Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák főiskolai végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal
7 db találat
Szűrés
-
online és social kampányok tervezése és kivitelezése digitális platformok karbantartása, fejlesztése a cég partnerei részére online marketing csomagok kidolgozása és a kampányok menedzselése riportok készítése, eredmények mérésemáj. 16.
-
Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket? A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...máj. 10.
-
The Digital department is responsible for optimising the use of Digital Channels for Sales and Service in Vodafone UK. You’ll sit within the Consumer Segment Tribe and work with the Marketing, Commercial and Operations teams within the company to deliver the best possible self-se...tegnap 14:30
-
She/he is responsible for managing Channel plans at a Corporate and Category level She/he is responsible for articulating where we will play based on Category, Shopper, Consumer and Customer insights and needs, and how we will win. Will develop and integrate into the commercial p...máj. 17.
-
Nemzetközi riporting specialista, kiskereskedelem (Global reporting specialist, junior)
1148 Budapest, Fogarasi út 5.Nemzetközi kiskereskedelmi adatokra épülő report page-ek alapoktól való felépítése, dokumentálása, karbantartása/frissítése és ellenőrzése, valamint adatvizualizáció és kalkulációk elkészítése Power BI szoftver segítségével, amihez Power BI továbbképzést biztosítunk. PBI riportok...máj. 15. -
A munkakör összegzése Az Akadémiai Kiadó angol és magyar nyelvű folyóiratainak gondozása és fejlesztése. A folyamatos megjelentetéshez szükséges folyamatszervezési és nyilvántartási feladatok ellátása, illetve a tudományos szerkesztőségek magas szintű kiadói támogatása. Feladatok...máj. 14.
-
Developing and implementing the marketing and trade marketing activity plan that supports the long-term and short-term business strategy. Knowledge and analysis of food FMCG and consumer trends and their incorporation into the brand and assortment strategy. Managing the branded p...máj. 14.