Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Elemzési munkatárs állás, munka (3-5 év tapasztalat)
92 db találat
Szűrés
-
Analyse Commercial Airlines (Aviation Key Accounts) counterparties and assign credit ratings across global coverage portfolio, taking into consideration evaluation of financial documents, industry knowledge and expertise and relevant qualitative factors. Prioritize and coordinat...máj. 10.
-
14 fős könyvelői csapat irányítási főkönyvelői feladatok ellátása a tulajdonosok mindennapi munkájának támogatása, majd azok fokozatos átvétele ügyfél kapcsolattartási és adózási témákban vezetői, szakértői tudásod maximális kamatoztatása, ami során partnerségre is szert tehetsz...máj. 11.
-
Tőzsdei kereskedés nyomon követése Kereskedési rendszer működtetése A földgázpiacon zajló kerekedés szabályszerűségének vizsgálata Energiapiaci és piacfelügyeleti elemzések, jelentések, statisztikák készítése Üzleti és piacfejlesztési projektek szakmai támogatása Kapcsolattartás...tegnap 06:35
-
Credit Control Analyst- Polish Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Effective cash collection and monitoring of customers’ accounts consistent with BP’s credit standard & policies and preparing collection reports Supervise credit and fraud violations and inform / involve all relevant partners within their DOA Dealing with customers’ accounts and...tegnap 20:50 -
Preparation of Facility & Tooling (F&T) Expense calculations for the regions assigned Liaise with markets within the region about financial inputs/info provided by them for the forecast Preparation of standard and ad-hoc management and corporate reports Explanation of numbers, us...máj. 13.
-
Operation Deliver collections management services to SBS Review AR ageing reports Perform collection & dunning Determine appropriate escalations & follow-up actions as per defined process Dispute & Claim Management – qualify and create disputes identified by Ci2C and manage dispu...tegnap 09:40
-
supporting group management in decision making by digging for tourism market information in the constant quest to understand travelers’ demand supporting investor’s relations by preparing executive summaries, analysis and presentations for Wirtualna Polska Holding, owner of Szall...máj. 11.
-
Acquire and review financial data for customers, using market information and data provided by specialist credit agencies, through the internet and direct from the customer, working together with representatives from the business as appropriate Analyze the information to access t...máj. 11.
-
In your role as a Junior Financial Analyst, you will extract information from financial disclosures and agreements, legal documents, official filings, and regular reports of public and private companies. You will utilize a client-provided interface developed specifically for thes...máj. 12.
-
Piaci adatok feldolgozása, elemzése, értelmezése, valamint javaslatok, riportok, prezentációk készítése CRM aktivitások készítése és CRM folyamatok támogatása A vevők teljesítményével kapcsolatos riportok készítése Döntéshozók támogatása a versenytársakhoz kapcsolódó összefüggése...máj. 13.
-
Scope & Team “Strategic Workforce Planning & People Analytics” is one of the regional teams, covering activities across full AMIEO Region (Africa, Middle East, India, Europe, Oceania) that stretches over 140 markets, ~30 entities, with >20k employees. Our team is a strong beli...tegnap 09:20
-
Riportok készítése: Technikusi Targonca mozgások Teljes flottariport Termékdíj / EPR díj bevalláshoz szükséges riportok készletriport alkatrész minimum készletek vizsgálata Tárgyi eszköz nyilvántartás, leltár Üzembehelyezési jegyzőkönyvek készítése Számlázás Egyéb adminisztratív...máj. 10.
-
Credit Intervention Analyst- Bad Debt Management (Part-time)
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Perform and manage regular activities on: Bad Debt cases related to supply of goods by: initiation of critical measures in collaboration with finance, credit management and sales team. reach agreement and make arrangements on the treatment of the receivables’loss by aligning with...tegnap 20:55 -
Credit Perform credit assessments of the customers based on the Credit Policy and Delegation of Authority by: analyze the financial performance of the customer make the right and timely conclusion and decision (risk rating, credit limit) define the overall need and type of collat...tegnap 00:00
-
Üzleti elvárások és fejlesztési igények informatikai megvalósítási lehetőségének elemzése, kidolgozása, kezelése; Folyamatok tervezése az érintett területek bevonásával; IT oldali támogatás biztosítása az üzleti követelmény specifikációk elkészítésében; Az üzletági rendszerekkel...máj. 11.
-
A Termelőeszköz Finanszírozási terület folyamatainak megismerése, folyamatos fejlesztése, kialakítása Fejlesztési Projektekben való részvétel, Üzleti igények megfogalmazása, együttműködés az IT Igazgatósággal a funkcionális követelmények meghatározásában, folyamat tervek készítés...máj. 09.
-
The OCM Analyst position is a crucial role within our organization, reporting to the Unisys OCM Sr. Manager. This role actively supports change management activities for Unisys OCM projects and contributes to fulfilling communication and project performance requirements associate...máj. 13.
-
Manage a portfolio for settlement of financial and physical transactions. Be accountable for the accurate and timely completion of Settlements activities within area of responsibility, which include: Generate customer invoices and supporting documentation Settle all transactions...máj. 13.
-
As a Sales Data Analyst your main responsibility will be to perform data coordination, forecasting, perform ad-hoc sales reports and project tracking of running projects in- and outside EMEA. You will work closely together with Inside Sales Manager to support any enquiring entity...máj. 12.
-
Managing and applying the Collection Strategy for the Customers Portfolio of the Roche Affiliate Contacting and doing follow-ups with customers on overdue invoices, manage Customer Complaint (dispute management) and dunning process Preparing and analyzing Customer Ageing/Open ite...máj. 13.
-
Performs the general accounting functions and month end closing process for operating locations. Uses company accounting, control and reporting systems (Oracle, Hyperion, RST, ASP, etc.). Applies user manuals, SOP-s, procedures issued and used by SS in the daily work and during...máj. 09.
-
The SCM Process Improvement Analyst supports the global SCM function within the VPC in the design and execution of the E2E Supply Chain Process improvements (Sourcing, Contracting, Master Data, Supplier and Purchasing Operations) and under the direction of Supply Chain Global Pro...máj. 10.