Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Marketing állások Budapesten középiskolai végzettséggel
7 db találat
Szűrés
-
Online marketing eszközök fejlesztése, tesztelése, ellenőrzése, karbantartása Digitális platformok teljeskörű menedzselése Értékesítési és promóciós stratégia kialakítása és végrehajtása Napi együttműködés a társosztályokkal Riportok elkészítésemáj. 21.
-
Értékesítés | Csomagoló üveg | Magyarország piacterülete Feladatkör Folyamatos kapcsolattartás a meglévő ügyfelekkel, valamint az ügyfélkör bővítése az értékesítési területen (Magyarország) Piacfigyelés és -elemzés, valamint proaktív információcsere a csapatban Felelősség a hozzá...máj. 21.
-
a vállalat marketingtevékenységeinek rövid-, közép- és hosszú távú tervezése, marketing csapat irányítása a célorientált csapatmunka érdekében, kapcsolattartás külső partnerekkel: ügynökségekkel, viszonteladókkal és szolgáltatókkal, piaci lehetőségek felkutatása, valamint a piac...máj. 22.
-
Conducting marketing research, creating and implementing a comprehensive marketing strategy for the Learning & Development Center and Recruitment In cooperation with other departments planning and implementation of marketing campaigns to promote vacancies, IT courses, workshops,...máj. 22.
-
Ebben a pozícióban főként a hazai és nemzetközi fogyasztóinknak szóló email kampányok tervezésében és teljes körű kivitelezésében számítunk tapasztalatodra, de napi szinten foglalkozol majd intelligens pop-up és push üzenetek beállításával is. Ha szívesen lennél a BioTechUSA-cégc...máj. 21.
-
Hulladékgazdálkodási szemléletformálási stratégia végrehajtása, B2B és B2C weboldalak és más digitális felületek rendszeres tartalmi felügyelete, aktualitásának fenntartása, A digitális projekt team marketing támogatása (pl: applikációk) Közreműködés média megjelenések előkészíté...máj. 20.
-
Monitoring, analysing and evaluating key digital customer journeys to drive and support journey improvement and optimization Support decision-making and strategy execution through in-depth understanding and analysis of user behaviour in the digital channel Gain business insights...máj. 19.