-
PREFA Hungária Kft. - Törökbálint, Torbágy u. 10, 2045
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatokA magyar és román piac marketing menedzsere felelős mindkét ország marketing és értékesítést ösztön- ző tevékenységeinek tervezéséért és megvalósításáért. Elsődleges kapcsolattartóként és összekötőként működik a magyar és román értékesítési csapat, valamint a központi, nemzetközi marketingcsapat...
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
-
Hibrid • 2330 Dunaharaszti, Mechwart András utca 4.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Gyártókkal és beszállítókkal együttműködve elvégzi a cikktörzsadat ellenőrzési-, gazdagítási-, karbantartási-, jóváhagyási feladatokat, a törzsadat minőség folyamatos javításához szükséges adattisztítási feladatokat.
- Biztosítja a cikk- és kategória törzsadatokat az informatikai rendszerek felé.
Ma 14:35 -
-
Corporate Communication Manager (FMCG/PR & Public Affairs)
Hibrid • Magyarország,Pest,Alsónémedi
- Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Develop and implement annual PR strategies and communication activities. (External)
- Build and execute an internal communication plan aligned with company goals and guidelines.
- Coordinate communication topics across departments, including social media, website, and digital channels.
Tegnap 10:04 -
Kereskedelmi és marketing asszisztens
2330 Dunaharaszti, Bláthy Ottó utcaBr. 800e - 900e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Meetingek, céges események és üzleti utazások szervezése
- Feladatok és határidők nyomon követése, vezetői támogatás
- Kapcsolattartás beszállítókkal, ügyfelekkel, hivatalos szervekkel
- Adminisztratív teendők ellátása, angol nyelvű levelezés
- Belső kommunikáció és egyeztetés a cég különböző részlegeivel
Október 28.• Előre sorolva november 15. -
Termékmenedzser (Alsónémedi központ)
Partner Log Kereskedelmi Kft. - Alsónémedi, 2402 1. hrsz, 2351Br. 600e - 700e Ft havi bér
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Beszerzési folyamatokban való aktív közreműködés,
- ajánlatok bekérése és kiértékelése,
- szerződések és módosításaik karbantartása,
- aktív részvétel a szállítói tárgyalások szervezésében és lebonyolításában,
- döntés-előkészítés, elemzések készítése,
- szoros együttműködés az értékesítéssel,
November 10. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!