Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció nap 2 állások, munkák pénzügy, könyvelés területen

18 db találat
Szűrés
  • finanszírozási szerződések, dokumentumok kezelése számlázásban való részvétel, számlák kezelése vagyonbiztosítás megkötése szállítókkal / vendorokkal / ügyfelekkel való kapcsolattartás
    ma 08:25
  • • A cég működésével kapcsolatos adminisztráció: dokumentáció, időelszámolások, gépjárműpark... adminisztrációja, karbantartása, ügyintézés.• Ügyvezetők támogatása: utazás foglalás, egyéb szervezési... (legalább folyamatban)• MS Office magabiztos használata Részmunkaidő, napi 4 óra, rugalmas munkavégzés Heti 2... nap home office Változatos, dinamikus, pörgős feladatok. Jó hangulatú, együttműködő csapat, közös... asszisztens, Munkatárs; Irodavezető; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy, Könyvelés...
    tegnap 15:55
  • Unit Trade Kereskedelmi Kft. Kereskedelmi asszisztens 2040 Budaörs, Kamaraerdei út 2. Budaörs Pest... statisztikák készítése, vezetők, értékesítők, projektvezetők napi szintű munkájának támogatása... ! nyelvtanulás támogatása klimatizált, jól felszerelt modern irodai környezet csapatépítő bulik (évente min. 2... ; Értékesítés, Kereskedelem; Pénzügy, Könyvelés; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol...
    Friss
  • ITC Auto Hungary Kft. Pénzügyi kontroller 2040 Budaörs, Keleti utca 2. Budaörs Pest megye Pénzügyi... kontroller A cég pénzügyi területének irányítása Pénzügyi részleg és az értékesítési adminisztráció... és felügyelete a pénzügyi részlegen Kintlévőségek vizsgálata és ezek jelentése a vezetőség felé Cash flow napi...
    ma 09:20
  • , multinacionális vállalati háttér heti 2 nap home office lehetőség modern iroda kiváló közlekedéssel... , Dokumentumkezelő; Számlázó, Pénztáros; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy, Könyvelés; Angol...
    tegnap 15:16
  • Irodai adminisztrátor

    7623 Pécs, Martin Ferenc utca 2/1.
    FleetPlan Kft. Irodai adminisztrátor 7623 Pécs, Martin Ferenc utca 2/1. Pécs Baranya megye Irodai... adminisztrátor Bejövő számlák kezelése, nyilvántartások napi szintű vezetése Bejövő számlák iktatása... asszisztens, Munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy, Könyvelés...
    ápr. 28.
  • a munkaszerződések és egyéb dokumentumok elkészítése Bérszámfejtési feladatok ellátása a Napi munkaügyi... adminisztráció, munkáltatói igazolások kiállítása, utazási költségtérítés, egyéb bérkifizetések/jogcímek... képesítés megléte Hasonló területen minimum 2-3 éves releváns tapasztalat Munkakörhöz szükséges...
    ápr. 28.
  • . Fehértó Győr-Moson-Sopron megye Kereskedelmi asszisztens Cég vezetőinek és munkatársainak napi... el a részletekben. Szívesen foglalkozol adminisztrációval, illetve napi folyamatok pénzügyi... (felsőfokú gazdasági előnyt jelent) Hasonló területen szerzett korábbi tapasztalat (1-2 év), Excel... ; Értékesítés, Kereskedelem; Pénzügy, Könyvelés; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol...
    ápr. 19.
  • , időpontok szervezése, levelezés, napi kimenő és bejövő posta kezelése, személyügyi adminisztráció... fenntartáshoz szükséges napi teendők elvégzése, beszerzések, szolgáltatók koordinálása, irodához... ügyintézés, névjegykártya rendelésében való részvétel. minimum 2 éves, releváns szakmai tapasztalat... , hybrid – irodai és otthoni munkavégzést. - 2 nap home office/hét, mentorálást, mindenre kiterjedő... , Pénztáros; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Irodavezető; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy...
    ápr. 26.
  • Budapest Koordinátor A cég ügyvitelével kapcsolatos napi feladatok ellátása a Bp. VI. Nagymező u. 4. szám... iskolai végzettség Pénzügyi – cégadminisztrációs területen szerzett min. 2 éves, igazolható tapasztalat... ; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy, Könyvelés; Angol...
    ápr. 27.
  • ügyintéző Napi posta feldolgozása, kimenő posta előkészítése Szállítói számlák szerződések szerinti... adminisztrációban való közreműködés; Részvétel pályázati elszámolásban Iroda működésével kapcsolatos pénzügyi...  munkavégzés; Hasonló munkakörben szerzett minimum 2 éves tapasztalat Hosszú távú, stabil munkahely...
    ápr. 27.
  • , az irodavezetők, irodakoordinátor és az ingatlan tanácsadók napi munkájának segítése, kimutatások... , elszámolások, statisztikák készítése a vezetőség felé. minimum középfokú végzettséggel, 2-3 év... a napi 8 óra korrekt jövedelem minden hónap 10-én modern, exkluzív munkahelyi környezet, XIII... ; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai...
    ápr. 25.
  • FILMEX Kft. Pénzügy és HR koordinátor 7634 Pécs, Nagy-Berki út 2. Pécs Baranya megye Koordinátor... ; tájékoztatás, előszűrés, HR adminisztráció elvégzése, kapcsolattartás a jelöltekkel a kiválasztási folyamat... pénzügyi területén keletkező napi feladatok elvégzése, döntéselőkészítési anyagok, statisztikák... el az eredményt Egy 50 fős vállalkozásnál nap, mint nap adódnak olyan kihívások, amiket el kell intézni... egyéb napi teendőt is. Nálunk mindenki sokrétű feladatot végez, akkor illessz a csapatba, ha Téged is...
    ápr. 24.
  • Személyes felkereső

    Országosan bárhonnan pályázható
    jogosítvány (min. 2 éves vezetői tapasztalat) minimum 1 éves, követeléskezelésben/személyes... . A munkavégzés helye: Magyarország közigazgatási határain belül, heti 1 nap irodai munkavégzéssel... - adminisztráció (irodai munkavégzés helye: Budapest, Árbóc utca.) Jelentkezés: BÉRIGÉNY...
    ápr. 23.
  • . Budapest Budapest Vezérigazgatói asszisztens A vezérigazgató szakmai munkájának napi szintű támogatása... folyamatok, házipénztár kezelése, elszámolások készítése, megrendelések és kiadások adminisztrációja... készítése Munkatapasztalat: 1-2 év hasonló pozícióban Minimum középfokú végzettség Angol nyelvtudás... ; Pénzügy, Könyvelés; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend; Full...
    ápr. 19.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim