Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák nem kell nyelvtudás nyelvtudással, középiskolai végzettséggel
9 db találat
Szűrés
-
Az egyedi, útdíjrendszer szakmai ismereteinek elsajátítása után elsődleges feladatod lesz a személyes ügyfélszolgálatunkra beérkező ügyfelek informálása, e-matrica értékesítése, pótdíjas panaszok kezelése, valamint a tevékenységi körhöz kapcsolódó egyéb szolgáltatások (pl. matric...tegnap 15:45
-
teljeskörű hitelbírálat áru-, személyi-, terméken az ügyfél dokumentumok vizsgálata szerződések finanszírozása ügyfél-kapcsolattartás telefonon, levélben és e-mailbenmáj. 23.
-
Ügyfélszolgálatos kollégákat keresünk budapesti munkavégzésre, több műszakos (8 órás nappali műszak, 12 órás éjszakai műszak) munkarendbe az alábbi feladatokkal: Ügyfelekkel kapcsolattartás chaten és hanghívásban. Ügyfelektől érkező e-mailek kezelése, megválaszolása. Ügyfelek szá...máj. 23.
-
ügyfél megkeresések fogadása telefonon és emailben magyar nyelven hibajegy kezelő rendszerbe megjelenő hibák első szintű (L1) kezelésemáj. 23.
-
A contact center munkatárs gyors, hiteles és naprakész információt nyújt a lakosság számára az egészségügy szolgáltatásairól, az ellátásokról, segítséget nyújt az EESZT lakossági portál és az EgészségAblak használatában, időpontot foglal járóbeteg szakellátásra. Az új contact cen...máj. 23.
-
Értesz a könyveléshez, és szeretsz másoknak segíteni? Itt az idő, hogy a kettőt kombináld, és más könyvelőknek segíts használni a Kulcs-Könyvelés programcsaládot. Megtanítunk rá! Az alábbi feladatok várnak Rád: Kapcsolattartás az ügyfeleinkkel telefonon, írásban, személyesen Prog...máj. 22.
-
Írásban érkező ügyfélmegkeresések fogadása és kezelése, illetve az ehhez kapcsolódó teljeskörű adminisztráció Ügyfelek telefonon történő megkeresése, meglévő adatainak egyeztetése, hiányzó adatainak pótlása Számlázással kapcsolatos ügyintézés ellátása...máj. 22.
-
Kimenő hívások indítása meglévő ügyfélkörben Banki termékek értékesítése Információnyújtás a banki szolgáltatásokkal kapcsolatban Adminisztráció a belső rendszerbenmáj. 21.
-
Panaszok hátterének feltárása; javaslattétel az ügyek kezelésére; panaszügyek megválaszolása írásban illetve szóban; kapcsolattartás a társaság más szervezeti egységeivel; az érvényben lévő szabályzatok, utasítások, leírások elsajátításamáj. 18.