Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció heti 2 nap állás, munka

5 db találat
Szűrés
  • finanszírozási szerződések, dokumentumok kezelése számlázásban való részvétel, számlák kezelése vagyonbiztosítás megkötése szállítókkal / vendorokkal / ügyfelekkel való kapcsolattartás
    ma 08:25
  • , időpontok szervezése, levelezés, napi kimenő és bejövő posta kezelése, személyügyi adminisztráció... fenntartáshoz szükséges napi teendők elvégzése, beszerzések, szolgáltatók koordinálása, irodához... ügyintézés, névjegykártya rendelésében való részvétel. minimum 2 éves, releváns szakmai tapasztalat... , hybrid – irodai és otthoni munkavégzést. - 2 nap home office/hét, mentorálást, mindenre kiterjedő... , Pénztáros; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Irodavezető; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy...
    ápr. 26.
  • Személyes felkereső

    Országosan bárhonnan pályázható
    jogosítvány (min. 2 éves vezetői tapasztalat) minimum 1 éves, követeléskezelésben/személyes... . A munkavégzés helye: Magyarország közigazgatási határain belül, heti 1 nap irodai munkavégzéssel... - adminisztráció (irodai munkavégzés helye: Budapest, Árbóc utca.) Jelentkezés: BÉRIGÉNY...
    ápr. 23.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim