Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció heti 2 állások, munkák pénzügy, könyvelés területen

11 db találat
Szűrés
  • finanszírozási szerződések, dokumentumok kezelése számlázásban való részvétel, számlák kezelése vagyonbiztosítás megkötése szállítókkal / vendorokkal / ügyfelekkel való kapcsolattartás
    ma 08:25
  • MARKETBAU-REMEHA Kft Szerviz asszisztens 2040 Budaörs, Gyár utca 2. Budaörs Pest megye Szerviz... közreműködés heti tervezés készítése egyéb irodai adminisztráció legalább 3 év szakmai tapasztalat... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy, Könyvelés; Nem kell nyelvtudás; senior; Általános...
    ma 12:10
  • • A cég működésével kapcsolatos adminisztráció: dokumentáció, időelszámolások, gépjárműpark... adminisztrációja, karbantartása, ügyintézés.• Ügyvezetők támogatása: utazás foglalás, egyéb szervezési... (legalább folyamatban)• MS Office magabiztos használata Részmunkaidő, napi 4 óra, rugalmas munkavégzés Heti 2... asszisztens, Munkatárs; Irodavezető; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy, Könyvelés...
    tegnap 15:55
  • , multinacionális vállalati háttér heti 2 nap home office lehetőség modern iroda kiváló közlekedéssel... , Dokumentumkezelő; Számlázó, Pénztáros; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy, Könyvelés; Angol...
    tegnap 15:16
  • központi kezelése és adminisztrációja, Videóbankon kötött értékpapírszámlanyitások lebonyolítása... szerzett 2-3 éves tapasztalat Rendszerben és folyamatokban történő, strukturált gondolkodás Pontosság... ; Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra), kétműszakos munkarend (délelőtt 7... ; Projektmenedzser; Bank, Biztosítás, Bróker; Pénzügy, Könyvelés; Román; junior; 2 műszak; Full time work... ; Project Manager; Bank, Insurance, Brokering; Finance, Accounting; Romanian; junior; 2 shifts ...
    ma 00:50
  • , időpontok szervezése, levelezés, napi kimenő és bejövő posta kezelése, személyügyi adminisztráció... ügyintézés, névjegykártya rendelésében való részvétel. minimum 2 éves, releváns szakmai tapasztalat... , hybrid – irodai és otthoni munkavégzést. - 2 nap home office/hét, mentorálást, mindenre kiterjedő... , Pénztáros; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Irodavezető; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy...
    ápr. 26.
  • Személyes felkereső

    Országosan bárhonnan pályázható
    jogosítvány (min. 2 éves vezetői tapasztalat) minimum 1 éves, követeléskezelésben/személyes... . A munkavégzés helye: Magyarország közigazgatási határain belül, heti 1 nap irodai munkavégzéssel... - adminisztráció (irodai munkavégzés helye: Budapest, Árbóc utca.) Jelentkezés: BÉRIGÉNY...
    ápr. 23.
  • folyamatok, házipénztár kezelése, elszámolások készítése, megrendelések és kiadások adminisztrációja... készítése Munkatapasztalat: 1-2 év hasonló pozícióban Minimum középfokú végzettség Angol nyelvtudás... gazdasági vagy jogi végzettség Heti 40 órás, határozatlan idejű és hosszú távú munkaviszony... ; Pénzügy, Könyvelés; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend; Full...
    ápr. 19.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim