-
Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs
Távmunka / Remote
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő hívások fogadása és szakszerű kezelése a HELP asszisztencia szolgáltatásaink területén
- Műszaki és vészhelyzeti esetek rögzítése, koordinálása és a megfelelő szakemberek mozgósítása
- Országos szakember-hálózatunk bevonásával háztartási és egyéb asszisztencia ügyek teljes körű szervezése
November 20.• Előre sorolva 22 órája -
-
Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs
Hibrid • 1138 Budapest, Esztergomi út 31-39.
-
Egészségpénztár • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Ügyfelektől beérkező hívások fogadása, felmerülő kérdéseik megválaszolása, problémamegoldás;
- Tájékoztatás a programmal kapcsolatosan;
- Ügyfelek regisztrációjának támogatása;
- Regisztráció megerősítését célzó kimenő hívások indítása;
- Fenti feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása;
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
-
Customer service specialist
Budapest, XI. kerület
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Beérkező telefonhívások és e-mailek kezelése, ügyfélmegkeresések megválaszolása szóban és írásban
- Rendelések feldolgozása és nyomon követése SAP rendszerben, problémák kezelése
- Panaszkezelés, válaszok előkészítése és továbbítása jóváhagyást követően
December 02. -
-
Call Center Agent
Budapest
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő és kimenő hívások kezelése címzetti oldalon
- Ügyfelek magas szintű kiszolgálása, Ügyfélelégedettség biztosítása
- Felmerülő kérdések megválaszolása, problémák megoldása, reklamációk kezelése
- Adminisztratív feladatok ellátása, ticketing rendszer használata
- Kapcsolattartás a társosztályokkal
November 25.• Előre sorolva december 1. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!