Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Hr asszisztens állás, munka (5-10 év tapasztalat)

26 db találat
Szűrés
  • finanszírozási szerződések, dokumentumok kezelése számlázásban való részvétel, számlák kezelése vagyonbiztosítás megkötése szállítókkal / vendorokkal / ügyfelekkel való kapcsolattartás
    ma 08:25
  • Pénzügyi és adminisztratív osztály munkájának adminisztratív támogatása Kezeli a munkaidő nyilvántartó rendszert Naprakészen követi és rögzíti a rendszerben a módosításokat A munkaviszony létesítésével, megszűnésével és megszűntetésével kapcsolatos adminisztratív teendők ellá...
    tegnap 12:55
  • Egy rendkívüli módon jól szervezett, a családias vállalkozás értékeit megtartó és szem előtt tartó cégként a hatékonyság tükrében a Pénzügy és a HR terület vezetése egy kézben összpontosul. Kalocsai Nóra vezetőnk mellé keressük azt az asszisztens-koordinátor munkatársunkat, aki a...
    ma 15:10
  • Be- és kilépési dokumentációk összeállítása, ehhez kapcsolódó folyamatok betartása Munkaszerződés módosításokhoz szükséges dokumentumok előkészítése Munkaügyi iratok rendszerezése, kezelése Időgazdálkodással kapcsolatos teendők ellátása Szoros kapcsolattartás Bér és TB társosztá...
    ma 16:05
  • HR Feladatok: Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése Bérszámfejtés előkészítéséhez kapcsolódó feladatok ellátása Rendszeres és ad hoc adminisztratív feladatok ellátása (pl. jelenléti ívek kezelése) Munkaügyi iratok, személyügyi anyagok...
    tegnap 15:20
  • Az alábbi feladatok kapcsán számítunk Rád: Fő feladat a cég működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása munkaügyi és pénzügyi területen. munkaügyhöz kapcsolódó nyilvántartások vezetésében való közreműködés napi jelentések, munkaidőnyilvántartás, egyéb bizonylatok fe...
    ápr. 25.
  • lehetőség családias környezet Teljes munkaidő; Középiskola; Bérszámfejtés, TB ügyintézés; HR... adminisztráció; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; HR, Munkaügy; Pénzügy, Könyvelés; Nem kell nyelvtudás; junior... ; Általános munkarend; Full time work; High school; Payroll Assistance, Social Insurance Assistance; HR... Administration; Financial Assistant; HR, Human Relations; Finance, Accounting; Language skills are not required; junior; General work schedule ...
    tegnap 08:45
  • jogviszony; Középiskola; Bérszámfejtés, TB ügyintézés; Könyvelés; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; HR... , Munkaügy; Pénzügy, Könyvelés; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános munkarend; Full time work... Assistant; HR, Human Relations; Finance, Accounting; Language skills are not required; junior; General work schedule ...
    ápr. 28.
  • Pénzügyi asszisztens

    2092 Budakeszi, Vincellér utca 2.
    Költségszámlák rögzítése Vevői számlák kiállítása könyvelési anyagok előkészítése (szkennelés, fénymásolás, iktatás) Céges bankszámlák kezelése, átutalások indítása Ügyfélfogadás, csomag átvétel Irodai beszerzések intézése Jelenléti ívek vezetése...
    ápr. 25.
  • ; Bérszámfejtés, TB ügyintézés; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... munka; HR, Munkaügy; Pénzügy, Könyvelés; Nem kell nyelvtudás; Általános munkarend; Full time work... Assistance; Financial Assistant; Administration, Assistance, Office Work; HR, Human Relations; Finance...
    ápr. 27.
  • ügyintézés; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; HR, Munkaügy; Pénzügy, Könyvelés; Nem kell nyelvtudás... Insurance Assistance; Financial Assistant; HR, Human Relations; Finance, Accounting; Language skills are not required; senior; General work schedule ...
    ápr. 25.
  • Kereskedelmi cégben szerzett tapasztalat HR területen szerzett tapasztalat Folyamatok kialakításában... szerzett tapasztalat Andoc dokumentumkezelő ismerete Betekintést nyerhetsz a HR minden területébe... piacvezető HR szolgáltató cége által nyújtott stabilitás, infrastruktúra és szakmai know-how Teljes munkaidő... ; Egyetem; Könyvelés; Pénzügyi, Számviteli vezető; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Pénzügy...
    ma 15:25
  • hatékony részvétel a pénzügy és számviteli terület napi működésében pénzügyi elemzés jelentések biztosítása a vezérigazgató és az igazgatóságok számára a költségvetés jóváhagyási folyamatának kezelése szoros együttműködés a HR-el MS Excel ismeret...
    ápr. 28.
  • -nyilvántartás, szabadság, táppénz, túlóra napi szinten való nyilvántartása HR folyamatok támogatása... kedvezmények Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs...
    ma 10:25
  • rendelkező szervezet. A pénzügy és a HR csapat egy SSC-ben segíti a magyar cégcsoportot, de külföldi... . Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Számlázó, Pénztáros; Pénzügyi asszisztens...
    ma 12:55
  • végzettség OTP Electra és a sERPa rendszerek kezelésének ismerete Betekintést nyerhetsz a HR... piacvezető HR szolgáltató cége által nyújtott stabilitás, infrastruktúra és szakmai know-how... Teljes munkaidő; Középiskola; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Pénzügy, Könyvelés; Nem kell nyelvtudás...
    tegnap 05:24
  • Irodai adminisztrátor

    7623 Pécs, Martin Ferenc utca 2/1.
    , kapcsolattartás Társosztályokkal való együttműködés (logisztika, műszaki részleg, HR, könyvelés) Középfokú... ; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Szakmai asszisztens; Pénzügyi... asszisztens, Munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy, Könyvelés...
    ápr. 28.
  • A cégcsoport tagjainak pénzügyi adminisztrációjában (dokumentumok kezelése, rendszerezése, tárolása, archiválása, esetenként postázás) és ügyintézésében történő részvétel Bejövő szállítói számlák kezelése, ellenőrzése, rendszerben történő iktatása Számlázás, analitikák vezetése V...
    ápr. 28.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim