Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció heti 2 nap állások, munkák pénzügy, könyvelés területen
7 db találat
Szűrés
-
számviteli osztály vezetése mérleg és eredmény-kimutatás készítése a vállalat munkatársaival együttműködve helyi adóbevallások készítése adóbevallások készítése (áfa, társasági adó, egyéb adók) adózásra vonatkozó jogszabályok betartása, betartatása adóváltozások követése számvite...máj. 10.
-
hatékony részvétel a pénzügy és számviteli terület napi működésében pénzügyi elemzés jelentések biztosítása a vezérigazgató és az igazgatóságok számára a költségvetés jóváhagyási folyamatának kezelése szoros együttműködés a HR-el MS Excel ismeret...máj. 11.
-
támogatása Napi, heti, havi rendszeres kereskedelmi vonatkozású riportok készítése és elemzése Piaci... releváns kiadványainak nyomon követése Legalább 2 év adatelemzés/kontrolling, piackutatás vagy CRM... területen szerzett tapasztalat Felsőfokú végzettség pénzügy / marketing / üzleti adminisztráció... biztosítani számodra (heti 2 napban) A munka utáni bevásárlás nem gond, csak ugorj le az áruházba és élj...máj. 13.
-
, időpontok szervezése, levelezés, napi kimenő és bejövő posta kezelése, személyügyi adminisztráció... fenntartáshoz szükséges napi teendők elvégzése, beszerzések, szolgáltatók koordinálása, irodához... ügyintézés, névjegykártya rendelésében való részvétel. minimum 2 éves, releváns szakmai tapasztalat... , hybrid – irodai és otthoni munkavégzést. - 2 nap home office/hét, mentorálást, mindenre kiterjedő... , Pénztáros; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Irodavezető; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy...máj. 11.
-
, multinacionális vállalati háttér heti 2 nap home office lehetőség modern iroda kiváló közlekedéssel... , Dokumentumkezelő; Számlázó, Pénztáros; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy, Könyvelés; Angol...máj. 11.
-
felsőfokú végzettséggel Van legalább 2 év munkatapasztalatod HR területen vagy egyéb releváns... biztosítjuk a részleges home office-t (legalább heti 1-2 nap) Mindenre megtanítunk, ami a feladatkör... közösség vár Rád! Teljes munkaidő; Home office; Főiskola; HR adminisztráció; Kontrolling; HR támogatás; HR...máj. 10.
-
végzettség Naprakész munkajogi ismeretek MS Office csomag magabiztos használata, napi gyakorlata 2-3... Önálló problémamegoldás, komplex látásmód Jira tapasztalat 1-2 éves vezetői tapasztalat Nyitott... színvonalú IT és technikai háttér Rugalmas munkaidő, nincs törzsidő Home office lehetőség (heti 2 nap... Teljes munkaidő; Home office; Főiskola; Bérszámfejtés, TB ügyintézés; HR adminisztráció; Számviteli...máj. 09.