...
    máj. 01.
  • anyagok összeállítása HR adminisztráció és bérszámfejtéshez szükséges anyagok összeállítása...
    ma 00:40
  • ügyintézés; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; HR, Munkaügy; Pénzügy, Könyvelés; Nem kell nyelvtudás... Insurance Assistance; Financial Assistant; HR, Human Relations; Finance, Accounting; Language skills are not required; senior; General work schedule ...
    máj. 01.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim