Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztrátor állás, munka (3-5 év tapasztalat)
12 db találat
Szűrés
-
teljeskörű könyvelési feladatok ellátása, felügyelete havi, negyedéves zárási, jelentéskészítési feladatok ellátása ad hoc és rendszeres menedzsment jelentések készítésében való részvétel aktív kommunikáció munkatársakkal, ügyfelekkelMay. 26.
-
Ügyfelek és beszállító partnerekkel folyamatos kapcsolattartás Megrendelések, szállítási határidők nyomon követése Könyvelés és bérszámfejtés előkészítése Egyéb ad-hoc irodai feladatokMay. 24.
-
jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; HR adminisztráció; Pénzügyi asszisztens... , Munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy; Pénzügy, Könyvelés... ; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános munkarend; Full time work; Employee status; High school; Administrator... , Document Manager; HR Administration; Financial Assistant; Administration, Assistance, Office Work; HR...Friss
-
; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens... , Irodai munka; Pénzügy, Könyvelés; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános munkarend; Full time work... ; Employee status; High school; Administrator, Document Manager; Financial Assistant; Administration... , Assistance, Office Work; Finance, Accounting; Language skills are not required; junior; General work schedule ...May. 22.
-
A cég irodájának mindennapi működtetése, Irodai adminisztráció elvégzése Irodai beszerzések intézése... Üzemeltetési feladatok ellátása Számlázás, házi pénztár vezetése Munkaügyi adminisztráció kezelése... , Munkatárs; Irodavezető; Rendezvényszervező; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy... ; College; Financial Assistant; Head of Office Administration; Event Coordinator; Administration, Assistance...May. 24.
-
Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; HR adminisztráció; Projektmenedzsment; HR...May. 25.
-
; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy, Könyvelés; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános...May. 23.
-
vesz a likviditás tervezésben. projekt helyszínén történő adminisztrációs feladatok elvégzése...May. 28.
-
; Rendszeres és eseti Excel kimutatások előkészítése; Egyéb pénzügyi, számviteli, adminisztrációs feladatok...May. 25.
-
. Egyéb adminisztrációs feladatok. Gazdasági szakirányú végzettség Pénzügyi / irodai ügyintézői területen...May. 24.
-
Auware Engineering Kft. Pénzügyi és kontrolling asszisztens Pest megye Kontrolling munkatárs... Adminisztratív és pénzügyi feladatok: könyviteli feladatokban történő közreműködés a pénzügyi csapat...tegnap 12:15