Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Irodai asszisztens állás, munka
17 db találat
Szűrés
-
Adminisztrációs asszisztensként neked köszönhető, hogy az áruházi dokumentáció rendben van és minden az előírásoknak megfelelően zajlik. Emelet az áruházi közösség szíve és lelke leszel. Mit is jelent ez? Kezeled az áruház készpénz készletét, forgalom nyilvántartását Főpénztári e...tegnap 05:30
-
Központi levelezési rendszer folyamatos kezelése Központi telefon kezelése Titkársági feladatok elvégzése Számlázás, utalás Döntés előkészítés, kimutatások készítése Elektronikus közbeszerzési pályázatok koordinálása, elkészítése Szerződések elkészítése, a kapcsolódó dokumentumok...máj. 12.
-
a fuvarozási osztály ügyvitelével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása gépjárművezetők által elvégzett fuvarfeladatok dokumentumainak érkeztetése, rögzítése, archiválása járatok számára előírt és azok valóságban megtett kilométereinek ellenőrzése és rögzítése gépjárművez...máj. 15.
-
Bejövő számlák formai, tartalmi ellenőrzése, igazoltatása Vevői és szállítói számlák nyilvántartása a vállalatirányítási rendszerben Házipénztár kezelése, bizonylatolása Banki bizonylatok kezelése Utalások előkészítése és lebonyolítása Könyvelés előkészítése anyagok, továbbá kapc...máj. 12.
-
ügyintéző műszaki/termelési vezetés napi szintű adminisztrációs támogatása műszaki rajzok olvasása... légkör Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános munkarend; Full time... work; Employee status; High school; Administrator, Document Manager; Administration, Assistance...máj. 12.
-
Munkavállalók személyi anyagának naprakész nyilvántartása Munkaügyi adminisztrációs rendszer (NexonHR... ; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Bérszámfejtés, TB ügyintézés; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; HR... school; Administrator, Document Manager; Payroll Assistance, Social Insurance Assistance...máj. 12.
-
szerzett szakmai tapasztalat EKR, DKÜ, KEF rendszerek adminisztrátori szintű ismerete, napi gyakorlatban... . Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; Pályázatírás; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai...máj. 09.
-
végzettség Munkaügyi adminisztrációban, bérszámfejtésben szerzett több éves gyakorlat Naprakész...máj. 14.
-
, gépek kezelése, Elkészült termékek minőségének ellenőrzése, Szükséges adminisztráció elvégzése...máj. 14.
-
és adminisztrációs teendők teljes körű kezelése teszi ki. Jelenti ez a ki-és beléptetéssel... jogviszony; Főiskola; Bérszámfejtés, TB ügyintézés; HR adminisztráció; HR, Munkaügy; Nem kell nyelvtudás...máj. 15.
-
A kezelt ügyek határidőre történő, pontos adminisztrációja (melyhez a technikai hátteret biztosítjuk...máj. 16.
-
Key account menedzser
Rugalmas - Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megyeigények kezelése, adminisztráció Nálunk a helyed, ha rendelkezel: -2-4 év értékesítői... kommunikációs és kapcsolatteremtő képességgel-B kategóriás jogosítvánnyal-Irodai alkalmazások...máj. 14. -
Adminisztratív/irodai területen szerzett tapasztalat B kategóriájú jogosítvány és vezetési tapasztalat... ; Középiskola; HR adminisztráció; HR, Munkaügy; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános munkarend; Full...máj. 14.
-
Adminisztrációs tevékenységek elvégzése, értékesítési riportok, beszámolók készítése Kommunikációs készség...máj. 15.
-
az üzlet napi operatív működésének irányítása, kapcsolódó szervezési és adminisztrációs feladatok...máj. 15.
-
operatív működését, ellátod a napi szervezési és adminisztrációs feladatokat biztosítod a vásárlók magas...máj. 16.
-
szerzett legalább 5 éves szakmai gyakorlat Haladó szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete... szakmai tapasztalat, Nagy gyakorlati tapasztalattal rendelkező excel ismeret, Irodai adminisztrációs...tegnap 00:00