Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Márka- és termékmenedzser állások, munkák egyetemi végzettséggel
15 db találat
Szűrés
-
Develops the strategy and annual brand plan aligned within the key stakeholders (sales, CDT, Zone, CEE region). Manages the subcategory marketing budget and controls brand P&L according to expected profitability targets. Ensures the subcategory portfolio is relevant (new product...ma 11:27
-
Mind értékesítési, mind pedig beszerzési oldalon a teljes termék portfólió gondozása és naprakészen tartása, Árazási és készletezési stratégiák alkotása és betartása, Márka és termékportfolió piaci igényekhez történő kialakítása, Szoros együttműködés a társosztályokkal (Marketing...tegnap 09:57
-
Meglévő termékportfóliók teljes körű menedzselése, termékek és kiegészítők készletének kontrollja, utánrendelése Termékek életútjának folyamatos nyomon követése, elemzések, riportok készítése Termék koncepciók adaptációja a magyar piacra a regionális stratégiával összhangban Mar...tegnap 12:11
-
Olyan tehetséges kollégát keresünk, akivel együtt folyamatosan biztosíthatjuk adatvezérelt világunk alapjait, hiszen mindennapi munkánk egyik legfontosabb tartópillére a jogszerű adatkezelés. Téged várunk a jó hangulatú, összetartó csapatunkba, ha otthon érzed magad az adatkezel...tegnap 11:15
-
Participate in the development of the BUD employer brand and create related communication content Support creative ideas, recruitment campaigns Implement employee activities and programs Increase engagement, involve a wide range of BUD group employees Manage and develop internal...tegnap 09:35
-
Job Description: The role is responsible for preparation of brand business cases; PID (project initiation document) process and packaging management. Support superior with planning, preparation and execution of brand initiatives to achieve set targets/KPIs on Hungarian market. Sp...ápr. 24.
-
Az innovatív Profession Next hirdetési termék üzleti modelljének finomhangolásáért, piaci bevezetéséért és termékmenedzsmentjéért leszel felelős, mely kulcsfontosságú szerepet fog betölteni a Profession piacvezető pozíciójának erősítésében. Termékdizájn véglegesítése (UI, UX dizá...ápr. 23.
-
A stratégia szerinti marketing tevékenységekben, kampányok kidolgozásában, megvalósításában és optimalizálásában történő részvétel Blogbejegyzések, sajtó- és reklámszövegek, valamint a vállalati márkához, termékmárkákhoz és modellekhez kapcsolódó hírlevelek elkészítése és lektorá...ápr. 23.
-
Az OTP Bank Magyarország márkájának és almárkáinak folyamatos fejlesztése és mindennapi működésbe való implementálása Részvétel integrált termék- és márka kampányok, kommunikációs és egyéb pl. szponzorációs, rendezvény aktivitások tervezési és kivitelezési folyamatában Stratégi...ápr. 22.
-
ONT/ modemek életciklus management-je Javaslatok készítése az új ONT/modemek bevezetésére, meglévő eszközök kivezetésére ONT/modem software release management Migrációs tevékenység előkészítése és lefolytatása Kapcsolattartás a Network/technológiai területekkel az eszközöket érin...ápr. 22.
-
Teljes portfólió értékesítése meglévő és új partnereknek Ügyféltalálkozók szervezése Ügyfélkapcsolatok kiépítése, szerződéses feltételek kialakítása Üzleti tárgyalások szervezése és lebonyolítása Kapcsolatteremtés belföldi és külföldi partnerekkel A cég képviselete kiállítá...ápr. 21.
-
Számítunk rád abban, hogy közreműködsz a vállalat kampánymenedzsment stratégiájának és folyamatának kialakításában, a kampányok éves tervezésében, negyedéves felülvizsgálatában Hűségprogramhoz köthető Partnerprogramokat teljeskörű menedzseled A vállalati felületek monetizációs fe...ápr. 21.
-
Proaktív részvétel az éves marketing stratégia előkészítésében Értékesítést és márkaépítést támogató eszközök tervezésének és megvalósításának koordinálása Brand stratégia végrehajtása és aktivitások kiértékelése Új hirdetési lehetőségek felkutatása Facebook kampányok és Google A...ápr. 20.
-
Az feladatkörhöz tartozó márkák menedzselése, márkakommunikáció és -média tervezése, éves tervezés, digitális stratégia kialakítása Márkához, piachoz kapcsolódó elemzések meghatározása, készíttetése, felügyelete, értékesítési adatok elemzése, értékelése Márkacélok meghatározása É...ápr. 20.
-
A forgalmazott márkák globális marketing stratégiájának adaptálása; Online és offline kommunikációs kampányok szervezése és lebonyolításukban való aktív részvétel; Közösségi média felületek kezelése; Trade marketing aktivitások, rendezvények megszervezése; POS anyagok tervezése,...ápr. 19.