Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák nem kell nyelvtudás nyelvtudással, egyetemi végzettséggel
20 db találat
Szűrés
-
Főképp a hangodra van szükségünk, hiszen nagyrészt telefonon fogsz az ügyfelekkel beszélni, ezért fontos, hogy szeress a telefonon lógni! ;) 70%-ban hagyományos ügyfélszolgálati munka, ahol az ügyfeleknek fogod a kezét, hogy elérhessék céljaikat, 30%-ban pedig együtt gondolkozás...ma 15:25
-
Ügyfélszolgálatos kollégákat keresünk több műszakos munkarendbe az alábbi feladatokkal: Ügyfelekkel kapcsolattartás chaten és hanghívásban. Ügyfelektől érkező e-mailek kezelése, megválaszolása. Ügyfelek számlanyitásának segítése videóhívásban. Ügyfelektől érkező panaszok felvétel...ma 10:34
-
webshopon beérkezett rendelések feldolgozása, csomagfeladás és az azzal kapcsolatos ügyintézés garanciális ügyintézés beérkező utalások ellenőrzése, számlázás futárszolgálatokkal történő kapcsolattartásma 10:55
-
Közreműködik a pályázatok teljes körű lebonyolításában; részt vesz a pályázati felhívás és pályázati adatlap előkészítésében; közreműködik a pályázatok befogadásában, nyilvántartásában és feldolgozásában (formai értékelés, az adatok rögzítése és ellenőrzése, hiánypótlás); beszámo...tegnap 15:45
-
a BaBér bérügyviteli programot használó ügyfelekkel történő telefonos, e-mailes, Teams-es, kivételes esetben személyes kapcsolattartás, napi szintű ügyfélproblémák kezelése, megoldása (főként telefonon és e-mailben), konzultáció új és meglévő ügyfelekkel, részvétel a BaBér progra...tegnap 00:50
-
Felmerülő problémák, vevőreklamációk kivizsgálása, megoldása, email-en, RedMine rendszeren keresztül A terminálokban elhelyezett küldemények státuszának nyomon követése, szükség szerinti telefonos, email-en keresztüli kapcsolatfelvétel a címzettekkel Feladatok elvégzésének a kont...máj. 08.
-
ügyfél megkeresések fogadása telefonon és emailben magyar nyelven hibajegy kezelő rendszerbe megjelenő hibák első szintű (L1) kezelésemáj. 08.
-
Kimenő hívások indítása Bejövő hívások fogadása Ügyfélszolgálati teendők telefonon történő ellátása Széleskörű információ – és segítségnyújtás az ügyfelek részére Panaszkezelés, problémamegoldás E-mailen beérkező ügyfél kérdések megválaszolása Értékesítőink munkájának támogatása,...máj. 06.
-
Az egyedi, útdíjrendszer szakmai ismereteinek elsajátítása után elsődleges feladatod lesz a személyes ügyfélszolgálatunkra beérkező ügyfelek informálása, e-matrica értékesítése, pótdíjas panaszok kezelése, valamint a tevékenységi körhöz kapcsolódó egyéb szolgáltatások (pl. matric...máj. 06.
-
teljeskörű hitelbírálat - áru- és személyi hitel ügyfél - dokumentumok vizsgálata szerződések finanszírozása ügyfél-kapcsolattartás telefonon, levélben és e-mailbenmáj. 06.
-
Bejövő ügyfélszolgálati hívások kezelése Bejövő ügyfélszolgálati emailek kezelés irodai admin igények összefogása és megoldása, szükséges eszközök, jóléti dolgok beszerzése egyéb irodai adminisztrációmáj. 06.
-
Panaszok hátterének feltárása; javaslattétel az ügyek kezelésére; panaszügyek megválaszolása írásban illetve szóban; kapcsolattartás a társaság más szervezeti egységeivel; az érvényben lévő szabályzatok, utasítások, leírások elsajátításamáj. 06.
-
máj. 06.
-
Írásban érkező ügyfélmegkeresések fogadása és kezelése, illetve az ehhez kapcsolódó teljeskörű adminisztráció Ügyfelek telefonon történő megkeresése, meglévő adatainak egyeztetése, hiányzó adatainak pótlása Számlázással kapcsolatos ügyintézés ellátása...máj. 05.
-
bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítása segítség nyújtás és bankszakmai tanácsadás az ügyfeleknek a felmerülő kérdéseikben termékeink és szolgáltatásaink értékesítése tanácsadói szemlélettel videó, chat, e-mail és messenger csatornákon való kapcsolattartás és segítség ny...máj. 05.
-
Telefonon érkező bejövő hívások kezelése, ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása; A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása; Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése; VideóBankon keres...máj. 05.
-
Kárdokumentumok feldolgozása, adminisztrációja a kárrendszerben; Kárdöntések meghozatala, ismertetése az ügyfelekkel, kárkifizetések rögzítése a kárrendszerben; Kapcsolattartás ügyfeleinkkel írásban és szóban; Kapcsolattartás partnereinkkel.máj. 04.
-
Napi szintű írásbeli és telefonos kommunikáció az ügyfelekkel Megrendelések és árajánlatok rögzítése, nyomonkövetése Aktív részvétel az üzletfejlesztési projektekben Reklamációs ügyintézés Ügyfél adatbázis karbantartásamáj. 03.
-
Telefonon beérkező rendelések felvétele, kezelése, Webáruházba beérkező rendelések kezelése, Rendelés folyamatok menedzselése, Rendeléseket érintő csomagolási tevékenység, Szerződések, beérkező bizonylatok adminisztrációja, Irodai adminisztrációs feladatok elvégzése...máj. 02.
-
az ügyfélszolgálatra beérkező hibák, észrevételek fogadása és kezelése, probléma felismerés, L1-L2 közti szinten műszaki és informatikai jellegű támogatás nyújtása, helpdesk funkciók ellátása, bejelentések rögzítése informatikai rendszerek használatával, szükség esetén az illeték...ápr. 25.