Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Irodai asszisztens állás, munka

17 db találat
Szűrés
  • Központi levelezési rendszer folyamatos kezelése Központi telefon kezelése Titkársági feladatok elvégzése Számlázás, utalás Döntés előkészítés, kimutatások készítése Elektronikus közbeszerzési pályázatok koordinálása, elkészítése Szerződések elkészítése, a kapcsolódó dokumentumok...
    máj. 12.
  • a fuvarozási osztály ügyvitelével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása gépjárművezetők által elvégzett fuvarfeladatok dokumentumainak érkeztetése, rögzítése, archiválása járatok számára előírt és azok valóságban megtett kilométereinek ellenőrzése és rögzítése gépjárművez...
    máj. 15.
  • Bejövő számlák formai, tartalmi ellenőrzése, igazoltatása Vevői és szállítói számlák nyilvántartása a vállalatirányítási rendszerben Házipénztár kezelése, bizonylatolása Banki bizonylatok kezelése Utalások előkészítése és lebonyolítása Könyvelés előkészítése anyagok, továbbá kapc...
    máj. 12.
  • ügyintéző műszaki/termelési vezetés napi szintű adminisztrációs támogatása műszaki rajzok olvasása... légkör Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános munkarend; Full time... work; Employee status; High school; Administrator, Document Manager; Administration, Assistance...
    máj. 12.
  • Munkavállalók személyi anyagának naprakész nyilvántartása Munkaügyi adminisztrációs rendszer (NexonHR... ; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Bérszámfejtés, TB ügyintézés; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; HR... school; Administrator, Document Manager; Payroll Assistance, Social Insurance Assistance...
    máj. 12.
  • Közbeszerzési referens

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    5000 Szolnok, Tószegi út 21.
    szerzett szakmai tapasztalat EKR, DKÜ, KEF rendszerek adminisztrátori szintű ismerete, napi gyakorlatban... . Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; Pályázatírás; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai...
    máj. 09.
  • végzettség Munkaügyi adminisztrációban, bérszámfejtésben szerzett több éves gyakorlat Naprakész...
    máj. 14.
  • és adminisztrációs teendők teljes körű kezelése teszi ki. Jelenti ez a ki-és beléptetéssel... jogviszony; Főiskola; Bérszámfejtés, TB ügyintézés; HR adminisztráció; HR, Munkaügy; Nem kell nyelvtudás...
    máj. 15.
  • Key account menedzser

    Rugalmas - Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye
    igények kezelése, adminisztráció Nálunk a helyed, ha rendelkezel: -2-4 év értékesítői... kommunikációs és kapcsolatteremtő képességgel-B kategóriás jogosítvánnyal-Irodai alkalmazások...
    máj. 14.
  • Key-account manager

    Rugalmas - Jász-Nagykun-Szolnok megye
    Adminisztrációs tevékenységek elvégzése, értékesítési riportok, beszámolók készítése Kommunikációs készség...
    máj. 15.
  • szerzett legalább 5 éves szakmai gyakorlat Haladó szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete... szakmai tapasztalat, Nagy gyakorlati tapasztalattal rendelkező excel ismeret, Irodai adminisztrációs...
    tegnap 00:00
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim