Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció heti 2 nap állás, munka
5 db találat
Szűrés
-
finanszírozási szerződések, dokumentumok kezelése számlázásban való részvétel, számlák kezelése vagyonbiztosítás megkötése szállítókkal / vendorokkal / ügyfelekkel való kapcsolattartásma 08:25
-
Az Audi Hungaria pénzügyi-treasury vezetőjének és felső vezetésének támogatása Változatos feladatok a számvitel és treasury területen Részvétel a havi és éves pénzügyi kimutatások elkészítésében és a könyvvizsgálóval folytatott kommunikációban Eltérés-elemzések elvégzése Speciáli...tegnap 17:30
-
felsőfokú végzettséggel Van legalább 2 év munkatapasztalatod HR területen vagy egyéb releváns... biztosítjuk a részleges home office-t (legalább heti 1-2 nap) Mindenre megtanítunk, ami a feladatkör... közösség vár Rád! Teljes munkaidő; Home office; Főiskola; HR adminisztráció; Kontrolling; HR támogatás; HR...ápr. 28.
-
, időpontok szervezése, levelezés, napi kimenő és bejövő posta kezelése, személyügyi adminisztráció... fenntartáshoz szükséges napi teendők elvégzése, beszerzések, szolgáltatók koordinálása, irodához... ügyintézés, névjegykártya rendelésében való részvétel. minimum 2 éves, releváns szakmai tapasztalat... , hybrid – irodai és otthoni munkavégzést. - 2 nap home office/hét, mentorálást, mindenre kiterjedő... , Pénztáros; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Irodavezető; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy...ápr. 26.
-
jogosítvány (min. 2 éves vezetői tapasztalat) minimum 1 éves, követeléskezelésben/személyes... . A munkavégzés helye: Magyarország közigazgatási határain belül, heti 1 nap irodai munkavégzéssel... - adminisztráció (irodai munkavégzés helye: Budapest, Árbóc utca.) Jelentkezés: BÉRIGÉNY...ápr. 23.