Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Office clerk állás, munka (1-3 év tapasztalat)

53 db találat
Szűrés
  • Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázás
    máj. 11.
  • Adminisztrációs feladatok ellátása precízen és hatékonyan Készlet nyilvántartás vezetése és rendszeres frissítése Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Ügyfelekkel történő kapcsolattartás telefonon és e-mailben Rendelések fogadása, feldolgozása és koordinálása Számlázá...
    máj. 14.
  • Webshop adminisztrátor

    1095 Budapest, Timót utca 4.
    A cég weboldalainak, webáruházainak tartalmi szerkesztése. Webshopok (Joomla, Shoprenter) adminisztrációs feladatainak ellátása (termék feltöltés, karbantartás) Grafikai anyagok elkészítése Google / Facebook kampányok kezelése Social media posztok írása
    máj. 12.
  • Feladatod lesz az új ügyfelek megszerzése és vállalat szolgáltatásainak bemutatása a potenciális ügyfeleknek. Bekapcsolódsz az ügyfelekkel való kapcsolattartásba, írásban és online meetingeken keresztül, angol és magyar nyelven. Teendőid közé fog tartozni az ügyfélkérdések megvál...
    tegnap 16:50
  • alakulásának követése pénzügyi rendszer médiaoldali adminisztrációja kimutatások, elemzések... office; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Médiatervező... , Tanácsadó; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Marketing, Média, PR; Nem kell nyelvtudás... ; Általános munkarend; Full time work; Remote; Home office; Employee status; High school; Administrator... , Document Manager; Media Planner, Consultant; Administration, Assistance, Office Work; Marketing, Media...
    máj. 12.
  • Marketing asszisztens

    1117 Budapest, Budafoki út 91-93.
    keresünk, ha már legalább 2 évet dolgoztál marketing/adminisztráció vagy hasonló területen, szereted... , ha változatos a munkád, és nem riadsz meg az adminisztrációtól sem. Fontos, hogy pontos és precíz...
    máj. 14.
  • ; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Kommunikáció és PR; Rendezvényszervező; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; Marketing, Média, PR; Angol; junior; Általános munkarend; Full time work... ; Employee status; High school; Administrator, Document Manager; Communication and PR; Event Coordinator... ; Administration, Assistance, Office Work; Marketing, Media, PR; English; junior; General work schedule ...
    máj. 14.
  • Marketing és PR kommunikáció lebonyolítása Adminisztrációs feladatok ellátása Munkatapasztalat: 2-3 év... járó munkavégzésre Strukturált gondolkodásmód, multitasking képessége MS Office erős, felhasználói... szintű ismeretek (Office, Excel, Word, PPT) Kiváló kommunikációs-, és szervező készség Terhelhetőség... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend; Full time work; Employee... ; Administration, Assistance, Office Work; English; junior; General work schedule ...
    tegnap 10:49
  • adminisztrációs feladatok ellátása Marketing tevékenység- plakátok szerkesztése, reklám videók gyártása... Office alkalmazásokat Van minimális tapasztalatod videók/képek/plakátok szerkesztésében Heti minimum... munkahelyi környezetet kapsz. Szakmai gyakorlat; Diákmunka; Középiskola; HR adminisztráció; Marketing; HR...
    máj. 14.
  • és adminisztrációja. Internetes hirdetések (Google Ads, Facebook Ads) tervezése, indítása...
    tegnap 14:55
  • Bringóhintó bérbeadó - diákmunka (Margitsziget)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1138 Budapest, Margitsziget Szabadtéri színpad kiszolgáló útja
    , TripAdvisor, stb.) Járműflotta kezelése, adminisztrációja Kassza-, és fizetéskezelés Túrák...
    tegnap 09:35
  • adminisztráció Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt akár passzív hallgatói jogviszony...
    máj. 13.
  • Ajánlatok nyilvántartása, adminisztrálása ISO vállalkozásszervezési részével kapcsolatos adminisztráció... pályázati adminisztráció, fenntartási jelentések készítése Marketing feladatok teljes körű ellátása... IT készségek, MS Office programok magabiztos használata B kategóriás vezetői engedély angol... ; Marketing, Média, PR; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános... , Media, PR; Administration, Assistance, Office Work; Language skills are not required; junior; General work schedule ...
    máj. 12.
  • kihívásokat, de nem riaszt meg az adminisztráció sem; Precizitás, gyors gondolkodás jellemző rád, talpraesett... lehetőség Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; Projektmanager; Marketing... , Média, PR; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános munkarend; Full time work; Home office; Employee...
    máj. 14.
  • Marketing asszisztens

    3233 Gyöngyös, Ózon utca 1.
    asszisztens; Online marketing; Marketing, Média, PR; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... ; Professional Assistant; Online Marketing; Marketing, Media, PR; Administration, Assistance, Office Work...
    máj. 14.
  • ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend; Full time work... ; Marketing, Media, PR; Sales, Trade; Administration, Assistance, Office Work; English; junior; General work schedule ...
    máj. 14.
  • , adminisztrációja, ajánlatok készítése és elfogadtatása, projektek követése ügyfélkezelésben...
    máj. 13.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim