-
PREFA Hungária Kft. - Törökbálint, Torbágy u. 10, 2045
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatokA magyar és román piac marketing menedzsere felelős mindkét ország marketing és értékesítést ösztön- ző tevékenységeinek tervezéséért és megvalósításáért. Elsődleges kapcsolattartóként és összekötőként működik a magyar és román értékesítési csapat, valamint a központi, nemzetközi marketingcsapat...
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
-
Hibrid • 2330 Dunaharaszti, Mechwart András utca 4.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Gyártókkal és beszállítókkal együttműködve elvégzi a cikktörzsadat ellenőrzési-, gazdagítási-, karbantartási-, jóváhagyási feladatokat, a törzsadat minőség folyamatos javításához szükséges adattisztítási feladatokat.
- Biztosítja a cikk- és kategória törzsadatokat az informatikai rendszerek felé.
Ma 14:35 -
-
Szenior belső kommunikációs szakértő
Budapest, XVIII. kerület
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Belső kommunikációs tartalmak írása, szerkesztése és publikálása (hírlevelek, intranet cikkek, közlemények, vezetői üzenetek).
- Kreatív, világos és a vállalati kultúrához illeszkedő szövegek készítése.
- Belső kampányok tartalmi támogatása (pl. változásmenedzsment, employer branding, CSR).
Október 31.• Előre sorolva 11 órája -
-
Corporate Communication Manager (FMCG/PR & Public Affairs)
Hibrid • Magyarország,Pest,Alsónémedi
- Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Develop and implement annual PR strategies and communication activities. (External)
- Build and execute an internal communication plan aligned with company goals and guidelines.
- Coordinate communication topics across departments, including social media, website, and digital channels.
Tegnap 10:04 -
Marketing specialist
Hibrid • 1184 Budapest, Mikszáth Kálmán utca 24.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Monitor (2 db) • Windows • Headset • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokCampaign Support: Assist in the development and execution of integrataed marketing campaigns, including social media, email marketing, and promotional events, ensuring consistent branding and measurable results....
Október 29.• Előre sorolva november 16. -
-
Kereskedelmi és marketing asszisztens
2330 Dunaharaszti, Bláthy Ottó utcaBr. 800e - 900e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Meetingek, céges események és üzleti utazások szervezése
- Feladatok és határidők nyomon követése, vezetői támogatás
- Kapcsolattartás beszállítókkal, ügyfelekkel, hivatalos szervekkel
- Adminisztratív teendők ellátása, angol nyelvű levelezés
- Belső kommunikáció és egyeztetés a cég különböző részlegeivel
Október 28.• Előre sorolva november 15. -
Marketing szakember
2315 Szigethalom, Mű út 196.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Windows • Desktop PC
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Teljes marketingstratégia megtervezése és megvalósítása
- Face, Ads, Mercant center hirdetések kezelése beállítása, mérése
- Social media posztok és kampányok kezelése (FB, Insta, TikTok, Pinterest, LinkedIn)
- Hírlevelek tervezése, írása, automatizálása
- AI-alapú képek és videók készítése; külön videóvágás
November 07.• Előre sorolva november 13. -
Termékmenedzser (Alsónémedi központ)
Partner Log Kereskedelmi Kft. - Alsónémedi, 2402 1. hrsz, 2351Br. 600e - 700e Ft havi bér
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Beszerzési folyamatokban való aktív közreműködés,
- ajánlatok bekérése és kiértékelése,
- szerződések és módosításaik karbantartása,
- aktív részvétel a szállítói tárgyalások szervezésében és lebonyolításában,
- döntés-előkészítés, elemzések készítése,
- szoros együttműködés az értékesítéssel,
November 10. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!